• ok ik ben dus een meisje van 17 die erg verlegen en bescheiden is.
    ik ben verliefd op een Russische jongen van 20 al een half jaar lang.
    de gehele dag denk ik aan niks anders dan hem.
    maar ik ben te bang en te verlegen om eigenlijk ook maar iets te ondernemen.
    hij is super lief en ik weet al veel dingen van hem aangezien hij mijn buurjongen is.
    maar ik ben bang dat als ik hem vertel dat ik op hem ben dat hij niks voor mij voelt, dat zal mijn hart echt breken.
    nu heb ik dus echt een paar tips nodig, want ik wil hem niet laten gaan.
    o ja dit is wat jullie moeten weten ik weet geen smoesjes aangezien hij mijn kamer al heeft gezien en overal waar hij is zijn zijn ouders.
    wat zowaar echt niet handig is, hoe kan ik hem ergens heen lokken?
    hoe kan ik zorgen dat ik niet bang ben voor een reactie?
    wat moet ik doen?
    hoe moet ik het vertellen?
    hebben jullie nog verdere tips, ik weet wel liefde volgt vanzelf maar dan moet ik wel iets doen want anders gebeurt er geen hol....=.=
    helllllllp meeeeee............

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Uh je kunt aan hem vragen of hij een keer wil afspreken met je?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Probeer wat meer tijd met hem door te brengen, zo kun je ook peilen wat hij van jou vindt en of hij graag met je omgaat of niet. Weet je dat hij positief over je denkt en je graag ziet? Dan kun je hem misschien wat subtiele hints geven en opnieuw zijn reactie daarop peilen. Bijvoorbeeld, raak hem eens kort aan als je hem groet of met hem praat of iets dergelijks en laat hem subtiel ergens tussendoor in een gesprek weten dat je hem graag ziet. Als hij daar ook positief op reageert, zit je wel goed. Dan zou ik het gewoon wat tijd geven en vooral veel met hem omgaan en praten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    het probleem is dus dat zijn ouders overal bij zitten.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Zorg dat je zijn nummer krijgt en vraag via sms of hij een keer zin heeft om iets met jou te doen. Eerst een keer naar de stad bijv. en naarmate jullie meer dingen doen samen kan je ook bioscoopje pakken en kijken of hij je echt leuk vind.


    26 - 02 - '16

    Als je hem tegenkomt op straat vragen of hij eens iets met je wilt drinken?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ASTRONAUTx schreef:
    Uh je kunt aan hem vragen of hij een keer wil afspreken met je?


    Bad decisions make good stories.

    tja mijn moeder heeft zijn nummer, email etc maar ze wil hem niet geven omdat ze vind dat ik het zelf moet doen=.=


    If you can dream it, you can do it❤️

    Weet je zijn muzieksmaak? Dan zou ik bijvoorbeeld iets zeggen in de trant van 'ah, ik heb zo'n leuk nummer ontdekt! Vind jij vast ook leuk, maar ik kan nu even niet op de naam komen.. Anders geef me je nummer even, dan sms ik het later op de avond nog door.'
    Tada. *O*

    Als je eenmaal zijn nummer hebt, zou ik als ik jou was de tips van Parachutes gebruiken.


    everything, in time

    Je moeder heeft ergens wel gelijk, straks staat die jongen ook even vreemd te kijken dat je hem mailt of sms't aangezien hij goed weet dat je het niet hoort te hebben. Het probleem is eigenlijk vooral dat zijn ouders costant om hem heen hangen en je dus niet openlijk kunt praten. Ik denk dat het idee om zijn nummer te vragen door een lied opnoemen wel een heel goed idee is, dat komt nog best ondschuldig over waardoor het niet genant is als je het zegt waar zijn ouders bij zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    wow dat is een goeie, maar ik weet nog niet van welke muziek smaak hij houd=.= oke daar ga ik dus eerst is even achter komen.


    If you can dream it, you can do it❤️