• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik tuitte kort mijn lippen. 'Daar kan ik mee leven, dan mag je me gewoon de hele dag dragen, heerlijk.' Ik slaakte een kreetje toen Harry in mijn arm beet, expres beet ik daarom in zijn oorlel. Uiteindelijk, na wat voor mij uren leek te duren, kwamen we eindelijk bij de club aan. Ik liet me van Harry's rug afglijden en stond weer met beide benen op de grond. 'Ik vind trouwens wel dat we een meisje moeten nemen die een beetje tegen stribbelt, ik hoef niet zo'n softie die alles toe laat...' Al hoe wel, dat ook wel enig kon zijn, maar het liefst gebruikte ik nog wat extra dingetjes...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even. 'nou, je kan zelf ook behoorlijk onderdanig zijn.' ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en liep naar de deur. De bewaking die er voor stond bekeek ons even. Ze wilde altijd wat vinden omme te weigeren. Maar hij deed uiteindelijk zweigend een stap opzei om ons door te laten. Ik trok Louis mee en liep meteennaar de garderobe om mijn jas te dumpen. Het meisje achter de garderobe liet haar kledinghamger valle toen ze me zagen piepten even. Ik hield ervan opmherkend geworden. Ik glimlachte onschuldig. Misschien nam ik haar wel mee. Ze was best knap. 'kom Boo!' drong ik aan, zodat hij opschoot. Ik wilde drinken en dansen. En niet te vergeten scoren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ga zo reageren)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Whaha, ik laat Isabella wel flink tegenstribbelen, dat deed ze eerst ook al dus. En Harry en Louis zijn zo über gay nu, whaha! ;X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Whaha, ik laat Isabella wel flink tegenstribbelen, dat deed ze eerst ook al dus. En Harry en Louis zijn zo über gay nu, whaha! ;X]
    (Ja, zou ik ook al met Chiara doen. @Muffin als Harry Chiara meepakt mag Chiara hem dan een klap in zijn gezicht geven? Hoeft niet persee rood te worden)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson.
    Kinderlijk stak ik mijn tong uit naar Harry. 'Dat is alleen maar omdat jij het bent.' Ik trok een arrogante blik naar de bewaking, maar toch lieten ze ons uiteindelijk door. Wat ze natuurlijk ook wel moesten. Harry trok me mee naar de garderobe, waar het eerste de beste meisje al van 'm schrok. Een grinnik verliet mijn mond en hoofdschuddend begon ik mijn jas rustig open te maken, om deze daarna over die van Harry heen te gooien. 'Ja, ja, ik ben al klaar, kom maar mee.' Grijnzend trok ik Harry mee de club binnen, waar er al in volle gang muziek gedraaid werd. Als eerste trok ik Harry mee naar de bar, voor een drankje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    [Whaha, ik laat Isabella wel flink tegenstribbelen, dat deed ze eerst ook al dus. En Harry en Louis zijn zo über gay nu, whaha! ;X]


    [Ja, dat was leuk, haha. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    [Ja, dat was leuk, haha. ;3]



    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    Ik trok mijn jas van de kapstok af en liep zo snel mogelijk naar de club waar we met zijn allen hadden afgesproken. Snel trok ik mijn capuchon over mijn hoofd en keek naar de grond, maar wel zo dat ik wist of ik tegen iemand opbotste of niet. Eenmaal in de club aangekomen gaf ik mijn jas aan iemand in de garderobe en bestelde de sterkste pils die er was. Ik keek rond of er nog een mooi en knap meisje was, zo ja - dan zou ik haar meenemen voor vanavond.

