• momenteel zit ik met een depressie doordat ik wat ik heb meegemaakt niet heb kunnnen verwerken ook heb ik ptss . Van de week had ik een brief aan mijn vader geschreven omdat ik er niet over kon praten . Mijn vader wou graag weten wat mijn gevoels waren en als er wat was dat ik het liet weten . Nu kreeg ik in een keer te horen van mijn buurman dat mijn vader had gezegd dat ik toneelspeel en dat het niet waar is hoe ik me voel terwijl hij mij van de week trooste toen ik het even niet meer zag zitten .

    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ben ik eerlijk over hoe ik me voel is het weer niet goed ;(

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Met iemand op school praten, zoals een vertrouwenspersoon? Het heeft voor mij gewerkt :3
    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eigenlijk zou ik mijn vader ermee confronteren. Zoiets mag een vader geen eens zeggen, vind ik. Sterkte in ieder geval! :]


    † Love? I want to sleep.

    Precies wat Scabbia en Smokeless zeggen!

    + Als je liever niet met iemand van school wilt praten, kun je dat ook misschien bij vrienden doen, of andere mensen die je vertrouwd? Als je liever wilt praten met iemand die wat verder van je af staat, zijn er ook altijd maatschappelijk werkers waarbij je aan kunt kloppen (: Oh, dat vergeet ik bijna,, er zijn ook altijd genoeg Quizzers hier die hun gb of pb open hebben staan voor je! (:
    Veel sterkte en succes ermee! Ik hoop dat je uit deze depressie kunt raken, dat je kunt verwerken wat je nog niet verwerkt hebt, en dat je vader niet meer zo'n rare dingen zegt!


    Inspiration can hit you any time

    Oh, en ik vind het eigenlijk ook wel een beetje laf dat hij zoiets wel tegen de buurman kan zeggen, maar niet eerlijk tegen jou.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    Eigenlijk zou ik mijn vader ermee confronteren. Zoiets mag een vader geen eens zeggen, vind ik. Sterkte in ieder geval! :]