• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik grijns licht naar Drew. 'Flirt je nou soms met me?' vraag ik met een speelse knipoog aan hem. Hij drukt zijn lippen dan langer op die van mij en ik glimlach tegen zijn lippen. Ik ga even met mijn hand door zijn haar. 'Ik wed dat het leuk was, zeker met allemaal andere meisjes.' Hij fluistert dan tegen me lippen of ik me geamuseerd heb en ik knik. 'Ja zeker wel, de stripper was erg leuk,' zeg ik pesterig. Er was helemaal geen stripper, maar dat weet Drew niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Mijn gezicht vertrekt iets. Stripper? Ik kijk haar even aan. 'O.' zeg ik dan en kijk weg.
    Nou ja... blijkbaar is zij in knappere jongens geïnteresseerd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik zie zijn gezicht vertrekken en het wordt bevestigd als hij wegkijkt. Ik druk grinnikend een kusje in zijn nek, aangezien ik daar nu goed aan kan.
    'Grapje, Drew, er was helemaal geen stripper.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik ontspan iets en laat me dan achterover vallen, haar met me mee trekkend het bed op.
    Ik kijk naar haar gezicht. Ik druk nog een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew ontspant zich iets en trekt me dan mee achterover waardoor ik nu half op hem lig. Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik grinnik even.
    'Als ik met een andere jongen zou zoenen, zou dat niet eerlijk tegenover jou zijn,' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik glimlach door haar woorden en druk een kusje op haar lippen.
    Ik moet maar eens nadenken om iets romantisch te doen en haar dan te vragen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik rol met mijn ogen en druk een kusje op zijn lippen. 'Je moet niet alles zo serieus nemen lief.' zeg ik met een lachje.
    'Ik was je maar aan het plagen'

    Joshua
    Ik trek haar dichter en voel mijn shirt nat worden van haar tranen. Ik sus haar zachtjes en druk een kus op haar slaap.
    'Het is vast niets ernstigs.' zeg ik zachtjes.

    Axton
    "Ow." grinnikte ik en haalde mijn schouders op, voor zover dat ging, terwijl ik op de grond lag.
    Ik kneep plagend nog eens zacht in haar kont. "Want ik mag dat wel, toch? Niemand anders, maar ik wel." glimlachte ik.

    Braxlin
    Ik knikte en snifte nog even. Ik hield mijn tranen in, deed mijn best om niet te huilen.
    Ik had geen reden om te huilen. Er was nog niks gezegd...
    "W-w-w-waarschijnlijk niet..." snifte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mich
    Drew drukt weer een kusje op mijn lippen en ik glimlach naar hem. 'Ik heb eigenlijk al heel lang niet meer echt gefeest. Telkens stomme feesten zonder drank, daar is niets aan,' zeg ik dan. 'En ik moet sowieso meer drank drinken dan een mens, wil ik dronken worden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Alleen jij .' glimlach ik en druk een kusje in zijn hals. 'Net als de rest van mij.' glimlach ik er nog achteraan.
    Mijn handen liggen terug gewoon op zijn borstkas.

    Joshua
    'Jaz! Tommie!' roep ik en niet veel later komen ze in de kamer. 'Wat is er met Rose?' vraagt Tommie.
    'Rose heeft een knuffel nodig.' Direct komen ze allebei naar het bed toe en knuffelen we haar nu met z'n drieen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Had ze dat al gezegd dat ze en demin is? volgens mij wilde ze hem in het begin gewoon gerbuiken? Nu miss nog steeds mr dat weet ik niet xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja, op het dak, toen liet ze de vlammen aan en uit gaan en moest ze janken, omdat er niet van haar te houden valt omdat ze een demon is o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ow dus dan zijn ze wel al een koppel? Ok vergeet die niet koppel posten maar xd]

    Drew
    'Wel we kunnen nog steeds hier een feestje houden.' lach ik. 'Je moet enkel drank laten verschijnen en muziek is er al.'
    Ik streel zachtjes even over haar kaak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [JA XD, DAT ZEI IK TOCH AL XD]

    Mich
    'Hm, dat klinkt eigenlijk wel als een heel erg goed idee,' zeg ik dan tegen hem. Terwijl Drew over mijn kaak streelt, zachtjes, laat ik achter ons allemaal flessen drank verschijnen. 'Voilà,' fluister ik en druk mijn lippen weer op die van Drew. 'De drank is er, muziek en wij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik draai haar zachtjes van me af en sta op. Ik heb enkel mijn trainingsbroek en boxer aan maar ja. Ik leg de stereo aan en zet leuke muziek op.
    'Mag ik deze dans?' glimlach ik en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ellie moet snel terugkomen want ben zo wat inspiloos en anders laat ik hem al zelfmoord plegen en dat wil ik nieeeet xd


    x'D ben ik snel genoeg?


    Don't be like the rest of them, darling