• Sinds kort heb ik iemand leren kennen via internet. Hij woont niet ver van me vandaan en ik vind hem schattig en ik wil enorm graag met hem een gesprek aangaan.
    Ok, ik ben al een gesprek met hem aangegaan, maar toch ben ik bang om dingen te zeggen waardoor hij een hekel aan me gaat krijgen. Op dit moment probeer ik dingen van hem te weten komen, maar ik probeer niet al te zeurderig over te komen of iemand die alleen maar vragen stelt, maar het is tot mee doorgedrongen dat dit niet makkelijk is. Ik probeer zo goed mogelijk mezelf te zijn, maar ugh. Idk, ik zou graag met hem bevriend willen worden en we zien dan wel, maar volgens mij probeer ik te hard waardoor ik het nu aan het verpesten ben. Eerst hadden we een goed gesprek, maar nu antwoordt hij alleen maar met "Haha". Not a good sign, I think. Hmm, iemand die tips heeft ofzo? Ik weet dat het belangrijk is om jezelf te zijn en dat probeer ik ook, maar toch ben ik bang dat hij uiteindelijk liever niet met me praat...
    Ugh, this post doesn't make any sanse.


    Take me to wonderland

    Mmm gewoon jezelf zijn dat helpt altijd gewoon zeggen wat je wilt zeggen, behalve als je boos bent


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik antwoord ook altijd met haha als ik niks weet te antwoorden, het is geen afweer tegen die persoon dus ik zou je daar niet al te druk over maken. Gewoon gezellig praten en dan vragen tussendoor vragen? Ik weet het ook niet.. Ik praat altijd met mensen die een heel lijstje maken over zichzelf als ik vraag hoe ze in elkaar zitten ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jezelf zijn is toch echt het beste. Succes er nog mee!


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Jezelf zijn is toch echt het beste. Succes er nog mee!


    26 - 02 - '16

    Ahw dank je aan de mensen hierboven.. :3
    Ik sta er al versteld van dat ik het aangedurfd heb om met hem te praten. :p Dus ik freak nu wat snel dat ik het allemaal ga verpesten. :p


    Take me to wonderland