• Het topic waarover je over meisjes kan praten in de liefde.

    Ik heb opgemerkt dat meisjes best wel jaloers zijn.
    Voorbeeld: Als ik geen vriendin heb ben ik niet interessant voor meisjes.
    Maar als ik een vriendin heb dan lijkt het net of meisjes de hele tijd contact met me zoeken.


    I follow only one rule |

    Ik ben echt zo'n watje met jongens. Vaak laat ik wel merken dat ik ze leuk vind, maar daarna kruip ik in mijn schulp om verdere stappen te ondernemen. :')
    Ik kan trouwens wel snel jaloers worden, vooral als een jongen die ik leuk vind zo'n goede band heeft met een ander meisje. Het zou niet in me opkomen om hem dan die vriendschap te verbieden, maar ik zou het ook niet leuk vinden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als ie in zijn eigen gezicht klaarkomt komen er geen babies. Also: Ew (cat)


    Goed punt (cat). En je bent zelf ew!


    i put the fun in funeral

    LunarFlower schreef:
    Lol, als ik een jongen leuk vind, zeg ik dat gewoon tegen diegene :') Ik vind vaak de jongens leuk waar ik al een vriendschappelijke band mee heb, dus het is niet moeilijk om eerlijk tegen ze te zijn. Als je eromheen gaat draaien komt er toch alleen maar drama van waar ik een gruwelijke hekel aan heb trouwens


    Waarheid. Al zal ik het altijd lastig blijven vinden m'n gevoelens over iemand te uiten.


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat kunnen we nu eenmaal niet, want we zijn geen meisjes en denken niet als meisjes :Y)


    That's exactly what the problem is. :Y) Meisjes snappen jongens niet en jongens snappen meisjes niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    That's exactly what the problem is. :Y) Meisjes snappen jongens niet en jongens snappen meisjes niet.

    Jep, helaas, zou veel makkelijker zijn als we elkaar zouden begrijpen, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom snapt mijn vriend mijn stille hints nooit? (cat)

    Ardina schreef:
    Waarom snapt mijn vriend mijn stille hints nooit? (cat)

    Lees het topic door. Die vraag is al beantwoord ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ardina schreef:
    Waarom snapt mijn vriend mijn stille hints nooit? (cat)

    Je moet hem ook geen stille hints geven, maar duidelijke. Bijvoorbeeld een lik langs z'n oor als je in een sensuele bui bent.
    ON: aan meiden moet je niet beginnen, te lastig. Hou het bij jongens, zoals ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Pfft, jongens zijn evengoed jaloers zeg. (cat) En wat jij opnoemt is geen jaloezie trouwens, dat is omdat vrouwen van het onbereikbare houden.


    Dat geldt niet voor allemaal. Als een jongen die ik wel leuk vind een vriendin krijgt is hij meteen niet leuk meer.


    Physics is awesome

    Uchiha schreef:
    (...)
    Je moet hem ook geen stille hints geven, maar duidelijke. Bijvoorbeeld een lik langs z'n oor als je in een sensuele bui bent.
    ON: aan meiden moet je niet beginnen, te lastig. Hou het bij jongens, zoals ik.

    Uchiha is being awesome, lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uchiha schreef:
    (...)
    Je moet hem ook geen stille hints geven, maar duidelijke. Bijvoorbeeld een lik langs z'n oor als je in een sensuele bui bent.
    ON: aan meiden moet je niet beginnen, te lastig. Hou het bij jongens, zoals ik.


    Maar jongens hebben geen borsten, Sam...


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat geldt niet voor allemaal. Als een jongen die ik wel leuk vind een vriendin krijgt is hij meteen niet leuk meer.


    Dit heb ik dus ook. Op onbereikbare jongens knap ik juist af.


    26 - 02 - '16

    Capricious schreef:
    Wat ik in de afgelopen vijftien jaar over meiden heb geleerd, is dat het echte krengen kunnen zijn. Punt uit.

    Friendzone much?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omheen draaien?

    Je bedoelt: Zijn beste vriend daten om hem jaloers te maken, vervolgens de auto van zijn ouders saboteren zodat ze omkomen in een tragisch verkeersongeval, hem troosten, dan zorgen dat je op de begravenis betrapt wordt tijdens de sex met zijn beste vriend zodat ie superjaloers word en een relatie met je wilt? Natuurlijk als ie je betrapt wel vragen of ie mee wilt doen!
    Dat soort plannetjes bedenken meisjes dan toch altijd? En dan was dit nog een relatief simpele en goedaardige (cat)

    Jij bent echt geniaal O.o

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:11 ]


    I follow only one rule |

    Lillojohn schreef:
    (...)
    Jij bent echt geniaal O.o


    Pff, je doet me tekort (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Devourer schreef:
    (...)

    Dit heb ik dus ook. Op onbereikbare jongens knap ik juist af.

    Ik heb het tegenovergestelde, helaas. Ik val altijd op jongens die ik toch nooit kan krijgen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"