• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Bernini
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik [t/m 27 jan. weg]
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 23:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Memoria schreef:
    (...)
    Awh.:c
    De sneeuw hangt me echt de keel uit.>.<

    de ns hangt mij de keel uit.
    zeggen dat een trein 50 minuten vertraging heeft. dus ik terug naar huis. kom na 40 minuten weer aan, is de trein net weg.. waf. dus de volgende trein had eerst een kwartier vertraging, toen 20 minuten en toen eenhalf uur...
    ben nu pas op school en de mensen met wie ik mijn thema doe niet. dus ik zit hier in mijn eentje en kan niets doen.. ><''
    en dat alleen omdat het me moeder zo nuttig leek om te gaan, terwijl ik hier niets heb em thuis nog meer had kunnen doen..
    zit ik hier lekker tot kwart over 5..
    echt..
    ik heb vannacht gedroomd dat ik een geweer had en moest leren schieten met plastic balletjes. echt als ik dat ding nu had, had ik het geladen en heel de ns uitgemoord. ;x

    zo, dat moest er even uit. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Damn, ik moest net door de sneeuw fietsen. Er ligt hier gewoon tussen de 30 en de 40 cm sneeuw en het is gewoon niet te doen. :s


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn crush ook weer gezien. Hoe krijgt hij het toch voor elkaar, steeds sneaky naar me kijken en als ik het dan zie, begin mijn hele buik te kriebelen en mijn hart gaat bonken en dat gaat dan nog wel een uur of twee uur door. Djeez, hoe krijgt hij het voor elkaar? Niet te geloven gewoon.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ga mijn awesome ochtend even met jullie delen.

    Om 9 uur fietste ik door de sneeuw naar het grootste theather in de plaats waar ik woon. Daar kregen we een rondleiding backstage, heeft school georganiseerd. WE ZATEN GEWOON IN DE KLEEDKAMERS VAN DE ARTIESTEN ! aseghrfvseshjvdf
    Daarna ging ik met vriendinnen naar de McDonalds, waar we een happymeal hebben besteld. :Y)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Berdy schreef:
    Damn, ik moest net door de sneeuw fietsen. Er ligt hier gewoon tussen de 30 en de 40 cm sneeuw en het is gewoon niet te doen. :s


    Indeed! Het is echt kut om er door heen te fietsen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik had laatste 2uur vrij (: dus was ik lekker om 13u30 uit ipv 16u15. Nu heb ik lekker rustig de tijd om alles op m'n gemak te doen. EN IK STA OP SLAGEN IN PLAATS VAN ZAKKEN WIEHOOOOOO.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Berdy schreef:
    Damn, ik moest net door de sneeuw fietsen. Er ligt hier gewoon tussen de 30 en de 40 cm sneeuw en het is gewoon niet te doen. :s


    Je moet gewoon om fietsen, doe ik ook, maar dan heb ik er wel geen last van. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Je moet gewoon om fietsen, doe ik ook, maar dan heb ik er wel geen last van. :')

    Gaat moeilijk, want daar ligt alleen maar meer sneeuw. Ik moest door een straat waar gelukkig maar 10 cm ofzo lag, maar hier in mijn eigen straat is het verschrikkelijk.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    (...)
    Gaat moeilijk, want daar ligt alleen maar meer sneeuw. Ik moest door een straat waar gelukkig maar 10 cm ofzo lag, maar hier in mijn eigen straat is het verschrikkelijk.


    Woon je in een dorp, dan? Want bij mij kan ik wel gewoon op de ''normale'' straten fietsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Woon je in een dorp, dan? Want bij mij kan ik wel gewoon op de ''normale'' straten fietsen.

    Nee, iin een stad, maar ik moet zeg maar eerst door van die straatjes voordat ik echt op de grote weg kom en dan hoef ik nog maar 100 meter over een normale (rond)weg. (: Alleen die fuckers hadden de fietspaden langs de rondweg niet gestrooid. Like wtf.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    (...)
    Nee, iin een stad, maar ik moet zeg maar eerst door van die straatjes voordat ik echt op de grote weg kom en dan hoef ik nog maar 100 meter over een normale (rond)weg. (: Alleen die fuckers hadden de fietspaden langs de rondweg niet gestrooid. Like wtf.


    Dan fiets je toch om? Ik moet normaal gesproken ook door allemaal straatjes, maar ik fiets nu om vanwege de snweeuw.
    Oh, weet ik, doen ze bij ons ook niet en dan ga ik midden op de weg fietsen. Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blu

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat?! Zijn ze al twee jaar bij elkaar? En zoiets had ik eerder verwacht bij Liam, als het waar is.


    Blijkbaar al twee jaar ! En ja. Haha hoop dat het niet zo is.


    Danmarks Dynamite.

    Vinden jullie mijn profielfoto leuk of zal ik 'm veranderen ?


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    Blu(...)

    Blijkbaar al twee jaar ! En ja. Haha hoop dat het niet zo is.


    De tijd vliegt echt. En ik ben weer eens uit mijn hum.


    Physics is awesome

    MalikMore schreef:
    Vinden jullie mijn profielfoto leuk of zal ik 'm veranderen ?

    ik vind hem schattig! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''