    [Ik ben hier echt niet goed in ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chiara Bella Love

    De barman geeft me netjes mijn bacardi. Dansend met het drankje in mijn hand loop ik weer terug naar de dansvloer. Ik voel Dylan tegen mijn kont aanschuren. Geiriteerd maak ik zijn handen los om vervolgens weer naar de bar te lopen. Me blik glijd vol lust lang de mensen wie zal ik deze keer meenemen naar huis? Ik laat mijn blik op de garderobe rusten en zie hoe Harry Styles van One Direction zijn jas aan de vrouw geeft en Louis meetrekt. Soms denk ik echt dat ze homo zijn als ik de posters in mijn zusjes kamer zie. Heupwiegend loop ik naar Harry toe ''Wat doet een jongen als jij hier'' grijns ik. Ik laat mijn blik over Louis glijden. Hij is echt zeker weten homo. Dan glijd mijn blik over Harry. mmm niet verkeerd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles
    Nog snel kreeg ik een nummertje en stopte ik deze in mijn zak, terwijl ik me liet meetrekken door Louis naar de bar. Ik ging achter hem staan en stak mijn handen in zijn zakken terwijl ik mijn lichaam tegen hem aanduwde. hier kon het. Hier was iedereen straalbezopen. 'Ik wil een baco.' ik druk een kus achter zijn oor, waarna ik hem loslaat en door de zaal kijk. Het licht flikkert en de mensen waren niet goed te zien. Misschien maar beter ook, als je sommige mensen zag. Ach. Louis en ik bleven waarschijnlijk tochde knapste hier. 'Liam!' gilde ik vrolijk, toen ik ons mede bandlid zag. Ik kneep in Louis zijn kond en zwaaide naar Liam. Die most maar hier heenkomen. Ik kijk op als er plots een meisje naast me staat dat vraagt wat we hier doen. Bingo. Ik laat mijn ogen over haarlichaam heen glijden. Niet verkeerd. 'hetzelfde als jou waarschijnlijk. Grijns ik verlijdelijk en lik even over mijn lippen. Dit kon nog eens makkelijker gaan als verwacht. Want hoe dit meisje eruit zag, zei al genoeg over haarzelf. Daarbij, was ze straalbezopen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:52 ]

    LoveLaughAnd schreef:
    ?? Dit doe je wel heel vaak..........


    Chiara Bella Love


    '''Hetzelfde wat jij hier doet'' zegt hij en likt daarbij zijn lippen af. Bingo deze gaat vanavond mee naar huis. En de volgende dag komt er te staan Harry Styles gespot met sexy meisje van de hele wereld. Ja ik heb een ego So What? Voor sommige mensen moet je die hebben. Nauwkeurig bekijkt hij mijn lichaam. Ik grijns ''Goedgekeurd?'' vraag ik hem. Ik leun even tegen de bar aan. '''Zo wat heb je besteld' glimlach ik verleidenlijk. Ik zag wel aan hem dat hij me wou. Ik roep de barman weer bij me 'Een barcardi weer graag' glimlach ik naar de man. In me hoofd begint het te duizelen. Ik weer zeker dat ik morgen niks meer van dit zal herinneren.


    (Zitten de meisjes bij elkaar opgesloten dat je nog wel met mensen kan praten)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall James Horan

    Na een tijdje pak ik mijn geld en sleutels om vervolgens mijn jas aan te gaan trekken. Op naar de club. Ik doe de deur open en loop rustig naar buiten. Ik vraag me af of het makkelijk gaat worden waarschijnlijk niet want ik krijg nooit makkelijk een meisje mee. Harry heeft ze altijd zo en ik moet er veel moeite voor doen. Ach ja waarschijnlijk vonden ze me niet leuk genoeg of zo. Ik kom uiteindelijk bij de club aan en glimlach even, waarschijnlijk zaten de andere jongens al binnen. Ik hing mijn jas ergens op en loop de club in. Gelijk loop ik door naar de bar om daar een drankje te bestellen. Als ik die heb kijk ik even om me heen of ik de jongens ergens zie en ook gelijk voor een leuke meid. Na een tijdje zie ik een stukje veder op aan de bar Harry en Louis staan en loop hun richting op. 'Heey!' zeg ik als ik bij hun sta en kijk daarna veder naar een leuke meid. Als ik er vanavond een mee wil krijgen kan ik er maar beter snel aan beginnen.

    [Ik heb alles gelezen en wil nu ook iemand :(]


    Spoiler alert: you will save yourself