• Heei lieve Q mensjes!
    Ik ga met hemelvaart met school naar Parijs, maar ik heb nog geen idee wat de leukste plekken zijn en wat ik echt moet zien. Het is nog vroeg, ik weet het, maar ik heb met een vriend afgesproken dat we van te voren alvast een beetje rond gaan vragen, omdat het er anders niet meer van komt (misschien herken je dit :P). Suggesties zijn dus heel erg gewaardeerd! :D
    Groetjes, GreyTardis.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:01 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Het plein met al die kunstenaars! Place du Tertre geloof ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er nooit geweest maar veel plezier :)


    When nothing goes right, go left <3

    De Eiffeltoren 's avonds laat. Da's echt mooi om te zien. Helaas wilt mijn ex me de foto's niet meer geven. -.-


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    De Eiffeltoren 's avonds laat. Da's echt mooi om te zien. Helaas wilt mijn ex me de foto's niet meer geven. -.-


    Jaa! (lol) Ik was al van plan daar foto's van te maken! :3 wel kinderachting, van je ex:S

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:26 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Place du Tertre. Waarschijnlijk ben ik te laat, maarja. :')

    Place du Tertre is echt geweldig. *-*

    En er is ook ergens een hangbrug met allemaal sloten eraan van koppeltjes, met hun initialen erin. Alleen weet ik niet meer waar dat was..


    help

    Wat ben ik jaloers dat jij maarliefst 5 dagen naar Parijs gaat zeg!
    Wij gingen 1 dagje. (nerd)
    Maar daarnaast ben ik dan nog wel 3 dagen naar London geweest met school.

    Maar zoals de meesten al zeggen, zal je school het allemaal al wel geregeld hebben.
    En anders inderdaad de Eiffeltoren 's avonds. Dan is die veel mooier dan overdag.
    Veel plezier!


    Tell me about it, stud.

    Ik zou trouwens ook 's avonds naar de Champs-Elysees gaan. Is ook veel leuker 's avonds. Het is gezelliger. :')


    help

    's Avonds van het uitzicht bij de Sacre Coeur genieten, dat is echt prachtig. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tolkien schreef:
    Place du Tertre. Waarschijnlijk ben ik te laat, maarja. :')

    Place du Tertre is echt geweldig. *-*

    En er is ook ergens een hangbrug met allemaal sloten eraan van koppeltjes, met hun initialen erin. Alleen weet ik niet meer waar dat was..


    je bent niet te laat hoor, ik ga pas met hemelvaart._O_
    nog bedankt voor de reactie. :)


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    als je van shoppen houdt - Printemps
    & La Fayette ( schrijf je dat zo ? ) zijn echt de mooiste winkelgebouwen waar ik ook ben geweest , super mooi , je kan vanaf de begane grond naar boven kijken , en dan zie je een heel erg mooie koepel ! Het heeft echt iets van 5 verdiepingen <3
    love iit !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Woodbury schreef:
    Montmatre!


    Dit! Echt de gezelligste plek in Parijs. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik moet dit echt even ergens opschrijven.. ;)
    Bedankt voor alle reacties!!


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    DarrenCriss schreef:
    De Eiffeltoren, l'Arc de Triomphe, Panthéon, Champs-Élysées, Notre-Dame, Sacré-Cœur, le Louvre en Disneyland Parijs (dit ligt overigens niet in Parijs zelf).


    •*• Lululu •*•

    GreyTardis schreef:
    (...)

    nou ja, ze zeggen wel dat de Eiffeltoren er mooi uitziet 's nachts.. (A)

    Prachtig, ik heb hem dit weekend nog gezien ^^


    •*• Lululu •*•

    Ik weet niet wanneer Hemelvaart is.

    Voor het Louvre moet je wel vroeg opstaan, of je tickets van op voorhand bestellen. De laatste keer dat ik in Parijs was, stond er een rij van letterlijk een kilometer.

    Het is wel het wachten waard, maar wij hebben het niet meer gedaan omdat we anders maar een uurtje tijd zouden gehad hebben om het Louvre te doen, dus de laatste keer dat ik er binnen ben geweest was acht jaar geleden en ik wil het echt zoooo graag nog eens doen. :/

    Dicht bij Place Du Tertre heb je trouwens allemaal winkeltjes. Tis daar leuk. ^^


    help