• Ik dacht hier opeens aan.

    Bij ons in de klas (of het in de rest van de school ook zo is, weet ik niet) is het een soort van taboe om met de auto te komen als je ook met de fiets komt soms.
    Ik vind 't maar vreemd. :\

    Ik ga bijvoorbeeld in de lente/zomer met de fiets naar school en in de winter en herfst met de auto als het regent of sneeuwt of glad is of zo. En die kinderen die hartstikke nat van de regen/sneeuw/etc. binnenkomen zijn echt van "Oh en jíj bent zeker met de auto."
    En als we toevallig het laatste uur of zo vrij zijn en de kinderen die hun ouders nog moeten bellen om opgehaald te worden staan wel wat langer nog bij school dan de kinderen op de fiets. Ik laatst dus ook. Ik moest van school naar m'n oma lopen en dan kwam mijn moeder me daar ophalen (mijn oma woont best dicht bij school). Ik liep dus naar mijn oma en onderweg kwamen er een paar jongens uit mijn klas voorbij gefietst roepend "Stukje lopen?" en fietsten ze lachend door. Ik riep dat ik naar mijn oma liep en dat heb ik nog wel een weekje aan moeten horen.

    Is er bij jullie ook zo iets raars?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 20:46 ]

    Ik ga altijd met de bus :Y)


    26 - 02 - '16

    Capricious schreef:
    Als ik helemaal doorweekt op school aan kom, maak ik ook weleens zo'n opmerking, haha. Dan ben ik gewoon jaloers omdat ik niet droog ben. (krul)

    Maar daar kan ik dan toch niks aan doen. Dus ik snap wel dat mensen dan een beetje geïrriteerd zijn, maar Jezus, daar kan ik niks aan doen. Ik ben ook al een paar keer door de stromende regen naar huis moeten fietsen. Vandaag zelfs nog, lol.

    Ik heb een school bus (A)


    •*• Lululu •*•

    Wasp schreef:
    Nee, helemaal niet. Er wordt wel eens jaloers gereageerd als iemand met de auto is terwijl jij door de regen/sneeuw moest fietsen, maar er wordt niet flauw over gedaan. Sowieso hebben sommige mensen uit mijn jaar nu hun rijbewijs en komen ze met de auto als ze daar zin in hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nope. Nobody cares.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik woon best ver van school en iedereen vind het raar dat ik fiets, goed ik word ook wel is gebracht of gehaalt maar alleen maar met heel erg slecht weer of heel erg veel sneeuw. Ik vind het zelf namelijk veel fijner om te fietsen.
    Maar het is wel zo dat als je dan met droog haar na een plens bui bij de kluisjes zit te wachten op vrienden iedereen naar je toe komt van "goh met de auto?" En dan kijken ze je sjaggie aan of roepen "Ik ook!" dus weird stuff..
    of als je als een doorweekte kat zit te wachten ze op je af komen van "Goh wat kijk jij ja vrolijk" of "Pfff in een sloot gevallen ofzo?" of dat ze je uit gaan lachen..
    Like i said, Weird shit


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."