• Hooi,
    Ik ga morgen voor mijn vriend koken en ik zoek een recept wat makkelijk is om te maken maar toch super lekker is.
    Weet iemand iets?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Spaghetti :"D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ebn heel erg slecht in koken, dus ik denk niet dat mijn advies gewenst is :'D


    •*• Lululu •*•

    Oakenshield schreef:
    Spaghetti :"D


    Haha kan wel maar is niet zo slim aangezien ik bij mijn schoonfamilie bekent sta als het meisje die alleen pasta zou kunnen maken haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Puree met nog wat of zo? :')
    Ik heb geen idee.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Lasagne


    26 - 02 - '16

    uhm, salades heb je in alle soorten en maten en zijn vaak niet moeilijk, wat gebakken aardappeltjes erbij desnoods en voila!


    Music is life :)

    Oakenshield schreef:
    Spaghetti :"D

    Dat wilde ik ook al zeggen haha.

    Zoek gewoon op internet een paar recepten op? Zo moeilijk is het echt niet ghehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    iSuperman schreef:
    (...)

    Haha kan wel maar is niet zo slim aangezien ik bij mijn schoonfamilie bekent sta als het meisje die alleen pasta zou kunnen maken haha


    Haha. Nou, pasta kan moeilijk zijn, hoor. Het hangt er vanaf wat je er allemaal mee doet.

    Eehm. Gewoon aardappeltjes, kip, groente? Iedereen lust het, het is niet moeilijk... Tadaa (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een stokbroodje met een lekker gehakt-sausje ertussen met een salade erbij?
    Of een schotel met aardappeltjes, gehakt en boontjes?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 19:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Risotto! Uitjes snijden, bakken, risottorijst erbij, bouillon en wijn erbij er scheutje voor scheutje bij, wachten totdat het "opgenomen" is en dan erbij doen wat je zelf lekker vind. Wij doen altijd zongedroogde tomaatjes, spekjes en kaas bij ;)
    Heel makkelijk te maken dus.

    Gadogado is vrij makkelijk te maken maar het handigste is dat je het eerder op de dag het kan maken en 's avonds hoef je alleen nog maar een beetje satésaus op te warmen. Dat doen wij vaak als er visite is :)


    People change, memory's don't.

    Oke dit is epic: stamppot rucola (rucola pas op 't allerlaatst erin doen voor het behoud van de knapperigheid van de sla, ananasschijfjes aan stukken snijden en er doorheen doen, een dikke vette speklap/karbonade/braadworst bakken en serveren die hap.
    Ik en een vriend van me zijn per toeval op de epicness gestuit van de combinatie van stamppot rucola en ananasschijfjes. Dat is GEIL!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wentelteefjes


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kip tandoori is niet zo moeilijk, maar dan moet je het ook nog lekker vinden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    http://www.smulweb.nl/recepten/1055602/Pasta-ovenschotel
    Dit is lekker. Pasta maar toch net niet. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Soep? (:


    Chaos is a ladder.