• Tekst die erop moet: Summer Love
    Foto's:





    En deze als achtergrond:


    Ain't nobody got time for bees

    Ik wil het wel voor je proberen, wacht even.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wacht, ik ben een foto vergeten


    Ain't nobody got time for bees

    Ik wacht. :3
    En ik was net klaar. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sorry, ik had hem er trouwens wel bijgezet, maar hij deed het niet ;S



    Ain't nobody got time for bees

    Geen probleem, hij is zo af. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.




    Persoonlijk vind ik de eerste minder mooi gelukt, maar dat kwam omdat de afmetingen verschrikkelijk veel verschilden en ik heel erg moest kloten daarmee. Tekst kan ik nog aanpassen, de tweede kan ik ook nog aanpassen qua tekst. Zwart-wit vond ik niet mooi staan. c:
    Bij de eerste merk ik nu wel op dat mijn tekst teveel naar links is. :') Als je wilt pas ik dat ook nog aan.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:




    Persoonlijk vind ik de eerste minder mooi gelukt, maar dat kwam omdat de afmetingen verschrikkelijk veel verschilden en ik heel erg moest kloten daarmee. Tekst kan ik nog aanpassen, de tweede kan ik ook nog aanpassen qua tekst. Zwart-wit vond ik niet mooi staan. c:
    Bij de eerste merk ik nu wel op dat mijn tekst teveel naar links is. :') Als je wilt pas ik dat ook nog aan.


    Ik vind ook de tweede het mooist, alleen staat daar het plaatje van Niall niet bij. Als je wil mag je anders ook een ander plaatje van Niall doen die er goed bij past. x


    Ain't nobody got time for bees





    Opnieuw gedaan. Ander plaatje en drie verschillende tinten. Tekst kan ik nog veranderen. :') Oh, en ik heb de hoekjes rond gemaakt, dat vond ik iets vloeiender.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 15:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:





    Opnieuw gedaan. Ander plaatje en drie verschillende tinten. Tekst kan ik nog veranderen. :') Oh, en ik heb de hoekjes rond gemaakt, dat vond ik iets vloeiender.


    Ik denk dat ik die laatste gebruik, thankss <3


    Ain't nobody got time for bees

    Alsjeblieft. (: Kun je me trouwens een linkje sturen als je het online zet? Ik ben nieuwsgierig, namelijk. ;$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Alsjeblieft. (: Kun je me trouwens een linkje sturen als je het online zet? Ik ben nieuwsgierig, namelijk. ;$


    Haha, tuurlijk! (:


    Ain't nobody got time for bees