• Zag 'm op 9GAG. Lag dubbel.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:25 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nope, maar fans duiken overal op als een stel aasgieren en proberen alles wat je doet te perverteren tot het in hun misvormde wereldbeeld past. Dat lijkt me niet fijn.


    Volgensmij zou je mij het helejaar lang kunnen volgen zonder dat je mij borsten ziet grijpen :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die had ik al gezien, vond hem wel leuk maar aan de andere kant ook flauw.


    Physics is awesome

    Uchiha schreef:
    Geil man.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    lol mijn broer helemaal trots met dat plaatje maar ik kende hem al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volgens mij is dit de tiende keer dat ik 'm zie of zo. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uchiha schreef:
    Geil man.


    HAHAHAHAH. Ik lig dubbel van deze reactie en ik heb geen idee waarom.

    Als we Justin Bieber gay noemen worden de fans helemaal boos. One Direction fans zijn degenen die 1D gay noemen. ; )


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ha.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Anarose schreef:
    Ik kende hem al.


    Chaos is a ladder.

    Bolin schreef:
    Als we Justin Bieber gay noemen worden de fans helemaal boos. One Direction fans zijn degenen die 1D gay noemen. ; )


    Zodat de haters een keer wat origineels bedenken en niet blijven zeggen, 1D is gay.


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    En wederom ben ik heel erg blij dat ik geen beroemdheid ben.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis