• Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden.
    Ze gaan te werk onder de naam Los Ladrones en staan onder de leiding van een broer en zus, wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City.
    Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat ze daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen.
    Wat ze echter niet weten, is dat tussen hun eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.

Regels:
    • Max. 2 personages per persoon
    • Minstens 250 woorden in een post, ik controleer dus hou je er aan. Meer mag uiteraard ook.
    • Niemand buitensluiten
    • Alleen Gipsy maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Let op je spelling en interpunctie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven
    • OOC altijd tussen haakjes
    • Geen eendagsvliegen anders loopt de RPG te snel dood
    • Denk er aan, niemand is perfect
    • Reserveringen blijven 3dagen staan.

Invullijst:

Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd: tussen 16 en 40
    Beschrijving uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Foto van het paard:
    Rol in de RPG:
    Status: Verrader of trouwe hond (alleen voor leden van Los Ladrones)
    Extra:

Rollen:

Leiding Los Ladrones:

Zus: Emily Grace Oakley - Gipsy
    Broer: Oliver Alexander Oakley - Graymark

Leden van Los Ladrones:

Vrouwen: tijdelijk vol
    Somesley - Amelia Brown - Trouwe hond
    Tortura -Angelina Morgan - Verrader, echte naam Alyssa Campbell
    Arriver - Cyrelle Kaela Newman - Trouwe hond
    Caleo - Lonte-Rosa Joye Wishe - Trouwe hond
    Harlequinn -Rosemary Angelica Morales - Verrader
    Mannen:
    Bonacieux - William Benjamin Hassel - Trouwe hond
    Jolene - Charles Laster - Trouwe hond
    MindBreaker - Jonathan Damian Connor Trouwe hond
    MindBreaker - James Levan Connor - Verrader
    -

Leiding Counter City:

Bonacieux - Jean Blake Yates - Burgemeester
    Michonne - Luke Billings - Sheriff
    Gipsy - Christopher King - Hulpsheriff
    Inwoners Counter City:

Vrouwen:
    Jemima - -Rebecca Cecelia Yates - Dochter burgemeester
    Roww - Lily Harmony Jones
    -
    -
    -

Mannen:
    Tarsus - Fernandez Manuel Mendéz - Hoefsmid
    Reservatie voor Roww
    -
    -
    -

Ja ik heb toestemming gekregen van een moderator om 2 rollentopics tegelijkertijd te lopen.

Speeltopic 1
    Praattopic 1

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:24 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Alec is zo goed als af. (:

Kan misschien nog wat veranderen, maar dit is het denk ik zo'n beetje.

help

Pf. Dit lijkt echt leuk om aan mee te doen. Maar alleen al aan jullie rollen zie ik dat ik tekort schieten ga. :'D
    -Zou ik toch een vrouwelijk bendelid mogen?-

[ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:15 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Oke dit gaat even bij mijn topics want deze rpg lijkt me eecht heel leuk !

Souvenir schreef:
    Pf. Dit lijkt echt leuk om aan mee te doen. Maar alleen al aan jullie rollen zie ik dat ik tekort schieten ga. :'D
    -Zou ik toch een vrouwelijk bendelid mogen?-

Je staat er bij (:

Is Alec trouwens goed? Ik heb het gevoel dat het een beetje messy en tegensprekend is op sommige momenten. :')

help

Graymark schreef:
    Is Alec trouwens goed? Ik heb het gevoel dat het een beetje messy en tegensprekend is op sommige momenten. :')

Hij was goedgekeurd hoor (:
    Hij staat al in de lijst.

Okay. :') Gewoon dat het een beetje klopte vergeleken met Emily. ^^

help

Heeft er iemand een idee voor me wat voor innerlijk Angelina kan hebben? Ik wil niet dat het op mijn andere personages gaat lijken.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    Heeft er iemand een idee voor me wat voor innerlijk Angelina kan hebben? Ik wil niet dat het op mijn andere personages gaat lijken.

Misschien is ze een verrader uit angst?
    Maak haar een lafaard of zo :')
    Je kan haar natuurlijk zo maken, dat ze een bounty hunter is om familie veilig te stellen?

Tortura schreef:

Hmm, ik zou zeggen een aardig persoon, maar dat is niet heel handig aangezien ze in een roversbende zit xd

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik had wel in gedachten dat ze met de Sheriff samen werkt. Nikki heeft haar goedkeuring ervoor gegeven. :].

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    Ik had wel in gedachten dat ze met de Sheriff samen werkt. Nikki heeft haar goedkeuring ervoor gegeven. :].

Dat is al een begin ^^

Ik ga dit niet meer halen. De rol maken neemt bij mij snel een uurtje in beslag + het zoeken van een goede foto. Maar ook het RPG'en zelf zal té druk worden. Ik schrijf me liever nu uit dan als we al begonnen zijn. 't Spijt me.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Souvenir schreef:
    Ik ga dit niet meer halen. De rol maken neemt bij mij snel een uurtje in beslag + het zoeken van een goede foto. Maar ook het RPG'en zelf zal té druk worden. Ik schrijf me liever nu uit dan als we al begonnen zijn. 't Spijt me.

Oh, ok.
    Jammer

Gipsy schreef:
    (...)
    Misschien is ze een verrader uit angst?
    Maak haar een lafaard of zo :')
    Je kan haar natuurlijk zo maken, dat ze een bounty hunter is om familie veilig te stellen?

Oh. That's cool. Niemand maakt ooit een lafaard, maar eigenlijk is het heel leuk om te spelen. :')

help