WE WANNA STAY UP ALL NIGHT ! <3
#1DFamily
-
17 feb 2013 - 2:0417 feb 2013 - 3:38
ik ben wel trots op ons hoor, we zijn gewoo van de zoveel als enigen overgebleven, we verdienen een 'Up all Night' ere plaats x'D
“You can't change what happened. But you can still change what will happen” -- Sebastian Vettel
17 feb 2013 - 3:38RStylinson schreef:
waar is Ness ?
Dood.'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'
17 feb 2013 - 3:38RStylinson schreef:
(...)
Ja ja ja
Ba ba baShe knew the rules so she knew how to break them.
17 feb 2013 - 3:38STYLiNSONNN schreef:
(...)
weggefietst op mijn roze fiets maar toen ging haar band lek
Oow ja !' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa
17 feb 2013 - 3:39OwhmyNiall schreef:
ik ben wel trots op ons hoor, we zijn gewoo van de zoveel als enigen overgebleven, we verdienen een 'Up all Night' ere plaats x'DShe knew the rules so she knew how to break them.
17 feb 2013 - 3:39OwhmyNiall schreef:
ik ben wel trots op ons hoor, we zijn gewoo van de zoveel als enigen overgebleven, we verdienen een 'Up all Night' ere plaats x'D
& een tour avec one direction , en dat wij dan backstage mogen enzoo !' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa
17 feb 2013 - 3:40&& dat we dan in de #bigredbus gaan , en dan samen slapen in de buss ! ='D
' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa
17 feb 2013 - 3:40RStylinson schreef:
(...)
& een tour avec one direction , en dat wij dan backstage mogen enzoo !
Jaa precies x'D“You can't change what happened. But you can still change what will happen” -- Sebastian Vettel
17 feb 2013 - 3:40OwhmyNiall schreef:
Volgende jaar moeten we een lijst maken, wie er weggaat krijgt een streep door zijn naam. Die het volhouden krijgen de titel: Up All Night'er!'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'
&& dat we dan in de #bigredbus gaan , en dan samen slapen in de buss ! ='D
I love Big red Bus! <3“You can't change what happened. But you can still change what will happen” -- Sebastian Vettel
(...)
& een tour avec one direction , en dat wij dan backstage mogen enzoo !
Ja, want zo speciaal zijn wij hahahaShe knew the rules so she knew how to break them.
17 feb 2013 - 3:41nessje schreef:
(...)
Volgende jaar moeten we een lijst maken, wie er weggaat krijgt een streep door zijn naam. Die het volhouden krijgen de titel: Up All Night'er!' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa
17 feb 2013 - 3:41nessje schreef:
(...)
Volgende jaar moeten we een lijst maken, wie er weggaat krijgt een streep door zijn naam. Die het volhouden krijgen de titel: Up All Night'er!
Doen we !She knew the rules so she knew how to break them.
17 feb 2013 - 3:41Sorry voor late reacties soms, mn internet doet traaaaag
She knew the rules so she knew how to break them.
17 feb 2013 - 3:41OwhmyNiall schreef:
(...)
I love Big red Bus! <3
Precies !
haha, vorig jaar was ik samen met een paar anderen #teamBigRedBus !' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa