• the fantasy school is een buitengewone school.
    Het is een school voor fatasiewezens zoals feeen en elfen.
    Het leert hen zwarte magie te verdelgen en hun toverkrachten te beheren.
    Elk jaar komer er duizenden wezens naar The Fantasy School.
    Maar dit jaar loopt er vanalles mis, want er is duistere magie ontdekt op het domein.


    regels:
    respecteer de huisregels
    speel alleen je eigen personage
    maximum 2 personage's
    post moeten minimum 3 regels lang zijn


    Feeen (meisjes):

    2 Scarlett Tiffany Banks - xEPONINEx

    3Alisynn Candice Lee - Pebble

    4Myrabella Dion - Eluveitie

    5



    Feeen (jongens)
    1Nyen Kaia Montrose - Squib
    2Puck Oberon Lee - ShatterMe
    3 Nick Vallon - Devourer
    4
    5



    Nimfen:

    1 Lewella Kiho Echo
    2Daniëlle Caroline Hallin - SuperEva
    3 gereserveerd door Xerces
    4Abbeygail Allyson Adams - Contostavlos
    5



    tovenaars:

    1
    2
    3
    4
    5


    tovenaressen:

    11Ailean Faye Galdur - Squib
    2Dawnelle "Dawn" Florence Moore - Caleon
    3
    4
    5




    Leerkrachten
    1 Melody Jolissa Hawks (tovenarijleer en oud-feeentaal) - SuperEva
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8



    ~invulding~

    volledige naam:
    volk (fee, tovenaar etc) :
    innerlijk:
    uiterlijk:
    extra:



    De Story !
    ]
    Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:23 ]


    dreams come true, nightmares to

    Mag ik een tovenares reseveren?


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Mag ik een tovenares reseveren?


    Volgensmij zijn die vol


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    (...)

    Volgensmij zijn die vol


    Ik zag er maar één. Maar goed.


    Reality's overrated.

    he he er komen wat mensen bij, lekker gezellig :) :) :) :)
    P.S. er zijn nog tovenaressen genoeg!!!


    dreams come true, nightmares to

    zal ik al een topic openen of wachten we op nog meer volk?


    dreams come true, nightmares to

    Caleo schreef:
    (...)

    Ik zag er maar één. Maar goed.


    Mensen hebben gereserveerd, schat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SuperEva schreef:
    he he er komen wat mensen bij, lekker gezellig :) :) :) :)
    P.S. er zijn nog tovenaressen genoeg!!!

    Alean is een in f


    Remember to be ridiculous.

    Pebble schreef:
    [Niemand die Alisynn's tweelingbroer wilt zijn? :( ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Squib schreef:
    (...)
    Alean is een nimf


    oh ok, sorry!


    dreams come true, nightmares to

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik wil wel je tweeling broer maken, maar dan moet jij wel keuren of de foto en karakter bij die van jou passen? (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    volledige naam: Dawnelle "Dawn" Florence Moore
    volk: Tovenares
    innerlijk: Dawn is een stoer, slim, sterk en vooral dapper meisje. Ze is zo'n typje dat geen uitdaging te ver gaat, ze is totaal niet snel bang, maar ze is wel heel onverspelbaar en impulsief. Op het ene moment kan ze sociaal zijn, maar op het andere moment dus niet. Ze toont amper emoties en sommigen mensen hebben daardoor ook moeite om met haar om te gaan, alehelemaal als de emoties ineens in een keer eruit komen en het haar te veel word. Ze wilt anderen namenlijk niet opzadelen met haar problemen en wilt alles altijd zelf oplossen, dit maakt haar niet echt sterk in samenwerken. Wel heeft ze een hart van goud, maar van iedereen om wie ze geeft moet je afblijven. Ze is sportief en leert graag. Ook is muziek een van haar grootste passie's, maar flirten kan ze niet, relaties vind ze dan ook heel moeilijk, ze heeft er namenlijk moeite mee zich te binden. Ook simpele dingen als koken lukken haar niet. Ze is erg onhandig. Ook is ze koppig en soms een heel klein beetje beterweterig als ze zich aan iets irriteerd. Af en toe kan ze iets te jongensachtig zijn. Ze kan mysterieus en raar zijn, maar ze is echt te vertrouwen, ook al denken mensen van niet. Ze zal nooit magie voor duistere dingen gebruiken.
    uiterlijk:



