• Naam: Calypse
    Leeftijd: 225 =D
    Woonplaats: Heavenly Hell.
    Kort iets over mij: Is dol op: lezen, schrijven, dichten, tekenen, fotograferen, covers/blends maken(
    Ik vind het prima als je opmerkingen maakt over mijn schrijfstijl. En fouten graag aangeven. Heel veel leesplezier.x

    25/7/2013: Sinds een weekje ben ik gestopt met Onbekende Personen verhalen! Er is er maar één waar ik mee doorga, dat is The Seasons alleen deze deelt niet meer mee aan de SOTY 2013 en verder heb ik alleen nog fanfiction en SA's.

    Bundels&SA's:
    SA's [4]
    Bundels [1]

    Stories:
    Totaal [7]
    Fanfiction HP [5]
    Fanfiction Twilight [1]
    Fanfiction 1D [1]
    Onbekende Personen [1]

    Legenda:
    • = lopend
    • = afgelopen
    • = gepauzeerd
    • = gepland maar nog niet geactiveerd
    • = gepland
    _____________________________________
          •Stand Alone's.
    Beschrijving: Stand Alone's en schrijfwedstrijden.
    Genre: Stand alone's, verhalenbundel.
    Aantal hoofdstukken: Geen vast aantal.
    Aantal woorden: Geen vast aantal.
    Waarschuwingen: Geen.
    Gestart: ?/?/?
    Afgelopen: Nooit.
    -Fresh Air.
    -Confusing.
    -About Dreaming and Daydreaming.
    -Dark Days.

          •Draco Malfoy ||Stories from and for you.
    Informatief topic
    Beschrijving: Een verhalenbundel met DM verhalen hier op Q.
    Genre: Fanfiction, fantasy, verhalenbundel.
    Aantal hoofdstukken: Geen vast aantal.
    Aantal woorden: Geen vast aantal.
    Waarschuwingen: Originele karkaters behoren toe aan J.K. Rowling, alle stories behoren toe aan de door die desbetreffende persoon ze zijn geschreven.
    Gestart: 22/03/'13
    Afgelopen: Nooit.
    Co-auteurs: Ensiferum
    _____________________________________
    HP Fanfics

          •Let's Battle - DM ft. HP
    Beschrijving: Draco Malfidus komt in aanraking met Rosalie (Rose) Chang.
    Ze zit op de afdeling Griffoendor, Malfidus arrogant als hij is krenkt haar net zo erg als alle andere Griffoendors.
    Rosalie is de tweelingzus van Cho Chang (in dit verhaal Harry's ex-vriendin)
    Harry komt er achter dat de arrogante manieren van Malfidus helmaal niet echt gemeen zijn maar dat hij verliefd op haar is. Rose merkt dat Harry weet van hun geheime relatie en ze raken verstrikt in vele complicaties. Met knallende ruzies en duellen als gevolg.
    Genre: Fanfiction, fantasy, drama, romantiek.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Originele karkaters behoren toe aan J.K. Rowling. Kan soms 12+ zijn.
    Gestart: 4/4/'13
    Afgelopen: ?/?/?

          •Nightfall | Draco Malfoy
    Beschrijving: Aurora Odette Australis, een stil meisje waar niemand mee om durft te gaan. Men noemt haar liever niet bij haar voornaam, maar ''Odette'' omdat dit vriendelijker klinkt dan Aurora. Aurora is gewend om alleen te zijn en zich op de achtergrond te houden. Maar ze draagt een geheim met zich mee: ze is een beschermengel. Draco Malfoy is de aangewezen persoon voor haar. Aurora echter, wil niks met de menselijke jongen te maken hebben. Maar als blijkt dat de enige manier om haar taak te volbrengen hem beter te leren kennen is, onstaat er een spinsel van moeilijkheden.
    Genre: Fanfiction, fantasy, drama, romantiek.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Originele karkaters behoren toe aan J.K. Rowling. Gebasseerd op de engelen van de Hush Hush saga. Kan soms 12+ zijn. Vermenging twee fantasy werelden, not a normal fanfiction.
    Gestart: 25/7/'13
    Afgelopen: ?/?/?

          •Gone | Draco Malfoy
    Beschrijving: In het strijdgewoel tijdens The Battle of Hogwarts vindt Draco’s enige en laatste liefde ooit de dood: Amarí Emisay. Als hij merkt dat ze dood is zweert hij haar te wreken uit te zoeken wie er verantwoordelijk is voor haar dood. Amarí keert terug als geest maar blijkt onzichtbaar en onhoorbaar te zijn voor Draco. Toch probeert ze hem te helpen uit te vinden wie haar vervloekt heeft, als ze erachter komen verandert Draco’s leven tragisch en zal hij nooit meer zijn wie hij ooit was.
    Genre: Thriller, fantasy, drama, fanfiction.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Originele karkaters behoren toe aan J.K. Rowling. Not a normal fanfiction, short story.
    Gestart: 9/8/'13
    Afgelopen: ?/?/?

