• Hey hoi, kort wat info over mezelf :)

    Naam: Sermena River, althans.. Dit is mijn algemeen gebruikte alter ego. Ik vind het fijner om anoniem bezig te zijn op internet, zeker omdat ik me zou schamen als iemand erachter kwam die me irl kent, als blijkt dat Quizlet geen succes voor me heeft. (of als ik gewoon faal)

    Leeftijd: Op dit moment 16, maar 4 april komt hier verandering in :)

    Woonplaats: Brabant.

    Kort iets over mezelf: Ik ben net begonnen met schrijven, omdat ik er via tekenles op school achter kwam dat dit me wel lag. Ik wil er graag achter komen of het ook echt een succes is als ik er iets meer mee probeer te doen dan een opstel te schrijven. Verder ben ik zeer geïnteresseerd in alles was net niet normaal is, zoals bovennatuurlijke zaken / fantasy en in het bijzonder Wicca.

    Stand alones: x

    Fanfictions: x (deze zul je ook zeker niet tegenkomen, althans voorlopig niet, ik vind het op zich leuk om aan RPG's te doen, maar het allerleukst om nieuwe dingen te verzinnen).

    Lopend verhaal:

    *Cast to the Castle is mijn eerste verhaal, waarmee ik net begonnen ben. Het gaat over een meisje dat een ongeluk krijgt en in het reine moet komen met zichzelf, omdat ze zelf de oorzaak was. Dit moet ze in haar onderbewustzijn doen (door het ongeluk is ze ook niet bij bewustzijn). Ze krijgt vijf opdrachten, die ze in één keer goed uit moet voeren. Wanneer ze faalt, zal ze nooit meer wakker worden.

    Verder heb ik nog vele ideeën voor verhalen, maar deze zullen langzaam verschijnen/ontwikkeld worden. Eerst maar met dit verhaal beginnen.

    Ik hoop dat het iets was ;)

    Blessed be, en schrijf ze!


    Does the mirror see the same as the heart?