• Ik heb altijd problemen met het vinden van de huisregels. De helft van de tijd vergeet ik dat ze bestaan, en als ik ze zoek is het altijd een gedoe om ze te vinden. Ik zou namelijk een knopje bovnaan verwachten: Tussen help en contact, of misschien onder het kopje overige. Als je gaat zoeken bij veelgestelde vragen krijg je het antwoord: Onder aan de pagina. Zou het niet logischer (en handiger) zijn om ook daar een linkje te plaatsen naar de huisregels?

    Dus, wat vinden jjullier ervan?

    tl;dr: Ik vind het moeilijk om de huisregels te vinden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben ook voor een kopje onder 'Overige' :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Als moderator zou ik denken dat juist jij graag zou willen dat users de regels lezen. En dan maak je het liever zo makkelijk en opvallend mogelijk.

    Heb je mijn post goed gelezen? Want daar staat dus in dat er best een handig linkje in de FAQ mag.

    Ja, natuurlijk zou ik willen dat ze die lezen, maar ik weet gewoon dat mensen dat niet doen. Zelfs als ze een waarschuwing krijgen, zijn de meesten vaak nog te tam om ze te lezen. Daarom dat het op zich niet veel uitmaakt. Als iemand de huisregels wilt lezen, zou hij of zij ze wel vinden.

    En ik heb het zelfs herlezen, je zegt toch dat je gevonden hebt waar ze staan via de helppagina? Of lees ik weer fout? :x
    Edit: Je zin klopt niet helemaal, denk ik. Je spreekt jezelf tegen, daarom dacht ik dat het er stond. Ik zal het er in zetten als ik tijd heb.
    Edit 2: Het stond er al in..[url] http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=88[/url]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 10:32 ]


    Let the Night embrace you

    Ik had ze zo gevonden.. Maar dat komt omdat ik al wist dat ze onder aan de pagina te vinden waren.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben ook wel voor. Vroeger zocht ik er ook altijd lang naar omdat de 'help' dan wel onder overig stond (alleh vroeger toch) en toen had ik altijd de indruk dat er nog regels waren die ik eerder eens had gelezen, maar daar dus niet tussen stonden. Maar nu weet ik gewoon dat ze onderaan staan en heb ik dat probleem niet meer.
    Kan het dan niet onderaan en bovenaan staan? Dan staat er zeker genoeg verwijzing naar de huisregels op de site.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Onderaan op elke pagina staat de knop Huisregels. Ik vind het zo :Y)
    Ben het dus niet met je eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sagitta schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk zou ik willen dat ze die lezen, maar ik weet gewoon dat mensen dat niet doen. Zelfs als ze een waarschuwing krijgen, zijn de meesten vaak nog te tam om ze te lezen. Daarom dat het op zich niet veel uitmaakt. Als iemand de huisregels wilt lezen, zou hij of zij ze wel vinden.

    En ik heb het zelfs herlezen, je zegt toch dat je gevonden hebt waar ze staan via de helppagina? Of lees ik weer fout? :x
    Edit: Je zin klopt niet helemaal, denk ik. Je spreekt jezelf tegen, daarom dacht ik dat het er stond. Ik zal het er in zetten als ik tijd heb.
    Edit 2: Het stond er al in..[url] http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=88[/url]


    Hm, lees mijn post nog een paar keer door. Misschien snap je hem uiteindelijk, terwijl het me niet zo heel ingewikkeld lijkt. Ik zal je vanavond even uitleggen wat een link is, als ik weer een PC heb.


    quidquid excusatio prandium pro

    |Gevonden!!|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DarkSavior schreef:
    Onderaan op elke pagina staat de knop Huisregels. Ik vind het zo :Y)
    Ben het dus niet met je eens.


    Even om te laten zien waarom je post niet van toepassing is. Ik kan het inmiddels ook vinden. Betekent niet dat ik niet vind dat de regels op een logischere plek kunnen.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Even om te laten zien waarom je post niet van toepassing is. Ik kan het inmiddels ook vinden. Betekent niet dat ik niet vind dat de regels op een logischere plek kunnen.

    Ik vind het een best goede plek, eerlijk gezegd. Maar goed, dat is persoonlijke voorkeur.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze zijn helemaal onderaan op de pagina, met een duidelijke link 'Huisregels'.
    Dit is naar mijn insziens meer dan voldoende, aangezien het een duidelijke link is - en bijna ieder logisch denkend mensje weet dat de disclaimer, voorwaarden en dergelijken altijd onderaan de pagina te vinden is. Allee, wanneer ik op sites kijk (bijv ook om iets online te bestellen) scroll ik automatisch naar beneden, omdat ik weet dat daar altijd de link(en) te vinden is naar de voorwaarden en/of disclaimer. Dus voor mij is het ook meer dan logisch dat het gewoon onderaan de pagina staat :'D.
    Daarbij vind ik m'n balke 'overige' al vol genoeg met doorverwijslinks en ik vind dus een link naar de huisregels daar wat overbodig XD
    Voor mij hoeft dat linkje dus zeker niet verplaatst te worden, aangezien ikzelf het dus wel logisch vind dat het onderaan staat, maar goed, dat is slechts mijn mening natuurlijk :'D

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:34 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het prima zo, onder aan de pagina staat toch heel duidelijk ''huisregels''


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik kan het ook gewoon vinden zonder lang te zoeken. Ik vind het logisch dat de huisregels onder aan de pagina staan. Ik denk dat iedereen die de huisregels wilt vinden het makkelijk vind.


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb de huisregels toegevoegd aan het menu 'Overige' (Y)


    Dit is mijn signature...

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, lees mijn post nog een paar keer door. Misschien snap je hem uiteindelijk, terwijl het me niet zo heel ingewikkeld lijkt. Ik zal je vanavond even uitleggen wat een link is, als ik weer een PC heb.

    Ik weet wel wat een link is, dat hoef je me niet uit te leggen.

    Maar bedankt Rutger. Dit is opgelost dus er kan een slotje op.


    Let the Night embrace you