• We hebben op school de opdracht gekregen om een filmaffiche te maken over racisme.
    Nu heb ik samen met een klasgenoot enkele foto's gemaakt, maar die wilde ik graag bewerkt zien zodat het meer over racisme gaat.
    Het probleem is echter dat ik totaal niet overweg kan met Photoshop en dergelijke :W
    Dus daarom wilde ik vragen of iemand me soms wilde helpen om een leuk affiche te maken, desnoods mogen er enkele foto's bijgevoegd worden.
    Maar één van deze drie foto's moet er toch zeker in komen.





    Ik wilde graag iets van een gebergte als achtergrond van die foto's in plaats van die kale muur.
    Maar zoals ik al eerder zei lukt het me niet.
    Er moet trouwens niets van tekst bij.
    Momenteel kan ik niet veel geven als dank, maar als ik iemand blij kan maken...Ik heb nog één credit (cat)


    Edit: Het staat op 40 procent van mijn rapport, dus het is belangrijk D:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:43 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb iets geprobeerd.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook iets geprobeerd te maken (:



    Als de foto niet doet wat ik wil hier een link

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:51 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Ik wist niet precies wat voor bergen je wilde, dus heb ik er een paar verschillende achter geplakt. Klik voor grotere versies.
    Ik vind het leuke foto's trouwens. (:






    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:


    Ohh, deze is heerlijk. _O_ Net een paasreclameposter in de supermarkt. (krul)


    ars moriendi