• De laatste tijd zat ik eraan te denken om realistisch te gaan tekenen. Gisteren heb ik een oog getekend (zie plaatje) met behulp van youtube tutorial. Hebben jullie ideeën om nog meer realistische dingen te tekenen? Dus niet meer een oog en ik wil ook geen portret tekenen. Dus, weten jullie iets? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw! Je kan echt super goed tekenen.

    Ehm... een gebouw? Oké, dat is één van de slechtste ideeën ever! Of iets als dit


    Do what people say you can't.

    Handen, dat is naar mijn mening redelijk moeilijk.
    Op de één of andere manier, slaag ik er altijd in om het er redelijk gehandicapt uit te laten zien.(cat)
    Of gewoon gezichten?
    Kindergezichtjes is ook altijd wel leuk, of oudere mensen....hun gezichten zijn meestal wat gedetailleerder.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De pupil wat ronder en het lijntje boven het oog wat minder scherper. Voor de rest is het wel mooi gedaan.


    The odds are néver in our favor.

    Geen idee, maar dat oog vind ik erg mooi gelukt.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Geen idee, maar dat oog vind ik erg mooi gelukt.

    Besar schreef:
    Wauw! Je kan echt super goed tekenen.

    Ehm... een gebouw? Oké, dat is één van de slechtste ideeën ever! Of iets als dit


    Dankjewel! Zo'n slecht idee is dat niet hoor en dat plaatje heb ik al vaker gezien. Ik zal het in gedachten houden (:


    The sun will rise and we will try again.

    Gipsy schreef:
    Handen, dat is naar mijn mening redelijk moeilijk.
    Op de één of andere manier, slaag ik er altijd in om het er redelijk gehandicapt uit te laten zien.(cat)
    Of gewoon gezichten?
    Kindergezichtjes is ook altijd wel leuk, of oudere mensen....hun gezichten zijn meestal wat gedetailleerder.


    Haha, ik houd handen wel in gedachten. Ik wil voorlopig geen gezichten tekenen haha ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Verder iemand nog ideeën? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Mag ik die link van die tutorial? :'o


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een hand kan je proberen is wel te doen lijkt me. Als je kijkt hoe goed jij kan tekenenxD

    Owh lees net dat handen moeilijk zijn probeer dan voeten of iets kleins van eten een kerst ofso :p

    Sysje schreef:
    Een hand kan je proberen is wel te doen lijkt me. Als je kijkt hoe goed jij kan tekenenxD


    Haha ahw thanks (:


    The sun will rise and we will try again.

    Het ziet er goed uit maar het lijkt nog niet helemaal realistisch.
    Maar realistisch tekenen is ook wel heel moeilijk, ik ken ene aantal mensen die realistisch kunnen tekenen en man, wat een werk. 0:
    Maar als je nog even zo door gaat word het vast alleen maar beter en beter.
    ga zo door!


    At least I still have my sense of humor.

    Dieren! ^^


    Stenenlikker

    Ik weet niet? Wat wil je niet tekenen?
    Je kan planten tekenen, dieren, zoals eerder gezegd handen,...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please