Odina schreef:
(...)
Ik wilde eerst ook naar Artez toe, omdat ik naar een kunstschool wilde en omdat ik in Arnhem woon en Artez dus op fietsafstand ligt, om óf Graphic Design te doen óf Product Design! Maar ik wil graag Fotografie als vak erbij en dat geven ze niet op Artez.. Verder denk ik ook niet dat ik op één van die opleiding word aangenomen dus ik zoek nu toch verder naar iets anders..
Die laatste reden is geen reden, wie niet waagt wie niet wint! Ik denk dat trouwens ook, maar wil het gewoon supergraaf. Zit echt nog wel ermee of mijn 'portfolio' goed genoeg is (heb niet super veel ofzo.., buiten schoolwerk) Je kunt fotografie heel goed combineren bij grafisch, want daar kun je gewoon in je opdrachten fotografie gebruiken. Ze hebben daar vast ook wel materiaal voor. Ik hou ook erg van fotografie. Op minerva (groningen) wordt je denk ik eerder aangenomen, hier kun je ook grafisch doen. Wat leuk is aan minerva is dat je met elke studie die je daar doet gebruik kunt maken van alle ateliers (gratis), ook al studeer je bv. geen fotografie (je hebt animatie waar je heen kunt, fotografie, etc.)
Aan niets denken is ook denken.