• Ja dan heb je zo van die gasten die zichzelf geweldig vinden. En mensen met een hoge eigendunk moeten bij mij niet aankomen.

    Het begint allemaal als A. een nogal opmerkelijke uitspraak doet namelijk vrouwen hebben uiers. In een klas vol met meisjes uberhaupt! Een paar dagen later laat dezelfde persoon A weer een soortgelijke uitspraak vallen : vrouwen zijn alleen maar goed voor prostitutie daar verdienen ze tenminste nog iets. Ik moet zeggen ik was er niet eens zelf bij! Maar had A naast mij staan hebben dan had ik hem vast gehad. Nu, een paar maanden later, maakt hij een nieuwe uitspraak tegen een vriendin van mijn over haar ,nu, vriendje. Oh die J zal niet veel zijn. Waarna hij nog een uithaal doet naar mijn vriendje W ook: zelfs bij badminton win ik nog van hem (Terwijl W een van de beste jeugdspelers is van de club). F (mijn vriendin) en ik en J en W (onze vriendjes) doen elke avond een groepsgesprek op facebook natuurlijk vertelden we over wat A zei. J die nogal agressief kan zijn zei dat als A nog eens iets zei hij zou langskomen vlak na school. F heeft hem gelukkig kunnen ompraten. Die week hadden F en ik een gespreksonderwerp : A. En het feit dat hij onbeschoft was en hij zichzelf kan overschatten. Hij denkt dat hij tegen J en W op kan. J is zeker gevaarlijk op zich al, maar nog meer als hij kwaad is. W is enkel gevaarlijk als hij echt pisnijdig is en dat heeft een trainer ook al eens gemerkt. Maar A denkt dat J ongevaarlijk is en W nog steeds hetzelfde als in de lagere school.

    Als ik A tegenkom in de gang of waar dan ook kijk ik hem kwaad aan en meestal grijnst hij. Deze vrijdag zei ik tegen hem dat hij niet zo moest doen,want àls hij grijnst is het zelfingenomen.

    zo, wat vinden jullie van deze kerel ik vind hem echt een zak maar ja.

    bedankt om mijn nogal zeikachtig bericht te lezen IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Negeer hem:P

    Hij praat toch alleen bullshit


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Die van vrouwen hebben uiers vind ik eigenlijk best geniaal..xd


    There is nothing more badass than being yourself

    IanOshea schreef:
    Ja negeren ik zeg amper iets tegen hem ik bliksem hem alleen maar dood met mijn vuurblik

    Je moet ook niet naar hem kijken, da's namelijk ook aandacht.
    Gewoon doen alsof hij lucht is 24/7


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.