Uchiha schreef:
(...)
Yesss inderdaad.
In mijn geval heb ik niet echt behoefte aan een beste vriendin, maar is iemand die zegt: yo je kan je shit bij me kwijt als 't nodig is meer dan voldoende.
Aand, very simple: als je vertrouwen geeft krijg je 't ook terug. Als je mensen kutstreken levert en pertinent weigert naar jezelf te kijken en eerlijk tegen jezelf en een ander te zijn en je fouten toe te geven dan kun je je beste vrienden wensen wat je wil maar zul je zelf nooit een beste vriend naar iemand anders toe zijn. Daar weet ik een voorbeeld van, van iemand die haar voormalig beste vriendin niet eens meer aan durft te kijken. Lame shit happens, vrouwen zijn lastig. Uhg.
Ik heb eigenlijk ook niet echt behoefte aan een beste vriendin. Wat je dan vaak ziet gebeuren is dat ze dan opeens heel veel verwachtingen van je hebben, heel veel aandacht van je willen hebben en altijd met je willen praten. Ofwel, dan moet ik moeite doen om een vriendschap in stand te houden. Dat wil ik niet. Dat is geen vriendschap. Vriendschap is voor mij weten dat je er bent voor elkaar in zware tijden, maar niet continu de deur bij elkaar plat lopen. Ja natuurlijk heb je af en toe periodes dat het wel zo is, maar als je elkaar dan een maand of een jaar niet spreekt is dat ook goed. Dat is echte vriendschap voor mij. En gelukkig heb ik zulke vrienden
Life is hard and then we die