• Toen ik vanmorgen naar school fietste zag ik dit ongeluk voor mijn neus gebeuren.
    Wat dus blijkt is dat de chauffeur van een gehandicapten-busje (zo'n busje dat gehandicapten thuis ophaalt om ze naar school te brengen) een hartaanval kreeg achter het stuur. Hij had zijn voet nog op het gaspedaal en de gehandicapten waren helemaal in paniek. Het busje reed door de middenberm zo het kruispunt op en reed één auto tegen de achterbumper (de zijkant daarvan) aan en kwam toen voor de volgende auto terecht, die niet op tijd kon remmen en tegen het busje aan reed.
    Ik had vandaag 4 lesuren waarvan ik 3 geshockeerd door heb gebracht.

    Om dit topic nog een doel te geven;
    Hebben jullie wel eens een ongeluk gezien/meegemaakt?


    People change, memory's don't.

    Oei, dat is heel vervelend.
    Ik heb een keer een meisje plat met haar gezicht op de grond zien liggen, en ik moest er vlak langsfietsen want het was vlak bij mijn school. Vreselijk om te zien.


    Food.

    Dat is wel heel heftig! Ik ben een keer aangereden door een motor. Gelukkig was alleen mijn fiets kapot. Laast heb ik iemand flink zien slippen op de snelweg. Als hij iets meer ongeluk had gehad dan was die zeker tegen de reling geknald.


    I still think of the guitar bible.

    Ik woon tegenover een spoor, een vrouw wilde daar een keer voor de trein springen maar een man heeft haar tegengehouden.
    IIg, heftig hoor.

    Ik ben een keer aangereden door een banaan gele kever


    quidquid excusatio prandium pro

    oh jeetje, wat heftig!

    Ja meegemaakt, we waren op n T-splitsing en mn vader stond stil, was wel n rotstukje want je kon amper zienw at er van de andere kant kwam. Dus mn vader wil naar rechts en ziet dan zo'n auto van die kant komen dus hij stopt, maar onze auto stond wel nog te ver op de weg en dat had niemand door. Maar toen was de halve voorkant van onze auto kapot en die andere auto had niets. Top.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat heftig.. Ik heb ooit een kat zien overreden worden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wow, lijkt me echt vreselijk...
    Zelf nooit meegemaakt gelukkig. Nahja, ben een keer bijna aangereden door een auto. Toen ik overstak vergat ik even dat er nog een andere kant was waar auto's vandaan kunnen komen :S
    En mn neefje en ik waren tijdens het fietsen tegen elkaar aangeknald.... Niks ernstigs, maar er kwam wel een ambulance bij kijken...


    Stenenlikker

    Ik ben een keer aangeraden toen ik een rotonde overstak. Mevrouw had het te druk met bellen om te kijken. Verder niet heel veel ernstigs. Wel een paar ongelukken zien gebeuren maar niks extreem ernstigs.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik ben een keer aangereden geweest door een man die begrafenissen regelde en ik heb voor mijn neus ook eens gezien hoe iemand de sloot in reed. Die man had dus wel een hersenschudding opgelopen. Verder heb ik gelukkig geen ongelukken zien gebeuren, maar wel al veel kapot auto's en één lijk gezien, dat was niet zo prettig...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wauw. Dat lijkt mij eng.

    Ik heb een keer een auto voor mijn gezicht zien slippen. Ik zat achter op de fiets en ik begon kei hard te gillen en degene die aan het fietsen was had niks gezien dus die begreep het niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heftig! Ik heb een paar jaar geleden een 5 jarige jongetje aangereden zien worden, Schedel fractuur.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    IK heb al verschillende ongelukken gezien van dichtbij en ook zelf meegemaakt. Zoiets is erg shoquerend, maar helaas gebeurd het vaker dat een mens achter een stuur een hartaanval krijgt of dat je zoiets meemaakt.
    De ergste was toch toen een meisje met oversteken geschept werd door een auto en met haar gezicht recht op de vooruit terecht kwam, waardoor de ruit brak en haar gezicht en oog vol scherven zat. Was ook erg grillig om te zien.
    Zelf is een vrouw in 2007 met 90 Km/h op m'n deur ingereden aangezien ze ons niet had zien afdraaien op de hasseltse buitenring. En in plaats ons voorbij te schieten aan de linkerkant, schoot ze de pechstrook op waar we reden. Zo stom daar, je hebt dan de rijbaan met 2 banen, dan fietspad, dan pechstrook, dan opritten van de huizen en we sloegen dus af om bij vrienden langs te gaan. Tja, dat mensje was te druk met telefoneren en had dus niet gezien dat we afdraaiden. Met gevolg 3 dagen verlamd en een jaar revalidatie.

    Oja, pas ook nog zoiets. Daar was ik echt van verschoten. Het was druk op de baan, zowel voor beiden richtingen. De auto voor ons wilt het straatje inslaan. Die moest dus naar links, maar door de tegenliggers stond hij al uren te wachten omdat hij dus niet kon. Op een gegeven moment ziet die man zijn kans en schiet ertussen door plankgas te geven. Wat denk je, komt exact op dat moment een scooter aan (fietspad is voor 2 richtingen, dus hij had die in zijn haast niet zijn naderen aangezien die uit dezelfde richting als wij kwamen) Frontaal erop. Ik heb nog nooit een scooter met 2 mensen erop zien vliegen. Gewoon puur toeval dat het sjuust mekaar frontaal boenk erop zat. De jongen had niet zo heel veel, maar dat meisje achterop, heeft dus een behoorlijke klap gekregen tegen haar been doordat ze achterop zat. Daar was ik ook echt ondersteboven van, gewoon omdat wijzelf het ook gewoon niet zagen aankomen, die scooter was daar opeens. Gewoon zo puur toeval dat ze precies op exact datzelfde moment daar reden.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    meerderen keren helaas heb ik mensen in mijn handen gehad die stierven.
    misschien vreemd maar ik kan dit heel makkelijk van mij af zetten, ik heb 1 of 2 nachten er last van als het een zwaar ongeluk is of...

    nouja =) het gebeurd namelijk altijd voor mijn neus


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja, ik heb dit wel gehoord in mijn klas. Mijn school is hier vlakbij.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Toen ik in Amsterdam was, bij de stoplichten voor het station kreeg een man een aanval, al weet ik niet wat voor, waardoor hij op de weg viel en zijn hoofd begon te bloeden. Ik ben er verder niet bij gebleven omdat er al zoveel mensen omheen stonden en auto's tegenhielden en de ambulance belden.
    Voor de rest niet echt, ik ben er vaak genoeg langs gereden toen het al gebeurd was, of één keer reed ik terug van huis en op het fietspad waren allemaal mensen in een rondje, kwam ik daar aan, lag mijn zusje op de grond. Was ze aangereden. Gelukkig niets ernstigs, de ambulance was al gebeld en mijn moeder was er gelukkig bij, die zei dat ik naar huis moest om het tegen mijn vader te zeggen.


    Your make-up is terrible