• Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden.
    Ze gaan te werk onder de naam Los Ladrones en staan onder de leiding van een broer en zus, wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City.
    Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat ze daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen.
    Wat ze echter niet weten, is dat tussen hun eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.



    Regels:
    • Max. 2 personages per persoon
    • Minstens 250 woorden in een post, ik controleer dus hou je er aan. Meer mag uiteraard ook.
    • Niemand buitensluiten
    • Alleen Gipsy maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Let op je spelling en interpunctie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven
    • OOC altijd tussen haakjes
    • Geen eendagsvliegen anders loopt de RPG te snel dood
    • Denk er aan, niemand is perfect
    • Reserveringen blijven 3dagen staan.


    Invullijst:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd: tussen 16 en 40
    Beschrijving uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Foto van het paard:
    Rol in de RPG:
    Status: Verrader of trouwe hond (alleen voor leden van Los Ladrones)
    Extra:



    Rollen:


    Leiding Los Ladrones:

    Zus: Emily Grace Oakley - Gipsy
    Broer: Oliver Alexander Oakley - Graymark

    Leden van Los Ladrones:

    Vrouwen: tijdelijk vol
    Somesley - Amelia Brown - Trouwe hond
    Tortura -Angelina Morgan - Verrader, echte naam Alyssa Campbell
    Arriver - Cyrelle Kaela Newman - Trouwe hond
    Caleo - Lonte-Rosa Joye Wishe - Trouwe hond
    Harlequinn -Rosemary Angelica Morales - Verrader
    Mannen:
    Bonacieux - William Benjamin Hassel - Trouwe hond
    Jolene - Charles Laster - Trouwe hond
    MindBreaker - Jonathan Damian Connor Trouwe hond
    MindBreaker - James Levan Connor - Verrader
    -


    Leiding Counter City:

    Bonacieux - Jean Blake Yates - Burgemeester
    Michonne - Luke Billings - Sheriff
    Gipsy - Christopher King - Hulpsheriff
    Inwoners Counter City:

    Vrouwen:
    Jemima - -Rebecca Cecelia Yates - Dochter burgemeester
    Roww - Lily Harmony Jones
    -
    -
    -

    Mannen:
    Tarsus - Fernandez Manuel Mendéz - Hoefsmid
    Reservatie voor Roww
    -
    -
    -


    Ja ik heb toestemming gekregen van een moderator om 2 rollentopics tegelijkertijd te lopen.


    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MindBreaker schreef:
    Eeh, een vraagje, maar hoe moet ik precies weten of ik 250 woorden heb? Kan je niet beter iets met regels doen, dat is overzichtelijker)


    Als je 10 regels doet dan zijn er mensen die zo tellen,
    Jan eet een broodje. (1) Hierna loopt hij naar de badkamer. (2)
    Óf mensen die na elke regel een enter doen.
    Jan eet een broodje. (1)
    Hierna loopt hij naar de badkamer. (2)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat vind ik ook echt irritant, maar ik ga echt niet ieder bericht in word kijken of ik wel 250 woorden heb. En bij tien zinnen zie ik:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (1)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    (2)
    Zo ongeveer


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb even voor je gekeken en 250 woorden is ongeveer 10 volle zinnen, dus zonder "enters" er tussen. Zeker niet minder dan 10.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MindBreaker schreef:
    Eeh, een vraagje, maar hoe moet ik precies weten of ik 250 woorden heb? Kan je niet beter iets met regels doen, dat is overzichtelijker)

    Je kan via word controleren hoeveel woorden je hebt.
    Dan moet je gewoon woorden tellen aanklikken en dan verschijnt er zo'n kadertje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag de burgemeester zijn vrouw vermoord hebben wegens... wat was het ook alweer Cheryl? :x


    kindness is never a burden.

    Bonacieux schreef:
    Volledige naam: Jean Blake Yates.
    Bijnaam: Jeanke, burgemeester.
    Geslacht: Man.
    Leeftijd: 53, geboren op de tweede dag van oktober.
    Beschrijving uiterlijk mét foto:



    Gary Oldman.

