• Ik wil sinds ik 9 ben al fotograaf worden, inmiddels wil ik me richten op sportfotografie. Nu ben ik gestopt met de opleiding fotografie -persoonlijke shit-, maar het lag me ook niet zo zeer omdat je daar meer gericht word om een eigen bedrijf beginnen. Ook bij andere fotografieopleiding ziet het er naar uit dat ze hetzelfde doen.
    Nu heb ik het ook altijd leuk gevonden om kleuterjuf te worden maar daarvoor wil ik liever niet via MBO Onderwijsassistent naar de PABO gaan.
    Sprinthavo is nog een optie, maar daar zit ik ook twee jaar aan vast door mijn vmbo-tl diploma, volgens Drenthe College. Vorig jaar heb ik havo ook al niet gehaald, waarschijnlijk had ik toch voor pretpakket (cultuur en maatschappij) moeten kiezen. Dan zal ik ditkeer wel voor die pakket kiezen, maar ik heb dan al 2 jaar geen Duits gehad (der, die en das vind ik moeilijk) en de Franse taal is helemaal vervaagd bij mij. Ondertussen kan ik nog altijd fotografiecursussen volgen. Maar van mijn collega hoorde ik dat een sprinthavo duur is.

    Dus (zelfde) opleiding fotografie opnieuw doen of sprinthavo? Ik ga niet eeuwig fulltime bij de McDonald's werken


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Als ik jou was zou ik geen MBO Onderwijsassistente doen. Niet omdat het een slechte opleiding is ofzo. maar ik ken verschillende mensen die dat hebben gedaan en daarna nooit met die functie aan de bak zijn gekomen. Je wordt verplicht dan om door te studeren.
    En C&M is absoluut geen pretpakket. Mensen die dit vinden en het doen die zijn gewoon lui, omdat ze goed kunnen leren, maar de uitdaging er niet in op zoeken.
    Ik zelf heb erg veel moeite met C&M gehad en ik had wi en ec erbij.

    Ik zou persoonlijk even doorbijten en je diploma halen. Dan kun je altijd nog kijken wat je kan doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou c&m vooral niet onderschatten. Pas als je het gedaan heb, mag je zeggen dat het een pretpakket is.
    ...
    Okee, het is een pretpakket vergeleken met andere profielen (cat). Er is een goede reden waarom ik geen economie, scheikunde, natuurkunde of whatever koos: ik hoef er niks mee. Ik zou er echt geen werk in willen. Dat gaat niet zeggen dat ik het niet ook gekozen hebben omdat mijn talenten er liggen. 't Is niet dat alleen toekomstloze retards c&m doen. Ik heb echt een stel c&m'ers ontmoet die gewoon super goed zijn in hun ding en waarvan ik weet dat ze het verder gaan schoppen dan de meeste anderen, maar die gewoon niks hebben met getallen en shit.


    i put the fun in funeral

    Girolski schreef:
    (...)

    Velen beginnen met de friet, ik werd gelijk op BOP gedumpt. Al eens HAVI gedaan? Ik zie het als betaalde fitness :')
    Ja, omdat 80% van de bestellingen friet bevatten ;p
    wat is HAVI?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)Ja, omdat 80% van de bestellingen friet bevatten ;p
    wat is HAVI?

    HAVI is grill lijkt me?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Monterrey schreef:
    (...)Ja, omdat 80% van de bestellingen friet bevatten ;p
    wat is HAVI?


    klopt :p
    misschien heeft het bij jullie een andere benaming? Maar het is dat je de voorraad bijvult. dus de nieuwe voorraad onderaan. Hartstikke leuk in de vriezer (cat)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    (...)

    klopt :p
    misschien heeft het bij jullie een andere benaming? Maar het is dat je de voorraad bijvult. dus de nieuwe voorraad onderaan. Hartstikke leuk in de vriezer (cat)

    Bij ons heet de grill gewoon grill volgens mij, maar ik ben sowieso al niet van de afkortingen dus misschien heet ook wel HAVI..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    (...)
    Bij ons heet de grill gewoon grill volgens mij, maar ik ben sowieso al niet van de afkortingen dus misschien heet ook wel HAVI..
    Wij noemen het ook grill?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)Wij noemen het ook grill?

    Hahah zwaar offtopic gaan we maar ik weet dat Mc Gelredome nog steeds het KVA/KVS systeem dinges heeft ipv BOP..

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:02 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Grill is bij ons ook grill. Havi is de voorraad bijvullen, althans bij McDonalds Hoogeveen. KVA/KVS systeem ken ik niet.

    Ot: Ik denk dat mn motivatie terugkeert als ik de 70/300mm lens koop. Ligt aan mijn loonstrookje deze maand, anders wacht ik wel een maandje.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~