• Yep, ik ben opzoek naar iemand die dat wilt doen voor mij. Aangezien er foto's in moeten van 6 personen; ben ik daar geen ster in.

    De afmeting van de header: 1252 x 626
    De foto's: Justin Bieber, Taylor Launter, Demi Lovato, Selena Gomez, Miley Cyrus en Nicki Minaj. De foto's mag je zelf zoeken, zolang het maar recente foto's zijn (:
    De kleur: intotaal zwart-wit, met een zwarte achtergrond. Of een andere kleur die het best uitkomt bij de foto's die je gekozen hebt. In kleur mag die ook, ligt eraan welke foto's je hebt natuurlijk.

    Hopelijk is deze informatie genoeg, en is iemand zo lief om er eentje te maken. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:12 ]

    1252 x 626, dat zijn geloof ik de afmetingen. Verder wil ik het wel proberen, maar ik ben eigenlijk bezig met mijn eigen photoshop opdrachten voor school. Sorry! Succes (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zonderland schreef:
    1252 x 626, dat zijn geloof ik de afmetingen. Verder wil ik het wel proberen, maar ik ben eigenlijk bezig met mijn eigen photoshop opdrachten voor school. Sorry! Succes (:

    Ah, bedankt! En het heeft geen haast, dusja haha. Succes met je eigen opdracht! (:

    Niemand? D;

    Ik wil er wel één maken als je zelf de foto's zoekt, dat scheelt mij namelijk heeel veel tijd. Vooral omdat ik geen idee heb wanneer een foto van de bovenstaande personen recent is of niet. Als je ze zelf gaat zoeken zou je er dan wel voor kunnen zorgen dat hun hele hoofd erop staat en niet de bovenkant van hun haar of de zijkant van hun schouder ofzo is weggesneden van de foto?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    Ik wil er wel één maken als je zelf de foto's zoekt, dat scheelt mij namelijk heeel veel tijd. Vooral omdat ik geen idee heb wanneer een foto van de bovenstaande personen recent is of niet. Als je ze zelf gaat zoeken zou je er dan wel voor kunnen zorgen dat hun hele hoofd erop staat en niet de bovenkant van hun haar of de zijkant van hun schouder ofzo is weggesneden van de foto?

    Justin - Taylor L - Demi - Selena - Miley en Nicki
    Hopelijk zijn ze allemaal goed (:

    Bieberen schreef:
    (...)
    Justin - Taylor L - Demi - Selena - Miley en Nicki
    Hopelijk zijn ze allemaal goed (:


    Ja daar kan ik mee werken!
    Wil je ze nog in een bepaalde volgorde erop?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    (...)

    Ja daar kan ik mee werken!
    Wil je ze nog in een bepaalde volgorde erop?

    Oh nee, dat niet haha. Door elkaar is goed (: Zolang Justin aan de linker/rechter kant zit haha.

    Ik ga ook wat proberen, alleen ik weet niet wanneer ik het af heb (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    Ik ga ook wat proberen, alleen ik weet niet wanneer ik het af heb (:.

    Oh, super! De foto's staan in een aantal berichtjes ervoor, hopelijk zijn ze bruikbaar. De tijd maakt niet uit, zolang je mij maar mailt met de foto als je het af hebt, dat zou ik waarderen (:

    Sorry voor mijn late reactie oeps. ;x