volledige naam: Puck Oberon Lee
Leeftijd: 17
volk: Fee
innerlijk: Puck is net zoals Alisynn een lieve jongen en zo lang je hem niks misdaan hebt zal hij ook aardig tegen je blijven. Hij is niet verlegen zoals zijn zus, maar is eerder heel erg spontaan en staat ook altijd klaar om iemand te helpen. Als hij iets wilt bereiken kun je maar beter niet in zijn weglopen, want hij zal het ook bereiken en het maakt niet uit wat hij ervoor moet doen. Je kunt hem ook beter niet uitdagen, want hij heeft soms woedeaanvallen en die hij niet zo goed onder controle heeft, maar die heeft hij alleen als je hem echt uitdaagt. Je mag ook zijn zusje niet kwetsten, want ze betekent heel veel voor hem. Als je dat wel doet zal hij je ook te grazen nemen. Hij houd ook van sporten zoals: hardlopen, voetballen, basketballen en fitnissen. Hij zwemt ook graag, maar dat doet hij niet vaak. Hij heeft ook een duistere kant, maar die verstopt hij liever. Van die kant komen ook zijn woede-uitbarstingen.
uiterlijk:
Hij heeft donkerblond haar dat meer naar het bruine gaat. Zijn haar zit altijd warrig , precies alsof hij net uit bed is gestapt. Hij heeft dezelfde knalgroene ogen als zijn zus. Als hij lacht komen er schattig kleine kuiltjes in zijn wangen. Hij is 1m 70 en vrij gespierd. Hij is niet zo groot als een normale gemiddelde jongen omdat zijn zus ook klein is. Hij is van zichzelf ook gespierd, maar sport ook vaak om zijn spieren zo te houden. Qua kledij draagt hij kleding waar hij zich comfortabel in voelt. Dat kan verschillend zijn van een zwart tanktop met een donkere jeans tot een hoodie met een joggingbroek.
De vleugels van Alisynn en die van hem verschillen zo hard als dag en nacht. Zijn vleugels geven in het donker een speciaal blauw licht af. In het licht lijken zo ook zwart en zie je geen sierlijke tekeningen of symbolen erop. Als het donker is zijn echter wel duidelijk want dan hebben ze een donker blauwe, gele of witte kleur. De structuur er van is redelijk ingewikkeld. Ze zijn net zoals zijn zus een beetje groter dan hem zelf. (Het zijn niet echt de vleugels die op de foto staat, maar het zou de kleur wel wat duidelijker maken van hoe ik ze zie.)
extra: Hij staat altijd voor Alisynn klaar, als er iets met haar is. Hij heeft zich een tijd met zwarte magie bezig gehouden achter iedereen zijn rug, maar is er mee gestopt omdat hij zijn zusje niet in gevaar wil brengen. Echter heeft hij nog wel ergens boeken van zwarte magie verstopt. Hij heeft ook een
tatoeage. Het heeft niet echt een betekenis, maar hij vond hem gewoon mooi.
Ik had hem al gemaakt, maar wachtte op jou antwoord. (; Zeg als er iets is dat ik moet veranderen, dan doe ik dat meteen. (;
[ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 15:31 ]
Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..