• http://www.wattpad.com/user/LolaMinnie

    PRECIES HETZELFDE, HOE KAN IK HAAR MELDEN?!!?!?!?!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Passerby schreef:
    (...)Ja ik ook, maar als AntwaMalik haar creaties op privé staan, moet ze wel een hebben. Ik zet in ieder geval mijn creaties op privé onderandere om deze reden. :W


    Die van mij heb ik al op privé.

    OT: Ik snap dat je boos bent, maar schelden tegen haar heeft geen nut. Meld haar, daar pak je haar meer mee dan met haar uitschelden. Met uitschelden bestaat de kans dat je niet serieus genomen wordt en zij ermee weg komt. Als je gewoon rustig blijft, kun je haar zo meer schade toebrengen doordat ze plagiaat pleegt. Misschien zit ze zich nu wel in haar vuistje te lachen omdat jij haar dus aan het uitschelden bent en de kans dat ze ermee wegkomt groter wordt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    You know, je zou je ook vereerd kunnen voelen dat iemand je verhaal goed genoeg vindt om te kopiëren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Folklore schreef:
    Je hebt het al gemeld zo te zien. Op een nogal lage manier, overigens.. Boos mag je best zijn, maar met dat soort taalgebruik verlaag je jezelf alleen maar naar een lager niveau dan haar, just saying.


    amen


    -

    Jaimes schreef:
    You know, je zou je ook vereerd kunnen voelen dat iemand je verhaal goed genoeg vindt om te kopiëren.


    Met ook nog eens precies dezelfde fouten....seriously...
    dat kind op Wattpad is niet echt bijster slim...

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:10 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    xD zie mijn PRIVE BERICHT aan jouw xD


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Bij mij staat er nu dat de gebruiker niet is gevonden, dus ik denk dat ze haar account verwijdert heeft. (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Aerys schreef:
    Bij mij staat er nu dat de gebruiker niet is gevonden, dus ik denk dat ze haar account verwijdert heeft. (:

    Ik had de story gemeld en ze mailden me niet veel later terug.
    In de mail staat gewoon dat het verwijdert is wegens plagiaat (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aerys schreef:
    Bij mij staat er nu dat de gebruiker niet is gevonden, dus ik denk dat ze haar account verwijdert heeft. (:



    Of ze is gebant..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    zoooo opgelost xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oké, ze is geband of weet ik veel wat. Klaar.
    Het heeft sowieso niet veel zin om via internet te gaan schelden, veel mensen hebben net als ik daar een schild voor opgetrokken waardoor het schelden als water van ze afglijdt. :Y)

    Eind goed al goed.:Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nou maar hopen dat ze van haar fout geleerd heeft en niet weer een verhaal van Quizlet zal kopiëren.


    26 - 02 - '16

    Jaimes schreef:
    (...)

    Je hebt haar al gemeld, klaar, end of story, je kent haar niet eens en om haar nou te bedreigen of uit te schelden, whatever, dat heeft toch geen zin >_> ja, het is laag dat ze je verhaal steelt, maar je hebt haar nou al uitgescholden en gemeld, meer kan je niet doen.


    •*• Lululu •*•

    Jaimes schreef:

    Je hebt haar al gemeld, klaar, end of story, je kent haar niet eens en om haar nou te bedreigen of uit te schelden, whatever, dat heeft toch geen zin >_> ja, het is laag dat ze je verhaal steelt, maar je hebt haar nou al uitgescholden en gemeld, meer kan je niet doen.


    Bad decisions make good stories.