• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

[ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]

Your make-up is terrible

Tolkienn schreef:
    Like seriously...Ik ben dit gewoon allemaal met stomverbazing en open mond aan het lezen.

Ik snap dus even serieus Niet wat er nou zo leuk aan is O_o Ik vind het echt zó verschrikkelijk om 'overmeesterd' te worden, en ik word er ook niet echt warm van om mijn vriend te 'overmeesteren' (kom er waarschijnlijk uit met arm uit de kom..die knul kent zn eigen krachten niet -.-) Ik had echt nooit verwacht dat er zoveel waren die er aan doen en er van genieten, aangezien het idee alleen al afschuwelijk vind. Ik vond de fifty shades boeken leuk maar begreep er geen hol van hoe mensen daar van konden genieten, nog steeds niet.

Het is niet alsof ik een saaie troela ben die niks anders doet dan de missionaris standje(cat) Maar een tik op men billen is een tik voor zn smoel. Ik blijf het echt een raar idee vinden :s

Ik vond het ook best wel verbazend dat zoveel er aan doen. Ik moet er ook niet aan denken om vastgebonden te liggen/lichtelijk geslagen te worden. Ik word eigenlijk juist super opgewonden als hij gewoon heel lief en voorzichtig is. Al is het af en toe ook wel leuk als hij dominant doet. ^^ Maargoed, wat mij betreft zijn er wel grenzen.

You are beautiful, you are love.

Gaan we nou ruzie maken om boeken?
    Het kan inderdaad als een vergelijking opgevat worden, maar ook als een losstaand iets. Interpretatie is nou eenmaal per mens verschillend. Het is misschien niet zo bedoeld. Een misverstand, wat wel vaker voorkomt op internet...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Folklore schreef:
    (...)
    Ik vond het ook best wel verbazend dat zoveel er aan doen. Ik moet er ook niet aan denken om vastgebonden te liggen/lichtelijk geslagen te worden. Ik word eigenlijk juist super opgewonden als hij gewoon heel lief en voorzichtig is. Al is het af en toe ook wel leuk als hij dominant doet. ^^ Maargoed, wat mij betreft zijn er wel grenzen.

precies daar word ik ook opgewonden van van aldat andere en ruig gedoe is voor mij eigenlijk een beetje een afknapper

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Wou het gewoon duidelijk hebben, het was nergens bedoeld als persoonlijke aanval op persoon nog boek. Ik wou simpelweg iets duidelijk maken: dat de relatie tussen dom en sub meer is dan die tussen meester en slaaf.

If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

Blazerer schreef:
    Wou het gewoon duidelijk hebben, het was nergens bedoeld als persoonlijke aanval op persoon nog boek. Ik wou simpelweg iets duidelijk maken: dat de relatie tussen dom en sub meer is dan die tussen meester en slaaf.

Dat snap ik. Bedoelde ook niet alleen jou, maar het gewoon in het algemeen.
    Het is niet bepaald meer leuk als men ruzie gaat maken om een bepaald iets, wat eigenlijk op een misverstand berust, zoals ik dat hier zo zie...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Delain schreef:
    (...)

Dat snap ik. Bedoelde ook niet alleen jou, maar het gewoon in het algemeen.
    Het is niet bepaald meer leuk als men ruzie gaat maken om een bepaald iets, wat eigenlijk op een misverstand berust, zoals ik dat hier zo zie...

Back to the matter at hand then! Time for delicious spanking :3

If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

Ik had er ook geen idee van dat zoveel mensen genieten van het machtsspelletje aangezien ik daar zelf totaal niets mee heb. Maar hé, iedereen moet lekker doen waar hij geil van wordt. (krul)

ars moriendi

Sofinite schreef:
    (...)

Dat moet iemand niet bij mij proberen (cat)

Dat mag iemand best proberen maar dan vind ik wel dat ik het ook bij hem mag proberen.

Physics is awesome

Weet je wat mij pas kan bekoren? (cat)
    Een diepe, zware stem die in mijn oor fluistert. Bij voorkeur Johnny Depp of Tom Hiddleston, maar aangezien zij nu even niet beschikbaar zijn... :C

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Een diepe, zware stem die in mijn oor fluistert. Bij voorkeur Johnny Depp of Tom Hiddleston, maar aangezien zij nu even niet beschikbaar zijn... :C

deppppp:9~

Tolkienn schreef:
    (...)

deppppp:9~

Beeld je je eens in, Depp fluistert in je oor: "Hello sweety."
    :9~ :9~ :9~ :9~

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    (...)
    Beeld je je eens in, Depp fluistert in je oor: "Hello sweety."
    :9~ :9~ :9~ :9~

*genot rilling, kwijl* rawrrrrrrr:9~:9~:9~:9~:9~

Barnabas schreef:

Diepe zware stem, hmmmm, Vin Diesel. *glijdt van stoel af* :9~

Bad decisions make good stories.

Ghehehe, die reactie ken ik van Nikki :Y) Zelf word ik van zo'n stem niet warm of koud (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Anarose schreef:
    (...)

Diepe zware stem, hmmmm, Vin Diesel. *glijdt van stoel af* :9~

bij vin diesel krijg ik ook zon zelfde soort reactie idd :9~