• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    - Amused
    - Berdy (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle + Fluisteringen)
    28K

    - Mallory
    20K

    - Juillet
    48K

    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    20K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (Tears of illusion)
    47K

    - Madonna
    54K

    - Katl1
    67K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura
    28K

    - Phantasticae (Elusive + Shattered)
    49K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Odysseus
    30K

    - Coockies (Lost in lies)
    18K

    - SweetNiallx (The bucketlist)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Unsun (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly hell & devilish heaven)
    6K

    - Requille
    6K

    - Liberacorpus
    6K

    - Foreigner
    - Devourer (Levensruil)
    - Michonne


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 16:56 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mallory schreef:
    Wordwar?Iemand?


    Klinkt goed ^^
    Hoelaat?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Please, weet iemand een onderwerp voor een opstel?:c
    Ik heb mezelf voorgenomen eerst dat te schrijven voordat ik weer verder mag.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Please, weet iemand een onderwerp voor een opstel?:c
    Ik heb mezelf voorgenomen eerst dat te schrijven voordat ik weer verder mag.


    Zijn er nog verdere restricties?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Unsun schreef:
    (...)

    Zijn er nog verdere restricties?

    Wel, het moet in het engels. Dus niet een al te moeilijk onderwerp.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Wel, het moet in het engels. Dus niet een al te moeilijk onderwerp.


    Hoe lang moet het zijn?


    Chasing goals.

    1000 woorden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb al 328 woorden :c


    •*• Lululu •*•

    Unsun schreef:
    (...)

    Klinkt goed ^^
    Hoelaat?

    Om half?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Om half?


    Deal :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Memoria schreef:
    Please, weet iemand een onderwerp voor een opstel?:c
    Ik heb mezelf voorgenomen eerst dat te schrijven voordat ik weer verder mag.


    Simpel (;
    Wil je een dramatisch opstel? Ga voor iemand die een familielid is verloren, of een beste vriendin (waarbij de hoofdpersoon het ongeluk bijvoorbeeld heeft zien gebeuren) of bij het sterfbed. Altijd gezellig.
    Ga je voor een komisch stuk, dan schrijf je over een groepje vrienden die... onverwachts samen op vakantie gaan! Zonder ouders dus.
    Of wil je liever iets spannends? Het zelfde vriendengroepje die gaan kamperen in een afgelaten huis, ver van de bewoonde wereld...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Simpel (;
    Wil je een dramatisch opstel? Ga voor iemand die een familielid is verloren, of een beste vriendin (waarbij de hoofdpersoon het ongeluk bijvoorbeeld heeft zien gebeuren) of bij het sterfbed. Altijd gezellig.
    Ga je voor een komisch stuk, dan schrijf je over een groepje vrienden die... onverwachts samen op vakantie gaan! Zonder ouders dus.
    Of wil je liever iets spannends? Het zelfde vriendengroepje die gaan kamperen in een afgelaten huis, ver van de bewoonde wereld...

    Ik ben niet heel goed in opstellen schrijven, maar ik ga het over reizen doen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ben niet heel goed in opstellen schrijven, maar ik ga het over reizen doen.(:


    Als ik je kan helpen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Unsun schreef:
    (...)

    Deal :D

    Succes!


    •*• Lululu •*•

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik je kan helpen...

    Nee, ik moet dit echt zelf doen, toch heel erg bedankt!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory schreef:
    (...)
    Succes!


    Jij ook :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.