    Dawn heeft een slank postuur. Ze is vrij atletisch gebouwt en heeft de nodige vrouwelijke vormen. Ze heeft brede schouders maar wel een smalle taile. Ze is gek op sporten en dat valt wel wat te zien aan haar lichaamsbouw. Haar lengte is 1.75. Ze heeft lange, volle, bruine krullen en een licht getinte huidskleur. Dit komt omdat ze Italiaanse is. Haar ogen zijn opvallend groen en worden omlijst door lange, krullende wimpers. Haar lippen zijn vol en mooi gevormd. Haar kledingstijl is niet heel speciaal. Ze kleed zich niet te uitdagend en meisjesachtig. Wel zie je vaak de kleuren blauw en vooral groen in haar kleding voorkomen. Ze draagt weinig make-up, ze is er gewoon niet zo weg van. Haar krullen draagt ze meestal vast.
    extra: Soms kan Dawn heel mysterieus en stil zijn, dit zijn enkel momenten. Andere momenten kan ze heel vrolijk zijn. Dit is totaal niet voorspelbaar.

    Ze is een beetje vaag en tja. Ik weet niet of ze klaar is. Maar goed.


    Reality's overrated.

    ShatterMe schreef:
    (...)
    Ik wil wel je tweeling broer maken, maar dan moet jij wel keuren of de foto en karakter bij die van jou passen? (;


    Yay! Haha, is goed hoor! Hij zal waarschijnlijk wel gewoon goed zijn hoor. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    volledige naam: Puck Oberon Lee
    Leeftijd: 17
    volk: Fee
    innerlijk: Puck is net zoals Alisynn een lieve jongen en zo lang je hem niks misdaan hebt zal hij ook aardig tegen je blijven. Hij is niet verlegen zoals zijn zus, maar is eerder heel erg spontaan en staat ook altijd klaar om iemand te helpen. Als hij iets wilt bereiken kun je maar beter niet in zijn weglopen, want hij zal het ook bereiken en het maakt niet uit wat hij ervoor moet doen. Je kunt hem ook beter niet uitdagen, want hij heeft soms woedeaanvallen en die hij niet zo goed onder controle heeft, maar die heeft hij alleen als je hem echt uitdaagt. Je mag ook zijn zusje niet kwetsten, want ze betekent heel veel voor hem. Als je dat wel doet zal hij je ook te grazen nemen. Hij houd ook van sporten zoals: hardlopen, voetballen, basketballen en fitnissen. Hij zwemt ook graag, maar dat doet hij niet vaak. Hij heeft ook een duistere kant, maar die verstopt hij liever. Van die kant komen ook zijn woede-uitbarstingen.
    uiterlijk:




    Hij heeft donkerblond haar dat meer naar het bruine gaat. Zijn haar zit altijd warrig , precies alsof hij net uit bed is gestapt. Hij heeft dezelfde knalgroene ogen als zijn zus. Als hij lacht komen er schattig kleine kuiltjes in zijn wangen. Hij is 1m 70 en vrij gespierd. Hij is niet zo groot als een normale gemiddelde jongen omdat zijn zus ook klein is. Hij is van zichzelf ook gespierd, maar sport ook vaak om zijn spieren zo te houden. Qua kledij draagt hij kleding waar hij zich comfortabel in voelt. Dat kan verschillend zijn van een zwart tanktop met een donkere jeans tot een hoodie met een joggingbroek.
    De vleugels van Alisynn en die van hem verschillen zo hard als dag en nacht. Zijn vleugels geven in het donker een speciaal blauw licht af. In het licht lijken zo ook zwart en zie je geen sierlijke tekeningen of symbolen erop. Als het donker is zijn echter wel duidelijk want dan hebben ze een donker blauwe, gele of witte kleur. De structuur er van is redelijk ingewikkeld. Ze zijn net zoals zijn zus een beetje groter dan hem zelf. (Het zijn niet echt de vleugels die op de foto staat, maar het zou de kleur wel wat duidelijker maken van hoe ik ze zie.)

    extra: Hij staat altijd voor Alisynn klaar, als er iets met haar is. Hij heeft zich een tijd met zwarte magie bezig gehouden achter iedereen zijn rug, maar is er mee gestopt omdat hij zijn zusje niet in gevaar wil brengen. Echter heeft hij nog wel ergens boeken van zwarte magie verstopt. Hij heeft ook een tatoeage. Het heeft niet echt een betekenis, maar hij vond hem gewoon mooi.

    Ik had hem al gemaakt, maar wachtte op jou antwoord. (; Zeg als er iets is dat ik moet veranderen, dan doe ik dat meteen. (;

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 15:31 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Hij is echt leuk!
    Ik hou nu al van hem :3
    Wou dat ik zo'n broer had...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ghahhah, dank je! ;D


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..