• constand krijg ik een witte pagina te zien met reclame (ookal ben ik Goldmember) waarbij de melding staat:

    er is een foutje in onze database, we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

    zijn er meer mensen die dit krijgen het is echt storend.
    echt elke pagina moet ik 2x laden voor ik op de juiste pagina kom.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rutger schreef:
    Door de drukte gisteravond deed de database het idd af en toe even niet. Ik zal het vandaag in orde maken (Y)

    edit
    En ik zal de reclame even weghalen uit die pagina die je ziet wanneer de database het niet doet.
    dat verklaard ook waarom de site langzamer was wanneer hij het wel deed =) toppie!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    oeh weer constand de melding het lijkt zelfs erger dan gisteren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oepsie!
    Er is momenteel een probleem met de database. We zullen dit zo snel mogelijk proberen op te lossen!

    Echt overal waar ik op klik, steeds komt dat ^ er te staan ): ik moet alles twee keer laden en de tweede keer laad het, als het dan al laad, heeeeeeel sloom (het duurde uren om alleen bij dit topic te komen) rottige database

    (sorry voor de enorme, niets toevoegende, zeur reactie)


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Jezus 30x herladen kom ik wel bij de pagina
    valt hier niks aan te doen?


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    Jezus 30x herladen kom ik wel bij de pagina
    valt hier niks aan te doen?

    Rutger heeft in het andere topic gezegd dat hij eraan werkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dan is het goed :3


    Dont say why me, say try me

    alles werkt weer!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    had ik ook al gemerkt :)


    Dont say why me, say try me

    Het probleem komt ook alleen, omdat er op een gegeven moment teveel mensen informatie willen van de database. Deze kan de drukte niet aan en stopt met het uitvoeren van het verzoek. Dat veroorzaakt die "Oepsie" fout.

    Dat Quizlet langzaam laadt heeft daar ook mee te maken.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    en toch zijn daar verschillende oplossingen voor en een nieuwe server is normaal al een groot deel van de oplossing =) maar volgens mij zijn ze daar ook nog steeds mee bezig ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    en toch zijn daar verschillende oplossingen voor en een nieuwe server is normaal al een groot deel van de oplossing =) maar volgens mij zijn ze daar ook nog steeds mee bezig ˆˆ

    Rutger is achter de schermen vast en zeker bezig om meer RAM / processor kracht in te kopen. En anders veranderd hij instellingen zodat het allemaal sneller werkt / optimaliseert hij de database / past hij de .PHP bestanden aan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rutger is achter de schermen vast en zeker bezig om meer RAM / processor kracht in te kopen. En anders veranderd hij instellingen zodat het allemaal sneller werkt / optimaliseert hij de database / past hij de .PHP bestanden aan :Y)
    duidelijk.
    even voor ieders duidelijkheid ict is niet simpel en ik vind het dan ook reuze knap dat het toch zo rap loopt.
    ondertussen moet hij ook nog de site in de gaten houden en alle rand problemen komen ook maar mooi op zijn bordje aplausje voor rutger!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    *applaudisseert voor Rutger*
    *vind het jammer dat er geen applaudisserende smiley is*


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    *applaudisseert ook voor Rutger*


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    *aplausje*

    even iets anders mijn moeder doet ict als werk :P
    daar dacht ik ff aan toen ik het woordje ict zag staan


    Dont say why me, say try me