          •Carried Into Hell | Draco Malfoy
    Beschrijving: Alyssa Avery Prosper is knap, rijk, slim, aardig en alle mensen om haar heen hebben respect voor haar. Een perfect koppel met jonge Malfoy zou je zeggen, maar hij irriteert zich echter kapot aan haar. Tot dat het blijkt dat Alyssa helemaal niet gelukkig is. Helpt Draco haar of verklikt hij haar harteloos aan de rest van de school?
    Genre: Fanfiction, fantasy, drama, romantiek.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Originele karkaters behoren toe aan J.K. Rowling. Kan soms 12+ zijn. Not a normal fanfiction.
    Gestart: ?/?/?
    Afgelopen: ?/?/?

          •Amnesia • Scorpius Malfoy
    Beschrijving: Wanneer de jonge Scorpius Malfoy in Gryffindor gesorteerd wordt, zijn Draco en Astoria diep teleurgesteld. Ondanks de fouten die Scorpius' vader heeft begaan en het verraad dat hij gekend heeft, is het nog altijd een schande dat zijn enige zoon nu niet in de traditionele afdeling is beland. Scorpius voelt zich ongemakkelijk bij Gryffindor en ook met zijn schoolwerk presteert hij ver onder de maat. Een raar gevoel blijft maar aan hem knagen en als zijn vader hem een brief stuurt met schokkend nieuws weet hij niet meer wat hij moet doen. Zal Scorpius überhaupt wel op Hogwarts blijven, of is het iets Duiters wat hem achterna jaagt?
    Genre: Next-gen, fanfiction, fantasy, thriller, drama.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Originele karkaters behoren toe aan J.K. Rowling.
    Gestart: 6/11/'13
    Afgelopen: ?/?/?
    _____________________________________
    Onbekende Personen

          •The Seasons
    Beschrijving:
    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?

    Genre: Onbekende personen, contemporaine fantasy/urban.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen.
    Gestart: ?/?/?
    Afgelopen: ?/?/?

    _____________________________________
    1D Fanfics

          •I Didn't Know That I Fell For You
    Beschrijving: Harry Styles en Zayn Malik bromance. Geen vaste verhaallijn.
    Genre: Fanfiction, bromance, romantiek.
    Aantal hoofdstukken: 65
    Aantal woorden: 27.252
    Waarschuwingen: Bromance. Niet heftig.
    Gestart: 8/05/2012
    Afgelopen: 7/02/2013

    _____________________________________
    Twilight Fanfics

          •Witch Twins - Alec & Jane
    Beschrijving: Alec en Jane een gevreesde tweeling. Met een koelbloedig hart. Hoe waren ze vroeger?
    Genre: Fanfiction, fantasy.
    Aantal hoofdstukken: 14
    Aantal woorden: 4.674
    Waarschuwingen: Originele karakters behoren toe aan Stephenie Meyer.
    Gestart: 15/07/2012
    Afgelopen: 16/12/2012

    ________________________________________________________________________________________________
    Calypse ik post deze verhalen alleen hier op Q en wil ze dus nergens anders tegen komen! Ook de ideeën niet.
    Deze lijst wordt bijgewerkt.


    NB:
    Wat ik versta onder ''a normal fanfiction''
    -Draco in zijn zesde jaar, een hoop problemen. Liefde en tot slot de opdracht die hij met iemand vervult. Of samen met iemand moet vervullen die hij niet mag en waar hij uiteindelijk verliefd op wordt.
    -Draco en Pansy/Astoria stories.
    -Darry fanfiction, haat en dan ineens liefde.
    -Draco die het beste maatje is van The Dark Lord.
    -Draco die koud en gevoelloos/sadistisch is en wiens ogen worden geopend door een speciaal meisje.
    -Draco die iemand ontmoet die zijn leven ondersteboven draait en hem laat overlopen naar de goede zijde.
    -Voldemort's verloren dochter/zoon die beste maatjes met Draco wordt.
    -Scorpius/Albus bromance.
    -Scorpius die een relatie krijgt met de dochter van Lord Voldemort.
    -Scorpius die een geweldig lieve Hufflepuffer wordt en alle fouten van zijn vader/grootvader doet verdwijnen.

    Het zijn allemaal voorbeelden van veel voorkomende DM/SM fanfictions, ik zeg niet dat ik deze fanfics niet lees, dat die van mij beter zijn of dat mensen die deze fanfics schrijven afgezaagd zijn. NEE, ik vermeld gewoon wat in mijn verhalen met de note: ''not a normal fanfiction'' niet zijn. Let's Battle is er wél een ''normal fanfiction.'' Voel je dus niet aangesproken!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:18 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sounds good. Maar eens rondneuzen in jouw verhalen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nieuwe story: Gone | Draco Malfoy
    Username, Alley-->Malfoyes

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 13:39 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Totally forgot this!

    Malfoyes went Amnesiae (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amnesiae-->Calypse

    Updates:
    -The Seasons tijdelijk gepauzeerd.
    -Nieuw verhaal: Amnesia - Scorpius Malfoy. Zal spoedig geactiveerd worden.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Actief: Amnesia - Scorpius Malfoy


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.