• Ik vind het helemaal niet erg ofzo maar het is zielig voor de mensen die goed kunnen schrijven.
    Ik denk dat ongeveer 99% van Q een Directioner is en over 1D schrijft.
    Zelf ben ik er ook zo een maar het is zielig voor de mensen die niet over 1D schrijven, wel goed kunnen schrijven, en dan niet in de top kunnen komen.
    Ik spreek vooral over fantasie.
    Ik ga ook niemand aanklagen ofzo maar ik vind het gewoon zielig voor de andere schrijvers.
    Natuurlijk zijn het wel leuke 1D story's..

    Zet in dit topic je mening als je wilt..

    x

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 14:39 ]


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    99%? Beetje overdreven, nietwaar? Ik vind eigenlijk dat de hele top weg moet.

    Ardina schreef:
    99%? Beetje overdreven, nietwaar? Ik vind eigenlijk dat de hele top weg moet.


    Overdrijven is niet verboden, toch?


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Madonna schreef:
    Het zoveelste topic.
    Ja, het is jammer, maar we kunnen er niets aan doen.


    OT: Ik ben het wel met je eens dat Q steeds overrompeld wordt door hypes, Tokio Hotel, Justin Bieber, One Direction... En goed, ik ben van geen van alle fan, dus ik vind het zelf soms ook vervelend dat de meeste stories over hun gaan en de meeste topics hier ook wel met deze hypes te maken hebben.
    Maar come on, er zijn genoeg 'andere' verhalen die niet over zo'n hype-mensen gaan. En ik vraag me af of het wel zo belangrijk is om in de top te komen? Ik kijk er bijvoorbeeld zelf helemaal niet naar, ik vind mijn stories door mond-op-mond reclame of doordat er een promoot-topic geopend word (:


    Inspiration can hit you any time

    Tja, het is nu eenmaal zo. Ik ben er ook niet zo blij mee, maar je kunt zo'n hype gewoon niet tegengaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Tja, het is nu eenmaal zo. Ik ben er ook niet zo blij mee, maar je kunt zo'n hype gewoon niet tegengaan.


    Dat is waar.
    Het zou gewoon fijn zijn als ook andere story's (die misschien beter zijn) in de top kunnen komen.
    Ik zit ook bijvoorbeeld met twee 1D story's met 4 en 8 abo's.
    Mijn andere OP story heeft 1 abo, dat is mijn buurmeisje..


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Weer een zeikerd. Ik vind deze topic's nog irritanter dan 1D shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Weer een zeikerd. Ik vind deze topic's nog irritanter dan 1D shit.


    xD


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Weer een zeikerd. Ik vind deze topic's nog irritanter dan 1D shit.


    Dat is jouw mening, wat ik in deze topic schrijf de mijne.


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Ardina schreef:
    99%? Beetje overdreven, nietwaar? Ik vind eigenlijk dat de hele top weg moet.


    Eigenlijk wel. Dan gaat het meer om het beste verhaal, maar gewoon om dat je zelf schrijft en dat is een stuk belangrijker dan 100 abo's hebben of meer.


    26 - 02 - '16

    Errin schreef:
    Ik ben bang dat we je er niet veel aan kan veranderen. Het zijn namelijk nog steeds de users die de kudo's geven en er zo voor zorgen dat al die verhalen in de top komen. Heel veel mensen vragen ook niet om kudo's omdat ze er van uit gaan dat ze die wel zullen krijgen als hun verhaal goed is. In veel 1D verhalen moet er een aantal kudo's gegeven worden zodat er een vervolg komt. Niet helemaal eerlijk, maar als de users beslissen om er kudo's voor te geven is het zo. Veel kan je er niet aan veranderen. Uiteindelijk vind ik het al een vooruitgang dat de top nu onderaan staat, zou negeer ik het meer en maak ik me er minder zorgen over.


    Ik vind het altijd belachelijk als mensen dat doen. Vragen om kudo's om verder te gaan. Ugh, maar goed.

    En thsjaa, ik kijk gewoon niet meer naar de top, omdat ik het deprimerend vind :') ik heb het al eerder een keer gezegd, als je twee precíes dezelfde verhalen zou doen, maar de hoofdpersonen vervangen door een onedirection lid, zou je veel meer lezers krijgen probably.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd belachelijk als mensen dat doen. Vragen om kudo's om verder te gaan. Ugh, maar goed.

    En thsjaa, ik kijk gewoon niet meer naar de top, omdat ik het deprimerend vind :') ik heb het al eerder een keer gezegd, als je twee precíes dezelfde verhalen zou doen, maar de hoofdpersonen vervangen door een onedirection lid, zou je veel meer lezers krijgen probably.
    Getest en bevestigd.
    En ik vind het ook zo belachelijk. Als ik dat in een quiz zie, druk ik soms al niet meer op verzenden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OrangeRose schreef:
    (...)

    Dat is jouw mening, wat ik in deze topic schrijf de mijne.

    Jep en dat mogen we allebei uiten. Hoef je niet "Bedankt dat ik mijn mening mag uiten!" in mijn GB te zetten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OrangeRose schreef:
    (...)

    Overdrijven is niet verboden, toch?


    Nee, gewoon vreselijk irritant.

    Misschien moet je gewoon wat meer moeite doen om een ander verhaal te vinden. Als je alleen naar de top kijkt, zal de kans niet heel groot zijn dat je het verhaal vindt waar je naar op zoek bent. Negeer One Direction en zoek lekker door ofzo. Niemand zit te wachten op zo'n topic, eerlijk gezegd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OrangeRose schreef:
    (...)

    Dat is waar.
    Het zou gewoon fijn zijn als ook andere story's (die misschien beter zijn) in de top kunnen komen.
    Ik zit ook bijvoorbeeld met twee 1D story's met 4 en 8 abo's.
    Mijn andere OP story heeft 1 abo, dat is mijn buurmeisje..


    Het kan ook aan je schrijfstijl liggen, moet je niet de 1D fans de schuld geven. (cat)
    Ik heb er ondertussen alweer vrede mee, vooral omdat ik de top niet meer zie omdat ik daar nooit naar kijk. Prima zo.


    Your make-up is terrible