• Het topic waarover je over meisjes kan praten in de liefde.

    Ik heb opgemerkt dat meisjes best wel jaloers zijn.
    Voorbeeld: Als ik geen vriendin heb ben ik niet interessant voor meisjes.
    Maar als ik een vriendin heb dan lijkt het net of meisjes de hele tijd contact met me zoeken.


    I follow only one rule |

    iSuperman schreef:
    (...)

    Deed ik ook maar toen keek hij me boos aan en lief toen weg haha
    Eigen schuld. ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind gewoon dat jongens hints niet begrijpen. ;D Soms wil je als meisje iets duidelijk maken zonder het hardop te zeggen, maar (de meeste) jongens vatten dat bijna nooit. En dat is irritant.
    En in dat jaloers zijn kan ik me wel enigszins vinden, ik ben ook nogal snel jaloers. ;x Maar als een jongen een vriendinnetje heeft, ken ik mijn plek wel, hoor. Dan kan ik het ook wel opbrengen om blij voor hem te zijn en ze verder met rust te laten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind gewoon dat jongens hints niet begrijpen. ;D Soms wil je als meisje iets duidelijk maken zonder het hardop te zeggen, maar (de meeste) jongens vatten dat bijna nooit. En dat is irritant.


    Simpele oplossing: Zeg gewoon wat je wilt (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Simpele oplossing: Zeg gewoon wat je wilt (cat)


    Ja, maar soms wil ik dat niet. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Simpele oplossing: Zeg gewoon wat je wilt (cat)


    Soms is dat iets.. te direct. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Als ik iemand leuk vind vraag ik gewoon of hij baby's met me wil. Gewoon, in z'n gezicht, klaar.
    Jongens daarentegen moeten altijd moeilijk doen met hun subtiele hints en omgekeerde psychologie. Soms wou ik dat ik lesbisch was :c.


    i put the fun in funeral

    Verwacht niet dat jongens je hints begrijpen, want wij denken niet zoals jou / zoals meisjes. We zullen het dus niet zien / begrijpen. Als je wilt dat we iets weten of moeten begrijpen zul je het toch echt duidelijk moeten zeggen / uitleggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Backfire schreef:
    Als ik iemand leuk vind vraag ik gewoon of hij baby's met me wil. Gewoon, in z'n gezicht, klaar.
    Jongens daarentegen moeten altijd moeilijk doen met hun subtiele hints en omgekeerde psychologie. Soms wou ik dat ik lesbisch was :c.


    Als ie in zijn eigen gezicht klaarkomt komen er geen babies. Also: Ew (cat)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, maar soms wil ik dat niet. (':


    Tjah, als je moeilijk wilt doen moet je vervolgens niet zeuren dat het moeilijk is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat ik in de afgelopen vijftien jaar over meiden heb geleerd, is dat het echte krengen kunnen zijn. Punt uit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wauw ik ben helemaal niet snel jaloers.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tjah, als je moeilijk wilt doen moet je vervolgens niet zeuren dat het moeilijk is :Y)


    Heh, dat is wel zo, ja. Maar toch zou het in mijn ogen allemaal een stuk handiger zijn als jongens die hints zouden begrijpen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Capricious schreef:
    Wat ik in de afgelopen vijftien jaar over meiden heb geleerd, is dat het echte krengen kunnen zijn. Punt uit.


    True.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heh, dat is wel zo, ja. Maar toch zou het in mijn ogen allemaal een stuk handiger zijn als jongens die hints zouden begrijpen. (':

    Dat kunnen we nu eenmaal niet, want we zijn geen meisjes en denken niet als meisjes :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, als ik een jongen leuk vind, zeg ik dat gewoon tegen diegene :') Ik vind vaak de jongens leuk waar ik al een vriendschappelijke band mee heb, dus het is niet moeilijk om eerlijk tegen ze te zijn. Als je eromheen gaat draaien komt er toch alleen maar drama van waar ik een gruwelijke hekel aan heb trouwens


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LunarFlower schreef:
    Lol, als ik een jongen leuk vind, zeg ik dat gewoon tegen diegene :') Ik vind vaak de jongens leuk waar ik al een vriendschappelijke band mee heb, dus het is niet moeilijk om eerlijk tegen ze te zijn. Als je eromheen gaat draaien komt er toch alleen maar drama van waar ik een gruwelijke hekel aan heb trouwens


    Omheen draaien?

    Je bedoelt: Zijn beste vriend daten om hem jaloers te maken, vervolgens de auto van zijn ouders saboteren zodat ze omkomen in een tragisch verkeersongeval, hem troosten, dan zorgen dat je op de begravenis betrapt wordt tijdens de sex met zijn beste vriend zodat ie superjaloers word en een relatie met je wilt? Natuurlijk als ie je betrapt wel vragen of ie mee wilt doen!
    Dat soort plannetjes bedenken meisjes dan toch altijd? En dan was dit nog een relatief simpele en goedaardige (cat)


    quidquid excusatio prandium pro