• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug


    Let's make Gabs en Lieke happy

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 17:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    nessje schreef:
    Nu ik ben gaan rekenen (I knoww, heel groot wonder^^) ben ik erachter gekomen dat er een 6-jarig leeftijdsverschil is... Is dit teveel?


    Je bedoelt tussen jou en je crush/vriend?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Je bedoelt tussen jou en je crush/vriend?


    Uhu, ookal zal het nooit wat worden... Maar goed...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bedoel je Niall?:p


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Bedoel je Niall?:p


    Euh... Nee, hoor... jawel, hoe de fuck weet je dat?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Euh... Nee, hoor... jawel, hoe de fuck weet je dat?


    13+6 = 19 en Niall is 19 jaar oud & je profielfoto is een foto van hem.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    13+6 = 19 en Niall is 19 jaar oud & je profielfoto is een foto van hem.


    Ik schat jullie duidelijk te laag, ik heb nog iets ontdekt... De hele wereld is slimmer dan mij... Maar wat vinden jullie nou eigenlijk daarvan? Is het een te groot verschil?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik schat jullie duidelijk te laag, ik heb nog iets ontdekt... De hele wereld is slimmer dan mij... Maar wat vinden jullie nou eigenlijk daarvan? Is het een te groot verschil?


    Nee maar mijn tante is acht jaar ouder dan mijn oom en de vriend (dit jaar word hij haar man) van mijn nicht is 10 jaar ouder. O, ja een vriendin van mij is drie jaar jonger dan haar vriend. Ligt aan de personen zelf of het goed gaat of dat het niet werkt.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee maar mijn tante is acht jaar ouder dan mijn oom en de vriend (dit jaar word hij haar man) van mijn nicht is 10 jaar ouder. O, ja een vriendin van mij is drie jaar jonger dan haar vriend. Ligt aan de personen zelf of het goed gaat of dat het niet werkt.


    Weet ik in elk geval dat het niet zo een probleem is, maar nu kan ik weer verder gaan met mijn leven als fan-girl... Aangezien iedereen denkt dat ze een van de boys gaat trouwen:S


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Weet ik in elk geval dat het niet zo een probleem is, maar nu kan ik weer verder gaan met mijn leven als fan-girl... Aangezien iedereen denkt dat ze een van de boys gaat trouwen:S


    Ik denk dat niet, ik weet inmiddels wel dat de kans daar op nul is. Ik vind het al geweldig als ik ze ooit te zien krijg.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik denk dat niet, ik weet inmiddels wel dat de kans daar op nul is. Ik vind het al geweldig als ik ze ooit te zien krijg.


    Ik heb geprobeerd het op te geven... Tot ik over hem begon te dromen:X


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik heb geprobeerd het op te geven... Tot ik over hem begon te dromen:X


    Ik heb een keer gedroomd over Liam.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb een keer gedroomd over Liam.


    Cool, wat gebeurde er?
    Maar, ik heb van die vreemde dromen waarin er zo veel gebeurt... Ze trekken me gewoon naar Niall toe:S


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Cool, wat gebeurde er?
    Maar, ik heb van die vreemde dromen waarin er zo veel gebeurt... Ze trekken me gewoon naar Niall toe:S


    Liam lag met zijn hoofd op mijn borst en we waren in gesprek. Ik weet nog dat ik wakker werd en dacht wat een rare droom.


    Physics is awesome

    Moams schreef:
    (...)

    :3 Ik ook, maar ik weet het gewoon niet. Hij doet de hele tijd wel gewoon lief tegen mij en hij raakt me af en toe ook aan, maar er zit wel 3 jaar tussen ons in :/


    Als je jong bent klinkt 3 jaar misschien veel (bijv. 15 en 18), maar bekijk het zo: 32 en 35. Dat klinkt niet raar samen. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ''Everytime i see a fan crying, I just want to take her home to see the boys.'' - Eleanor Calder.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli