Injection schreef:
Zondag komt mijn vriend weer
De laatste keer dat hij hier was, zijn we wel verder gegaan, maar we hebben het nog niet 'echt' gedaan. Maar dat is voornamelijk omdat mijn ouders altijd thuis zijn en zijn ouders ook, en ik gewoon wil dat we voor de eerste keer gewoon helemaal alleen zijn in huis, dat voelt gewoon fijner ofzo.. Maar hoe jaag ik mijn ouders weg? (of hij zijn ouders).
Ouders wegjagen... goh mijn ouders (en die van m'n vriend ook wel) gaan met regelmaat naar vrienden en dan komen ze ten vroegste rond 3 uur 's nachts thuis :'D
Als je ouders dat niet doen, stel dan eens subtiel voor dat ze iets gezelligs gaan doen met z'n twee. Mijn ouders bijvoorbeeld, die gaan graag naar de sauna. Volgende maand gaan ze met vrienden naar een voetbalwedstrijd. Ik heb ze ook al eens voorgesteld om een avondje bios te doen en dan ergens een hapje eten, wat ze zelf ook geslaagd vonden. Euhm... mijn schoonpa en diens nieuwe vriendin gaan ieder weekend wel de stad in (herleven inmiddels hun derde jeugd :'D)
Euhm... geen idee, maar mijn schoonma gaat nog wel eens een paar uurtjes naar haar ouders in het weekend, terwijl m'n schoonzusjes gewoon thuisblijven. Ook een gelegenheid om het te doen.
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”