• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

[ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]

Your make-up is terrible

Blazerer schreef:
    (...)
    Zoals je wenst. We nemen er gewoon rustig de tijd voor en dan lopen we in stapjes door de hele mikmak heen. Dan komen we er vanzelf achter wat je nou het leukste vind; Dom, Sub of een combinatie.
    Tot morgenavond, hoe laat moet ik er zijn? xD

Ik heb geen idee wanneer mijn ouders weg zijn. Waarschijnlijk rond half zeven (joehoe)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Blazerer schreef:
    Spijtig, geef maar even door wanneer je een gaatje hebt dan regelen we wel iets anders.

Voor iedereen: Iemand gaf mij weer een link naar een story van een paar jaar terug. Ik vond hem werkelijk geweldig dus ik hoop dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als ik dat deed.
    http://www.quizlet.nl/stories/28053/im-fuckable/

Already read that *awesome face*
    I liked it.

No growth of the heart is ever a waste

Dikke BDSM club hier. (cat)

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Dikke BDSM club hier. (cat)

Nog niet.
    Dat weet ik morgen pas te zeggen :Y)

Blazerer schreef:
    (...)
    Tot Zondag?

Zondag heb ik niets te doen geloof ik. ^^ Of we spreken gewoon met zn allen af, dan hoef je ook niet vier dagen te reserveren! ^^

[ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:08 ]

Bad decisions make good stories.

Galinda schreef:
    (...)

Ik heb geen idee wanneer mijn ouders weg zijn. Waarschijnlijk rond half zeven (joehoe)

7 uur doen dan?
    Anarose schreef:
    (...)

Zondag heb ik niets te doen geloof ik. ^^ Of we spreken gewoon met zn allen af, dan hoef je ook niet vier dagen te reserveren! ^^

Hoewel dat ook zeker mogelijkheden opent zou het niet helemaal eerlijk zijn omdat ik niemand de volle aandacht zou kunnen geven. Misschien is het een idee om na een paar keer af te spreken een keer met z'n allen af te spreken. Er zijn zoveel dingen om te doen dat er altijd wel iets nieuws te beleven is. Wat je alleen al niet met ijsklontjes gecombineerd met een warme handen massage kan doen.

Ik denk dat dit toch het grootste voordeel is van de dom/sub cultuur. Er zijn zoveel dingen mogelijk voor je überhaupt kleren hoeft uit te trekken.

If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

Blazerer schreef:
    (...)
    Hoewel dat ook zeker mogelijkheden opent zou het niet helemaal eerlijk zijn omdat ik niemand de volle aandacht zou kunnen geven. Misschien is het een idee om na een paar keer af te spreken een keer met z'n allen af te spreken. Er zijn zoveel dingen om te doen dat er altijd wel iets nieuws te beleven is. Wat je alleen al niet met ijsklontjes gecombineerd met een warme handen massage kan doen.

Ik denk dat dit toch het grootste voordeel is van de dom/sub cultuur. Er zijn zoveel dingen mogelijk voor je überhaupt kleren hoeft uit te trekken.

Ahaha, lol :')
    en 7 uur is prima (wbw)

Kom spreek echt af of laat het :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Hij ging naar hier komen, dus niet mijn probleem :')
    Al vrees ik dat ik hier morgen dan wel serieus gefrustreerd(er) ga zitten :')

Massage? Did someone say massage? Daar he'k een behoefte aan niet normaal meer. Ik ga maar even bij m'n opa en oma bedelen.

Ff inhaalslag gemaakt.. allemaal (BD)SM hahaha xD Ik heb nog niet eens normaal seks gehad.. al moet ik zeggen dat het me toch wel erg interessant lijkt allemaal...

Hashirama schreef:
    Massage? Did someone say massage? Daar he'k een behoefte aan niet normaal meer. Ik ga maar even bij m'n opa en oma bedelen.
    I would like a massage too

mismi schreef:
    Ff inhaalslag gemaakt.. allemaal (BD)SM hahaha xD Ik heb nog niet eens normaal seks gehad.. al moet ik zeggen dat het me toch wel erg interessant lijkt allemaal...

(...) I would like a massage too

Lolz, ikr. M'n moeder tegen een collega die me aan de haak probeerde te slaan: 'Wat denk je nu, m'n dochter is nog maagd!' Zo, weet 't bedrijf dat ook weer. Ubrigens: Ik ken iemand die daar echt heel goed in is. Unfortunately, he's not here. Well, not physically.

Hashirama schreef:

Mijn ex was masseur, je wil niet weten hoevaak ik heb liggen janken onder hem terwijl hij me masseerde. Geloof me, massages kunnen ook heel pijnlijk zijn als ze de goede spieren te pakken hebben...

Bad decisions make good stories.

Hashirama schreef:
    (...)
    Lolz, ikr. M'n moeder tegen een collega die me aan de haak probeerde te slaan: 'Wat denk je nu, m'n dochter is nog maagd!' Zo, weet 't bedrijf dat ook weer. Ubrigens: Ik ken iemand die daar echt heel goed in is. Unfortunately, he's not here. Well, not physically.
    Whahaha omg xD nice. Neuh, ik heb het alleen verteld een jongen die ik leuk vind/vond en waarvan ik dacht dat het wel echt iets kon worden want hij leek mij ook erg leuk te vinden totdat ie me een week zo ongeveer genegeerd heeft en toen ik toch maar eens vroeg 'of we niet meer met elkaar praatte' zei ie doodleuk dat ie geen tijd had voor een relatie... had ie dat drie weken eerder niet kunnen bedenken??

Maar mijn ex kon ook een heerlijke massage geven en ik hoefde er vaak niet eens om te vragen

Galinda schreef:
    Hij ging naar hier komen, dus niet mijn probleem :')
    Al vrees ik dat ik hier morgen dan wel serieus gefrustreerd(er) ga zitten :')

Zoals je wenst, pm maar waar ik moet zijn (wbw)

Hashirama schreef:
    (...)

Well then...hoera voor moeders en hun opmerkingen?

Ik vraag me af of ik nog een beetje kan masseren. Ik schijn er een aanleg voor te hebben en was op die manier iedere keer de klos op feestjes en dergelijke. Het is alleen weer droevig lang geleden sinds ik weer is de kans had...misschien dat ik morgen tegen deze tijd weer is aan de slag kan xD

[ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:44 ]

If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!