• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    - Amused
    - Berdy (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle + Fluisteringen)
    28K

    - Mallory
    20K

    - Juillet
    48K

    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    20K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (Tears of illusion)
    47K

    - Madonna
    54K

    - Katl1
    67K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura
    28K

    - Phantasticae (Elusive + Shattered)
    49K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Odysseus
    30K

    - Coockies (Lost in lies)
    18K

    - SweetNiallx (The bucketlist)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Unsun (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly hell & devilish heaven)
    6K

    - Requille
    6K

    - Liberacorpus
    6K

    - Foreigner
    - Devourer (Levensruil)
    - Michonne


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 16:56 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer komt 2de praat topic? De eerste is helemaal VOL ;D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    arnepuntcom schreef:
    Wanneer komt 2de praat topic? De eerste is helemaal VOL ;D

    Dit. Dat is al de derde praattopic :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    arnepuntcom schreef:
    Wanneer komt 2de praat topic? De eerste is helemaal VOL ;D

    Oh, ik zag net dat je al gevonden had. Sorrryyyyyyyy!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nog 804 woorden, dan heb ik de 6k gehaald ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben van plan om er deze namiddag nog wat woordjes uit te stampen, maar mijn vingers zijn nog steeds verkleumd van Carnaval haha.Ik heb sowieso wel al de 6K (en meer) gehaald.


    Chasing goals.

    Frodo schreef:
    Lieve schatten, ik heb een vraagje voor jullie (: ik ga deze vakantie Zomerhitte helemaal herschrijven, zodat 'ie klaar is om uit te geven. En nu vraag ik me af hoe jullie schrijven. Gewoon, op een random plaats of ergens specifiek? Met muziek of zonder? Moet het laat op de dag zijn of juist vroeg? Welke omstandigheden vinden jullie het fijnste om te schrijven?
    Let me know (:

    Ik doe eigenlijk hetzelfde als Anne en Demi.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Juillet schreef:
    (...)
    Oh, ik zag net dat je al gevonden had. Sorrryyyyyyyy!

    Toch bedankt voor de moeite (:


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Na al mijn vrolijkheid over de resultaten van de Paul Harland Prijs (schrijfwedstrijd) die ik net heb gekregen na een half jaar wachten (zie off-topic)...

    Ik ben al druk bezig met mijn inzending(en) voor volgend jaar en voor één ervan zoek ik nu al mensen die het even willen nalezen/kritisch bekijken. Het is een fantasyverhaal van 17 pagina's (bijna 9K woorden), poging tot omschrijving staat hieronder.
    Als het kan nalezen tegen 14 april (voor de Belgen onder ons: dat is het einde van de Paasvakantie)

    Een ziel een strijd
    Siipi en Viholi, twee elfenrijken, zijn al generaties lang in oorlog met elkaar. Prinses Tansy van Siipi wordt naar de Aarde gestuurd voor een missie, ze moet een elf uit Viholi gevangen nemen. Daar ontmoet ze Sybelle. Voor ze ontdekken dat ze van de verschillende rijken komen, worden ze beste vriendinnen. Hun denkbeeld over het andere rijk wordt volledig ontkracht en daardoor ook hun idee over de oorlog. Ze willen er een einde aan maken, maar of dat zo gemakkelijk is?


    Wie wil nalezen, je mag het natuurlijk gerust hier zeggen, maar stuur me ook even een pb'tje met je mailadres (het is verboden het verhaal voor de prijsuitreiking online te zetten).


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb deze twee weken de 6k gehaald *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb mijn achterstand van deze week met 3864 woorden ingehaald. Ik heb de afgelopen weken 13943 woorden geschreven.
    Eigenlijk heb ik de afgelopen maanden 51076 woorden in totaal geschreven.
    Nu verdien ik een 48K badge! *O*


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha, die badges, volgens mij zijn ze niet meer gebruikt sinds we van 7k naar 6k zijn gegaan xD
    En ik hou het nogal in het oog ;)
    Anyway, ik heb een héél ruime 12K gehaald, dus kan dat even opgeteld worden achter mn naam? ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb te weinig geschreven naar ik ga het inhalen :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik ga nu even schrijven. Ben nu pas bij de 4000 nog wat woorden, dus ik heb wat in te halen.:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    We beginnen vandaag toch met een nieuwe ronde? :3 whaha ik ben niet helemaal bij :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”