• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    S.........lapen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Goed zo Jaimes xd

    Jake
    'Slapen zou fijn zijn.' zucht ik zachtjes en kijk haar dan terug aan.
    'Maar als jij nog wakker wil blijven, blijf ik ook wel op hoor?' zeg ik er nog achter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk even naar Katherine, die ligt te slapen, en dan weer naar Nick. 'Ze is best wel schattig als ze slaapt,' zeg ik glimlachend tegen Nick. 'Gewoon zo onschuldig, totaal geen demon.' Ik grijns even lichtjes naar Nick. 'In tegenstelling tot sommigen...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'We kunnen wel gaan slapen hoor,' zeg ik glimlachend tegen hem. 'Je hoeft zeker niet voor mij wakker te blijven. Trouwens... daar ben jij veel te moe voor.' Ik druk een kus op zijn lippen en strijk een keer kort langs zijn wang. 'Slapen is goed, lief.'

    [Ik leer het wel hoor ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach naar haar en kijk haar aan. 'Zijn de oesters uitgewerkt?' grinnik ik slaperig en trek haar iets dichter tegen me aan.
    We liggen naakt maar het deken bedekt genoeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pest me een beetje en ik kijk hem met een sceptische blik aan. 'Jij hebt die oesters niet eens nodig,' zeg ik en steek mijn tong naar hem uit. Ik grinnik dan zachtjes en kus hem nog een keer. 'Slaap maar, schat, morgen hebben we wellicht een lange dag voor de boeg. Ik wil langs Nick gaan, als je dat goed vindt, om hem te vertellen over de verloving. Dan kunnen we daarna ook door naar je moeder?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Is goed, 2 maal nieuws.' zucht ik en sluit mijn ogen. 'Mag ik morgen mee naar Nick? Of wil je alleen?' fluister ik nog zachtjes.
    Ik zak ondertussen al wat weg in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik zie niet in waarom je niet mee mag?' zeg ik tegen hem. Zijn ogen zijn gesloten en hij lijkt al wat meer moe te worrden, dat is mooi. Het is goed als hij slaapt, dan kan ik gewoon even.. Nate sms'en.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik mompel iets onverstaanbaars en zak weg in een diepe slaap met mijn armen om haar heen.
    Ik droom over een grote trouw, kinderen en oud worden met kleinkinderen en Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even afwachtend naar Jake en ik zie dat hij in een diepe slaap valt, dus dan moet het wel lukken om ongestoord uit zijn armen te komen. Ik pak zachtjes een grot kussen en ik ga dan voorzichtig uit zijn armen, terwijl ik het kussen voor mezelf in de plaats leg. Het is koud zo, zonder Jake's armen om me heen. Ik pak een badjas, sla die om me heen en knoop die dan dicht. Ik pak mijn mobiel erbij en loop ermee de trap vlug af, door naar de woonkamer. Ik neem plaats op de zetel en open een berichtje richting Nate. Hi, ik weet niet of je al slaapt... maar goed, ik dacht, laat ik je eens een sms sturen. X <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zit te zappen als ik mijn gsm hoor gaan. Ik tast op het tafeltje voor me terwijl ik nog steeds naar tv kijk. Als ik dan eindelijk het kleine zwarte bakje vast heb ontgrendel ik hem en zie dat ik een bericht heb van Leslie. Er komt vanzelf een glimlach op mijn gezicht. Nee slaap nog niet, hoe gaat het daar nu? N xx


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Na even heb ik een sms'je terug en als ik naar mijn telefoon kijk, glimlach ik en bijt ik op mijn lip. Even kijk ik richting de trap, maar ik weet zeker dat Jake slaapt. Het zit weer goed tussen Jake en mij.. maar dat betekent niet dat ik jou niet meer wil zien... Ik wil je zelfs graag zien.. X <3 Ik weet niet of het een goed idee is om nu al te zeggen dat Jake en ik gaan trouwen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik twijfel even maar typ het dan toch. Kan je wegkomen? Je bent hier altijd welkom dat weet je. Anders mag je nu dus komen? :) N xx <3 Ik verzend het en kijk terug naar het tvscherm. Ik denk dat ze daar zal blijven maar het is het proberen waard.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik kijk even naar Katherine, die ligt te slapen, en dan weer naar Nick. 'Ze is best wel schattig als ze slaapt,' zeg ik glimlachend tegen Nick. 'Gewoon zo onschuldig, totaal geen demon.' Ik grijns even lichtjes naar Nick. 'In tegenstelling tot sommigen...'


    Nick
    'Ze is best wel schattig als ze slaapt,' Zegt ze glimlachend tegen mij, 'Gewoon zo onschuldig, totaal geen demon.' Zegt ze en kijkt met een lichte grijns mijn kant op, 'In tegenstelling tot sommigen...' vervolgt ze. 'Wou je concluderen dat ik er totaal niet onschuldig uitzie als ik slaap? Of er gewoon voortdurend uitzie als een slecht iemand?' Vraag ik haar en prik haar dan in haar zij.


    Don't be like the rest of them, darling