• Mijn suggestie is dat je zelf je eigen CSS code kunt invoeren bij de Template's. Zo kun je zelf (makkelijk) een template maken en scheelt het jou (Rutger), een heleboel werk om al die functies / opties / mogelijkheden te maken. Verder betekent dat, dat programma's zoals Stylish niet meer nodig zijn en iedereen makkelijk zelf dingen kan maken.

    Wat vinden jullie?

    EDIT: Zou het zover komen zal ik weer zoiets beginnen als Stylish, zodat iedereen zijn of haar code kan delen met de rest en mensen die er niks van snappen verzoeken kunnen doen of al gemaakte template's kunnen kopiëren en plakken..
    Verder zal ik een handleiding maken over hoe je de CSS code's van Quizlet vind en hoe je het kunt aanpassen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Devourer schreef:
    (...)

    Oh, dat vind ik wel handig c:

    Hahaha, dacht ik wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Me likey (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het klinkt wel nice. Ik ben voor ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben blij dat zoveel mensen voor zijn of er tenminste niets tegen hebben :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben voor! Ken zat mensen die ik ga dwingen mij te helpen als het niet lukt.:Y)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Ik ben voor! Ken zat mensen die ik ga dwingen mij te helpen als het niet lukt.:Y)

    Hahahaha. Nou, ik ga je lekker niet helpen. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Devourer schreef:
    Ik ben voor, maar dan zal ik wel hulp nodig hebben. Ik ben slecht in programmeren, ik kan het überhaupt niet eigenlijk :'D


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha. Nou, ik ga je lekker niet helpen. (cat)


    Wat is dit nou? Dit doet mijn arme hartje pijn hoor.(huil)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Wat is dit nou? Dit doet mijn arme hartje pijn hoor.(huil)

    Ik ga al een handleiding maken, wat wil je nog meer D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niets, Lord, een handleiding is goed genoeg voor dit onwaardig schepsel. (bloos)


    everything, in time

    Lijkt me wel een goed idee, maar hoe gaan we dan plaatjes als achtergrond tegen gaan? Die mochten ooit eens niet omdat Q toen een kleurboek zou worden. Dat zou ik persoonlijk nog steeds niet willen. :x


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Lijkt me wel een goed idee, maar hoe gaan we dan plaatjes als achtergrond tegen gaan? Die mochten ooit eens niet omdat Q toen een kleurboek zou worden. Dat zou ik persoonlijk nog steeds niet willen. :x

    Als het perse geblokkeerd moet worden kan dat, door de CSS code te filteren en te kijken of het iets als "background: url" bevat. Zoals je dat nu ook hebt met meer dan 3 IMG's op je profiel.
    Maar ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet zou mogen, ik deed / doe het ook met Stylish.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ofwel: zelf css in je eigen profiel pompen, zo je layout bepalen en het aan de praat proberen te krijgen?



    PS: een resetknop voor als je 't verkloot zou ook chill zijn, als dit doorgaat.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ofwel: zelf css in je eigen profiel pompen, zo je layout bepalen en het aan de praat proberen te krijgen?

    [IMAGE]

    PS: een resetknop voor als je 't verkloot zou ook chill zijn, als dit doorgaat.

    Hahahaha, ja dat dus. En een resetknop is inderdaad handig. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yee, met codes kloten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you