• Sinds gistermiddag rond 16:30 is de 13 jarige Anass Aouragh niet thuisgekomen van het folder lopen. De jongen droeg een groen Diesel jack, een bruine broek en heeft kort zwart haar. Vannacht is er een Amber Alert uigegaan en de jongen is nog niet gevonden. Wel hebben ze zijn fiets gevonden. Anass woont in Wassenaar en zit op het Adelbert College.

    Dat dus, het is best wel eng omdat mijn broertje bij hem in de klas zit...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Glucio schreef:
    Gezien de ontwikkelingen: Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ah wat erg allemaal. Ik hoop dat ze snel erachter komen wat er gebeurd is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Curlies schreef:
    Omg. Dat is echt zo zielig.. Een kind die vermoord is. Lijkt opeens op NCIS/CSI


    Dat is redelijk ongepast..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Curlies schreef:
    Lijkt opeens op NCIS/CSI

    Doe even normaal.


    ars moriendi

    Hij is gevonden.... dood


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Curlies schreef:
    Omg. Dat is echt zo zielig.. Een kind die vermoord is. Lijkt opeens op NCIS/CSI

    -__________________________________-
    Serieus. Tactloos.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah :c
    Ik heb het gehoord.. Gecondoleerd...


    26 - 02 - '16

    kittje schreef:
    Hij is gevonden.... dood


    No shit sherlock :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja, ik zat in de auto met mijn moeder en toen begon ze daarover, maar zij vertelde een heel ander verhaal. Dat ze die jongen daarvoor haden zien lopen met een man.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De politie zou zogenaamd bewijs hebben dat hij zelf een eind aan z'n leven heeft gemaakt, hoorde ik net op het nieuws. Ik geloof er niks van.


    26 - 02 - '16

    Ik heb 5 jaar bij hem in de klas gezeten... hij zou dat nooit zelf doen


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Lunar schreef:
    Ik heb 5 jaar bij hem in de klas gezeten... hij zou dat nooit zelf doen


    Heftig verhaal. Veel sterkte.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lunar schreef:
    Ik heb 5 jaar bij hem in de klas gezeten... hij zou dat nooit zelf doen


    Ook jij gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Happy Birthday my Potter!

    Gecondoleerd!


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben net samen met mijn broertje naar de bosrand gegaan (waar hij is gevonden + de plek waar je bloemen kon neerleggen) en heb daar een bosje bloemen neergelegd voor hem. Mijn broertje en ik bleven maar huilen. Het is sws heel lastig. Ook had mijn moeder gister haar 50ste verjaardag precies tegenover de plek waar hij is gevonden... Dat was toch wel zwaar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead