• WE WANNA STAY UP ALL NIGHT ! <3

    #1DFamily

    Hebben jullie stories die ik kan lezen ?


    She knew the rules so she knew how to break them.

    STYLiNSONNN schreef:
    (...)

    helemaal links? Dan heb je echt een lieve/schattige lach, haha


    That's me, en bedankt:$


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    STYLiNSONNN schreef:
    Hebben jullie stories die ik kan lezen ?


    Ik heb er 4 ofzo waarvan er twee 1D stories zijn.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    twitter leeft gewoon nog ;D echt wel handig dat ik heel veel directioners op twitter heb uit andere land met andere tijde x'D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    nessje schreef:
    (...)

    Ik heb er 4 ofzo waarvan er twee 1D stories zijn.


    ik ga even kijken haha


    She knew the rules so she knew how to break them.

    OwhmyNiall schreef:
    twitter leeft gewoon nog ;D echt wel handig dat ik heel veel directioners op twitter heb uit andere land met andere tijde x'D


    idd, das handig ;D


    She knew the rules so she knew how to break them.

    RStylinson schreef:
    ik ga je fotos ook bekijken xd


    Stalker xd


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ohmy ness, geloof jij dat finn nep is? Ik niet hoor.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    STYLiNSONNN schreef:
    (...)

    idd, das handig ;D


    Jaa, echt wel, msn en facebook enzo zijn echt dood rond deze tijd x'D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    STYLiNSONNN schreef:
    (...)

    ja, haha.
    Ik heb een klein, vierkant hokje waar een hoogslaper in staat. Die is knalroze en heel lelijk.
    Mijn muren zijn blauw, 3 van de 4 muren (in de 4e muur zitten ramen) zijn vol gehangen met 1D posters.
    Ik had een kast en een bankje maar die zijn nu weg ivm de verhuizing.
    Ik heb dus een hokje met posters en een bed.
    En ik heb nog een "studeerkamertje" en die zit boven op zolder.


    Klinkt wel gezellig...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    STYLiNSONNN schreef:
    (...)

    ja, haha.
    Ik heb een klein, vierkant hokje waar een hoogslaper in staat. Die is knalroze en heel lelijk.
    Mijn muren zijn blauw, 3 van de 4 muren (in de 4e muur zitten ramen) zijn vol gehangen met 1D posters.
    Ik had een kast en een bankje maar die zijn nu weg ivm de verhuizing.
    Ik heb dus een hokje met posters en een bed.
    En ik heb nog een "studeerkamertje" en die zit boven op zolder.



    ik heb door de verhuizing echt een grotere kamer gekregen , ben er blij mee ! Ikzelf vind hem heel mooi , het heeft een parkethoutenvloer , maar dan echt mooi donkerbruin <3
    & 1 muur is rood , daar heb ik mn tafel met makeup tegen gezet . De andere muren zijn zo lichtroze, dat je eigenlijk alleen in de zomer nog ziet - omdat je veel licht hebt - dat het lichtroze is !
    && natuurlijk is de muur tegenover mn bed VOL met posters :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    STYLiNSONNN schreef:
    Ohmy ness, geloof jij dat finn nep is? Ik niet hoor.


    Ik ben juist een believer in Finn, waar heb je dat gelezen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    RStylinson schreef:
    (...)


    ik heb door de verhuizing echt een grotere kamer gekregen , ben er blij mee ! Ikzelf vind hem heel mooi , het heeft een parkethoutenvloer , maar dan echt mooi donkerbruin <3
    & 1 muur is rood , daar heb ik mn tafel met makeup tegen gezet . De andere muren zijn zo lichtroze, dat je eigenlijk alleen in de zomer nog ziet - omdat je veel licht hebt - dat het lichtroze is !
    && natuurlijk is de muur tegenover mn bed VOL met posters :'D


    Nice!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    STYLiNSONNN schreef:
    Ohmy ness, geloof jij dat finn nep is? Ik niet hoor.


    NOPE , hij is sws niet nep , als hij van de ene kamer naar de andere loopt, en langs een kast komt, zit Finn daar vastgebonden ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    nessje schreef:
    (...)

    Ik ben juist een believer in Finn, waar heb je dat gelezen?


    Nee, ik zag op je profiel iets over jack & finn , en ik dacht zovan zal ze denken dat 'ie bestaat of niet .


    She knew the rules so she knew how to break them.