• Heyyy!
    Voor mijn verhaal heb ik bekende youtubers nodig!
    In mijn eerste hoofdstuk heb ik al een lijst met wie ik heb [url=]*Klik*[/url] (link komt binnenkort! Hoofdstuk was perongeluk door vernieuwing gewist en moet dus opnieuw! Wie ik heb zijn: Anthony Padilla (smosh), Ian Hecox (smosh), Kalel Cullen (WonderlandWardrobe), Marzia Bisognin (CutiepieMarzia), Felix Kjellberg (Pewdiepie), Catherine Valdes (Catrific), Joey Graceffa (JoeyGraceffa), Meghan Camarena (Strawburry17), Ingrid Nilsen (Missglamorazzi) en Luke Conard (Luke))
    Maar ik heb er nog wat nodig.
    Het moet een bestaand iemand zijn en ook écht een youtuber.
    Kopieer en vul in:
    (Volledige)Naam:
    Geboortedatum/Leeftijd:
    *Geboorteplaats:
    *Actuele Woonplaats:
    Youtube Account:
    Youtube werk (bijv. Vloggen, Gamen, Beauty):
    Uiterlijk (foto + evt. Beschrijving):
    Karakter:
    *Extra:

    Thx :) Ik kies er heel veel uit en laat ook meteen weten wie ik kies! :)

    Gekozen:
    XblackXnekoX - danisnotonfire -> Dankje voor de post! Zodra ik hoofdstukken ga schrijven, komt hij erin voor ;)
    MazziMaz - jccaylen/our2thlife -> Dankje voor de post! Zodra ik hoofdstukken ga schrijven, komt hij erin voor ;)
    Seaver - charlieissocoollike & CaptainSparklez -> Dankje voor de post! Zodra ik hoofdstukken ga schrijven, komt hij erin voor ;)
    ACM - Yamimash -> Dankje voor de post! Zodra ik hoofdstukken ga schrijven, komt hij erin voor ;)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:38 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Naam: Daniël (Dan) James Howell
    Geboortedatum/Leeftijd: 11 Juni 1991, 21 jaar
    Geboorteplaats: X
    Actuele Woonplaats: London
    Youtube Account: danisnotonfire (2de kanaal danisnotinteresting)
    Youtube werk : Vloggen en sketches
    Uiterlijk :


    Karakter: Dan is een actieve jongen die wel in is voor een geintje, hij noemt zichzelf een Internet Cult Leader, maar staat online bekent als full-time internet homo. Dan is socially awkward en voelt zich dus heel ongemakkelijk in sommige situaties. Veel mensen zien hem als emo door zijn haar, maar dat is hij niet. Hij heeft 1 goede vriend, die ook zijn flatgenoot is (Phil Lester aka amazingphil).
    Extra: Hij weet veel details over placenta's en hij maakt deel uit het de Fantastic Four die bestaat uit: Phil (amazingphil), Chris (crabstickz), PJ (Kichthepj) en Dan (danisnotonfire)


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Naam:JC Caylen
    Geboortedatum/Leeftijd: September 11th, 1992 , 19 dus.
    *Geboorteplaats: San Antonio - Texas - Amerika
    *Actuele Woonplaats: * zie boven
    Youtube Account: jccaylen, hij heeft ook veel bij accounts.
    Youtube werk (bijv. Vloggen, Gamen, Beauty): vloggen, en random videos en hij deed mee aan verschillende colab channels, en op dit moment is hij in het collab channel our2thlife
    Uiterlijk (foto + evt. Beschrijving):


    Karakter: JC, is een relaxte jongen, die gewoon van het leven geniet en veel lol probeert te komen. Hij is de chille vriend. Hij geeft veel om vrienden. Hij is een beetje de skaterboy type, maar met een groot hart.
    *Extra: JC, is verslaafd aan Arizona Tea, en zijn beste vriend is Ricardo Ordieres. Hij zit op dat moment bij O2L, met Connor Franta, ( ConnorFranta ) Ricky Dillion ( PICKLEandBANANA ) Sam Pottorf ,(sampottorff ) hij deelt samen met zijn beste vriend Kian Lawley een kanaal ( kiansam13 ) Trevor Moran ( Trevor Moran ) en Kian Lawley ( kianlawley ) , en zijn kanaal met sam.


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Zijn er nog youtubers die je niet wil?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Zijn er nog youtubers die je niet wil?


    Elke youtuber is welkom ;)
    Ik moet alleen kijken of ik wat met diegene kan en of hij/zij wel genoeg subscribers heeft (dus beroemd genoeg ;))
    x


    I aspire to inspire before I expire

    (Volledige)Naam: Charles Joseph McDonnell
    Geboortedatum/Leeftijd: 1 okt. 1990. (Leeftijd 22)
    *Geboorteplaats: Bath, Somerset, UK
    *Actuele Woonplaats:Bath, Somerset, UK
    Youtube Account: charlieissocoollike
    Youtube werk (bijv. Vloggen, Gamen, Beauty): Video-Blogger
    Uiterlijk (foto + evt. Beschrijving):


    Karakter: Charlie is een hele random jongen, maar meeste van al is hij een nerd. Hij is over het algemeen heel lief en druk. Hij is ook een beetje raar en heeft meestal de meest vage ideeën voor in zijn filmpjes. Veel mensen beschrijven hem als charmant, wat hij op zich helemaal niet is.
    *Extra: Hij staat op nummer 69 in de lijst met meeste subscribers

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 23:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Volledige)Naam: Jordan Maron
    Geboortedatum/Leeftijd: February 10, 1992 (age 21)
    *Geboorteplaats: Southern California
    *Actuele Woonplaats: Southern California
    Youtube Account: CaptainSparklez (Zijn originele account was ProsDontTalkShit.)
    Youtube werk (bijv. Vloggen, Gamen, Beauty):gameplay commentator
    Uiterlijk (foto + evt. Beschrijving):


    Karakter: Jordan is altijd zichzelf. Het maakt niet echt uit waar hij is of met wie hij is. Op één of andere manier begint hij altijd te zongen zonder dat hij het echt wil. Ook vindt hij het leuk om dingen met een movietrailer voice te zeggen. Hij is erg dedicated en stelt zijn fans nooit teleur. Hij is ook erg lacherig en relaxed. Hij scheld trouwens ook veel minder sinds hij de minecraft filmpjes maakt, nu alleen nog als hij echt geïrriteerd is of schietspelletjes speelt.
    *Extra: hij doet mee met Youtubers react van TheFineBro's. Hij staat op nummer 30 in de lijst met meeste subscribers. Hij heeft de top vier meest bekeken minecraft filmpjes

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 23:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Aaron Ash
    Geboortedatum/Leeftijd: 22/23 (i guess)
    *Geboorteplaats: -
    *Actuele Woonplaats: Engeland
    Youtube Account: @Yamimash
    Youtube werk (bijv. Vloggen, Gamen, Beauty): een heel klein beetje vlog maar 98% horror games spelen!!!
    Uiterlijk (foto + evt. Beschrijving):


    Karakter:Grappig, scheld als hij schrikt, hij is een gezellige prater, hij houdt veel van zijn fans
    *Extra: Fans van Yamimash noemen hem -het zal je niks verbazen- Yami :3 , en hij heeft altijd geweldige shirts ;D

    hopelijk is dit misschien goed ? :3

    xx

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 23:37 ]


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.