    Jean is niet de grootste burgemeester die Counter City ooit gehad had, maar hij laat zich zeker niet doen met zijn 1 meter 74. Jean is desondanks zijn middelbare leeftijd nog steeds erg actief en kan met gemak een zak bloem van een aantal kilo opheffen. Toch heeft de burgemeester op bepaalde dagen een stok of arm nodig, aangezien zijn rug niet alles meer toelaat.
    De haren van Jean dragen een zwarte kleur met duidelijke plukken grijs in en liggen meestal perfect gekamd over zijn hoofd. Hij heeft een snor en kleine baard die dezelfde kleur hebben als de haren op Jeans hoofd.
    Jeans ogen dragen een mooie turquoise blauwe kleur. Men verteld in de stad dat de vrouw van de burgemeester gevallen is voor zijn charme en zijn ogen.
    Innerlijk: Jean is een erg succesvolle en charmante man. Tenminste, dat laat hij blijken. De pijn die hij voelt in zijn hart door het verlies van zijn vrouw is groter dan iedereen denkt.
    Hij gedraagt zich al de perfecte burgemeester en
    Foto van het paard: Jean heeft een zwarte Friese hengst als paard, die de naam Blake draagt, naar de tweede naam van de burgemeester. Hij noemt het paard zo nu en dan 'Black Beauty'.
    Blake heeft een zwarte huid, met een soort donkerbruine glans. Ook de toppen van de manen van het paard dragen die kleur. Blake is, desondanks hij goed getemd is, erg schuw van mensen buiten Jean en diens dochter. Hij heeft ook steeds die woeste blik in zijn ogen.
    Rol in de RPG: Burgemeester van Counter City.
    Extra:


    Volledige naam: William Benjamin Hassel.
    Bijnaam:Will, door vrienden en leden van Los Ladrones
    Ben, door zijn zusje.
    Geslacht: Man.
    Leeftijd: 27, geboren op de 24ste van maart.
    Beschrijving uiterlijk mét foto:



    Max Irons.

    Will is vreselijk groot. Hij meet 1 meter 89 en komt boven de meeste mannen uit Los Ladrones uit. Zijn haar is kort en heeft een lichtbruine kleur. In sommige lichtinvallen lijkt het eerder goudbruin te zijn. Er zitten kleine krullen in Wills haar. Zijn ogen zijn donkergroen, maar kunnen van kleur veranderen door het licht, naar lichtgroen of eerder legergroen. Will is zeker niet lelijk, maar heeft niet veel om uiterlijk en doet dus niet veel om er goed uit te zien.
    Innerlijk: Will is een erg charmante kerel met een hart op de goede plek.
    Foto van het paard: Een witte merrie, genaamd Aeris.
    Rol in de RPG: Lid van Los Ladrones.
    Status: Trouwe hond.
    Extra: Hij heeft een zusje, Claire, die hij met zijn leven zou beschermen. Ze is zijn alles, nadat zijn ouders omkwamen door een vreselijke ziekte. De reden dat hij zich Los Ladrones voegde was de eenvoudige reden dat hij niet langer in zijn thuisstad kon en wilde blijven door de pakken kritiek en het 'medelijden'.
    Hij wil niks te maken hebben met de vete tussen de broer en zus en Counter City, maar zou hen ook nooit verraden.


    Almost done. (:


    kindness is never a burden.

    Waarom is iedereen zo oud? .__.

    Kay, Alec's twenty-five now.


    help

    Ik wilde eerst 21 maar Max is in het echt 27 dus dacht ik, 'why not?'


    kindness is never a burden.

    Bonacieux schreef:
    Mag de burgemeester zijn vrouw vermoord hebben wegens... wat was het ook alweer Cheryl? :x


    Omdat ze bij hem weg wilde en Rebecca met zich mee wilde nemen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    (...)

    Omdat ze bij hem weg wilde en Rebecca met zich mee wilde nemen :Y)


    Juist dat dus. xd


    kindness is never a burden.

    Evan is 26, dusja. :'D


    help

    Ik zet ze er dadelijk bij.
    Ben momenteel aan het vechten om mijn koffer dicht te krijgen(no_chears)
    Ik vertrek namelijk morgen op schoolreis voor 5 dagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Have fun. Waar ga je heen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Veel succes en veel plezier. (:


    kindness is never a burden.

    Sasquatch schreef:
    Have fun. Waar ga je heen?

    Stavelot, in de Ardennen...we gaan met de school aan teambuilding doen.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.