• -"zeik" topic-

    Juist, de tandarts. Ik heb zo'n grote hekel aan de tandarts, ondanks dat ik maar twee keer per jaar hoef.
    Met de orthodontist heb ik totaal geen problemen daar in tegen, want daar kom ik toch elke maand én daar is het veel gezelliger + daar ruikt het gewoon normaal. Bij de tandarts is het echt zo saai én het ruikt daar naar zo'n nare, vieze ontsmettings lucht.
    En ook zo geweldig, vorige week moest ik naar de tandarts, en vandaag dus weer. Vorige week gewoon voor controle, en daarnet om een gaatje te laten vullen. Ging die assistente dood leuk vragen "Je hoeft toch geen verdoving meer, neem ik aan? Je bent al zo'n grote meid van 14 jaar," ik heb dr verteld dat ik wél een verdoving wou. De reden dat ik het wel wou, ik heb het nog nooit zonder gedaan dus heb ik geen enkel idee wat ik kwam verwachten. Ugh, ik ga totaal niet graag naar de tandarts. Bij m'n tandarts zijn die mensen al ver boven de 30, zo gezellig -not- En bij m'n ortho zijn ze allemaal jong Lees: allemaal jonger dan 30, en dat is zoveel fijner..

    Mweh, zijn er mensen die ook een hekel hebben aan de tandarts?

    Ik heb geen problemen met de tandarts, zolang ze geen tandsteen verwijderen, want dat is dodelijk irritant en pijnlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb geen problemen met de tandarts, zolang ze geen tandsteen verwijderen, want dat is dodelijk irritant en pijnlijk.


    Dat doet de mondhygiëniste bij mij en er zijn er twee die zeg maar naast mijn tandarts werken. Die ene mag ik echt niet maar die andere wel want die doet het gewoon voorzichtig en houd er rekening mee dat het tandvlees bij mijn hoektanden snel gaat bloeden.


    Physics is awesome

    Bieberen schreef:
    (...)
    Wat ben ik blij dat ik 14 februari van mijn beugel af ben, eindelijk! Ben er wel klaar mee na 4 en een half jaar, slotjes en blokbeugel samen :Y)


    dat is wel echt lang! bij mij duurt het ook niet lang meer gelukkig. (:


    To love is to destroy.

    Vroeger was ik er echt doodsbang voor. :') Nu vind ik het gewoon vervelend.

    Ik heb geloof ik best wel vaak zonder verdoving gedaan (= rond de tijd dat ik 7 was, ik ben nu 12), of dat hebben mijn ouders me gewoon verteld en me mét verdoving laten gaan. Also possible. (.__. )

    ikke!
    afgelopen donderdag moest ik naar de tandarts..... 2 kiezen en 1 hoektand trekken, verschrikkelijk dus
    natuurlijk, ik leek wel immuun voor die verdovingen dus 15x verdoven later kon ze ze pas treken...
    de rest van de dag geen gevoel in iets rondom/in mijn mond en kon niks eten behalve ijs
    dat is door gegaan tot zaterdag middag (het niet normaal eten) en toen heb ik een handje patat naar binnen gewerkt en sinds zondag eet ik weer echt

    vervelend dus!


    Dont say why me, say try me

    Ik ben 17 en ik moet nog fluorhappen, terwijl dat zou stoppen als ik 16 zou zijn. Alleen maar omdat mn glazuur slecht is (cat)
    Ik haat de tandarts, en vanaf volgende week vrijdag ook de ortho... :/


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er geen gloeiende hekel aan ofzo, maar ik blijf liever zo ver mogelijk uit de buurt (:
    Moest vandaag naar de tandarts, hij wil zo graag kiezen trekken. Elke keer vraagt hij: Heb je geen last van je verstandskiezen ??

    Ik heb bij alle 2 de keren dat ie ging boren een verdoving gehad, meestal vragen ze of je het wil, maar bij mij vroeg hij het niet
    Alleen de eerste keer voelde ik niks van die naald (:

    Chuggaa schreef:
    Ik ben 17 en ik moet nog fluorhappen, terwijl dat zou stoppen als ik 16 zou zijn. Alleen maar omdat mn glazuur slecht is (cat)
    Ik haat de tandarts, en vanaf volgende week vrijdag ook de ortho... :/

    Vanaf 16 al ?? Volgensmij klopt dat niet, volgensmij is dat pas vanaf 18
    Zo was het bij mij tenminste (:

    Toulon schreef:
    (...)
    Vanaf 16 al ?? Volgensmij klopt dat niet, volgensmij is dat pas vanaf 18
    Zo was het bij mij tenminste (:


    Wat fluor happen? Dat heb ik al heel lang of de tandarts smeert het er op, het smaakt zo vies.


    Physics is awesome

    Ik ben nu 15 en mij is nog nooit gevraagd of ik een verdoving wilde (heb al meer dan 8 gaatjes gehad).
    @Topicmaakster: Zonder verdoving overleef je wel. Het enige wat dan een beetje naar is, als de tandarts op je zenuw zit.


    There is nothing more badass than being yourself

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat fluor happen? Dat heb ik al heel lang of de tandarts smeert het er op, het smaakt zo vies.

    Ik heb dat vanaf mn 18e al niet meer
    Het smaakt idd vies, bah

    Chuggaa schreef:
    Ik ben 17 en ik moet nog fluorhappen, terwijl dat zou stoppen als ik 16 zou zijn. Alleen maar omdat mn glazuur slecht is (cat)
    Ik haat de tandarts, en vanaf volgende week vrijdag ook de ortho... :/


    Volgens mij moet dat tot je achttiende, maar van mij mag het nog veel langer. Ik vind het heerlijk. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb nooit echt een hekel gehad aan de tandarts, ik vond het altijd juist leuk... Maar misschien kwam dat ook omdat ik ooit, in een ver verleden, zelf tandarts wilde worden.


    Bad decisions make good stories.

    DarrenCriss schreef:
    Ik ben nu 15 en mij is nog nooit gevraagd of ik een verdoving wilde (heb al meer dan 8 gaatjes gehad).
    @Topicmaakster: Zonder verdoving overleef je wel. Het enige wat dan een beetje naar is, als de tandarts op je zenuw zit.

    Nou, ik moest dus 2 gaatjes laten vullen vandaag, awesome -not-. Ze zaten allebei -voor mij- aan de rechter kant, en dan boven+onder. Ze had voor de bovenste verdoofd, want dat moest zowiezo. Toen zei zei ''We vullen ze allebei tegelijk, en als je toch nog ook onder een verdoving wilt zeg je dat maar.'' Dus ik heb er eigenlijk 1 mét verdoving gedaan, en 1 zonder.. Nja, ik heb het overleefd :'D

    Chuggaa schreef:
    Ik ben 17 en ik moet nog fluorhappen, terwijl dat zou stoppen als ik 16 zou zijn. Alleen maar omdat mn glazuur slecht is (cat)
    Ik haat de tandarts, en vanaf volgende week vrijdag ook de ortho... :/

    Fluorhappen, ugh. Dat moet ik ook nog, terwijl ook m'n moeder dit onzin vind D;