• Ik wil graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet op les omdat ik hier hele slechte ervaringen mee heb. Dus probeer ik het mezelf aan te leren. Alleen nu heb ik twee vragen. Ik zoek nog sites of youtube kanalen die tutorials online zetten. En hoelang zou het ongeveer duren om dit te leren?
    Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, want het lijkt me echt leuk om weer te spelen en nu op de manier die ik zelf wil. :')

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 16:35 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    je kan op google enzo ook foto's vinden van accoorden enzo, ik zit zelf wel op (electrische) gitaarles dus als je vragen hebt kan je die aan mij stellen? (:
    naast les speel ik zoals aneren hier ook liedjes die me daar niet zijn gegeven, zoek ze gewoon op op google, kan de tabs lezen en speel het dan gewoon (:
    overigens is het heel goed mogelijk om zonder lessen te leren spelen, een vriend van mij speelt al 1 jaar zonder ooit les te hebben gehad, en hij kan prima vrij lastige solo's etc. selen, weet wat accoorden zijn etc . dus als je goede inzet hebt, gewoon doen! (:


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    In het begin doet het heel erg pijn aan je vingers - ik zeg het maar alvast (: gelukkig gaat dat na een tijdje wel beter. Als je begint met de basisakkoorden en die helemaal door hebt, kom je al erg voor en kan je vanaf daar verder gaan met echte liedjes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik vindt het moeilijk zonder leraar ; x
    maarja dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Ik had overigens gewoon zo'n lesboek gekocht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frodo schreef:
    In het begin doet het heel erg pijn aan je vingers - ik zeg het maar alvast (: gelukkig gaat dat na een tijdje wel beter. Als je begint met de basisakkoorden en die helemaal door hebt, kom je al erg voor en kan je vanaf daar verder gaan met echte liedjes.


    klopt, ik speel ook nog niet heel lang en mijn vingers doen vaak ook wel beetje pijn XD, gaat wel weer over,gewoon doorbijten :3


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost