• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug


    Let's make Gabs en Lieke happy

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 17:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    nessje schreef:
    Wie voelt zich ook kut op dit moment?


    Ik! Nou ja, een beetje. Is er iets gebeurd? Kan ik je misschien op vrolijken met een leuk plaatje?


    Physics is awesome

    MirLiam schreef:
    (...)

    Ich.


    Vas happenin'?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik! Nou ja, een beetje. Is er iets gebeurd? Kan ik je misschien op vrolijken met een leuk plaatje?


    Vertel, waarom voel je je kut? Ik omdat ik doodleuk 8 bladzijdes mag overschrijven 1500 woorden... Voor woensdag en ik ben nu al dood... Daarnaast heb ik me volgevreten en ben nu kotsmisslijk. Tuurlijk kan je me opvrolijken met plaatjes XD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Vas happenin'?


    Mijn vriendinnen hebben geluk in de liefde en ik dus gewoon niet xd.
    En m'n crush doet zich altijd zo stoer voor, terwijl ik weet dat 'ie heel lief kan zijn, ik erger me er zo aan. :c
    En tja, ik voel me gewoon niet heel vrolijk...

    What about you?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh, ik lees het nu al hierboven xd.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Mijn vriendinnen hebben geluk in de liefde en ik dus gewoon niet xd.
    En m'n crush doet zich altijd zo stoer voor, terwijl ik weet dat 'ie heel lief kan zijn, ik erger me er zo aan. :c
    En tja, ik voel me gewoon niet heel vrolijk...

    What about you?


    N'aww, poor you... maar uiteindelijk zal jij ook wel geluk hebben en staan hun weer bewonderd naar jou te kijken (;
    Jongens... Ze komen van een andere planeet XD
    Me too...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    N'aww, poor you... maar uiteindelijk zal jij ook wel geluk hebben en staan hun weer bewonderd naar jou te kijken (;
    Jongens... Ze komen van een andere planeet XD
    Me too...


    Hihi, i hope so. (:
    Poor us. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    nessje schreef:
    (...)

    Vertel, waarom voel je je kut? Ik omdat ik doodleuk 8 bladzijdes mag overschrijven 1500 woorden... Voor woensdag en ik ben nu al dood... Daarnaast heb ik me volgevreten en ben nu kotsmisslijk. Tuurlijk kan je me opvrolijken met plaatjes XD


    Het feestje van de maand is weer begonnen. Ik moet nog huiswerk doen maar ik kan mezelf niet over halen om het te doen.




    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Het feestje van de maand is weer begonnen. Ik moet nog huiswerk doen maar ik kan mezelf niet over halen om het te doen.





    N'aww, die zijn lieff, en je moet zo denken: Als ik het nu niet doe en ik blijf zitten, moet het allemaal opnieuw... Bij mij werkt dat altijd, ik wil niet alles nóg een jaar doen :Y)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    haha, heb ik jullie ooit verteld dat ik vorig jaar naar Londen ben geweest? We kregen een rondleiding bij de bbc en ook in de kleedkamers.
    Die vrouw vertelde dus dat er allemaal sterren hadden gezeten: Prince, enz. MAAR OOK ONE DIRECTION
    haha, ik was toen nog geen fan, maar later, toen ik dat wel was ben ik hem toch geflipt omdat ik op een kruk heb gezeten daar. geeheheheheh


    Miep

    MirLiam schreef:
    (...)

    Ahw, ik hoop positief! (:


    :3 Ik ook, maar ik weet het gewoon niet. Hij doet de hele tijd wel gewoon lief tegen mij en hij raakt me af en toe ook aan, maar er zit wel 3 jaar tussen ons in :/


    Never forget who you are

    Hier is het ook tijd van de maand. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Moams schreef:
    (...)

    :3 Ik ook, maar ik weet het gewoon niet. Hij doet de hele tijd wel gewoon lief tegen mij en hij raakt me af en toe ook aan, maar er zit wel 3 jaar tussen ons in :/


    3 jaar? Zo'n verschil zit ook in die van mijn moeder en vader... Trouwens, zoals Niall zei: 'Leeftijd maakt niet uit, het gaat om de liefde. Wie boeit de leeftijd van het meisje dat ik date?'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Words will be just words till you bring them to life


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Donoghue schreef:
    haha, heb ik jullie ooit verteld dat ik vorig jaar naar Londen ben geweest? We kregen een rondleiding bij de bbc en ook in de kleedkamers.
    Die vrouw vertelde dus dat er allemaal sterren hadden gezeten: Prince, enz. MAAR OOK ONE DIRECTION
    haha, ik was toen nog geen fan, maar later, toen ik dat wel was ben ik hem toch geflipt omdat ik op een kruk heb gezeten daar. geeheheheheh


    Ik ben van plan om naar Engeland op vakantie, nu alleen mijn ouders over halen.


    Physics is awesome