• Ik ga zometeen afspreken met een jonge die ik heeeel leuk vind, but.. Wanneer ik zenuwachtig ben, krijg ik zwetende handjes.. En dat wil ik voorkomen.
    Hebben meer mensen hier last van?? En wat kan je er tegen doen??

    Bij mij helpt handcreme meestal wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn oplossing is simpelweg mijn handen tien keer aan mijun broeg afvegen :Y)


    Let it come and let it be

    Ik weet dat je daar bij de kruidvat een middeltje tegen hebt. Het staat bij de deo's, maar is extreem duur. Iets van €20,-, maar dat is wel een beetje laat op dit moment :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Plak maandverband op je handen! Niemand die het door heeft..

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:22 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Talkpoeder inderdaad?


    Bad decisions make good stories.

    Boira schreef:
    Ik weet dat je daar bij de kruidvat een middeltje tegen hebt. Het staat bij de deo's, maar is extreem duur. Iets van €20,-, maar dat is wel een beetje laat op dit moment :'D

    Hmm, ik weet wel dat er iets staat tussen tegen zwetende oksels, niet echt een deo maar eerder een soort crème.
    En dat kost bijna 8 euro, ik heb het wat naar boven afgerond.
    Mijn kapster moet het altijd kopen voor haar zoon(cat)

    0T; Ik denk dat je er vrij weinig aan kan doen...Talkpoeder kan inderdaad wel wat helpen, maar ik vrees alleen dat je dan nergens aan mag komen voor afdrukken te voorkomen. Beter geen zwarte kledij dragen. Of amputatie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Boira schreef:
    Ik weet dat je daar bij de kruidvat een middeltje tegen hebt. Het staat bij de deo's, maar is extreem duur. Iets van €20,-, maar dat is wel een beetje laat op dit moment :'D

    Dan kan je beter deo spuiten op je handen, veel goedkoper (cat)!
    Ik heb ook best snel zwetende handen, maar mijn handen zijn ook weer snel koud. En dan is het bij mij het probleem weer opgelost.
    En amputatie kan ook werken :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MAGNESIUM. Ken je een paar turners? (krul)

    Als je blaren krijgt is het niet mijn fout. (cat)

    Gipsy schreef:
    (...)
    Hmm, ik weet wel dat er iets staat tussen tegen zwetende oksels, niet echt een deo maar eerder een soort crème.
    En dat kost bijna 8 euro, ik heb het wat naar boven afgerond.
    Mijn kapster moet het altijd kopen voor haar zoon(cat)

    0T; Ik denk dat je er vrij weinig aan kan doen...Talkpoeder kan inderdaad wel wat helpen, maar ik vrees alleen dat je dan nergens aan mag komen voor afdrukken te voorkomen. Beter geen zwarte kledij dragen. Of amputatie.


    Voor oksels gebruik ik Odorex. Werkt geweldig en is goedkoper dan de meeste deo's zelf. Ik heb zelf geen ervaring met zwetende handjes dus dit middeltje was maar een optie, aangezien ik het zelf nooit heb uitgeprobeerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Parachutes schreef:
    Heh, dat heb ik ook altijd. (': Geen idee wat er tegen te doen is, ik wacht de reacties met smart af. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Devourer schreef:
    Mijn handen gaan juist trillen als ik zenuwachtig ben ;x


    † Love? I want to sleep.