• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad... Want door mijn hoofd schieten durf ik toch niet.
    Dan moeten we wel proberen te overleven!

    Jullie zouden me toch wel redden, als ik iets stoms zou doen, toch? :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Natuurlijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Yay :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Dat. Maar ik ben gewoon zo onhandig. Volgens mij veroorzaak ik mijn eigen dood dan door te struikelen of mijn wapen te laten vallen of zo :'D


    Hahaha precies dit.. Zal mij ook wel overkomen denk ik.

    We zijn niet zoals Shane :Y)

    Yeah, jullie zijn epic 8D O mijn god, die film is zo grappig. "It was the frist time I let a girl into my life. And she tried to eat me."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Shane is echt een ass. :x


    Your make-up is terrible

    Morrowind schreef:
    Yeah, jullie zijn epic 8D O mijn god, die film is zo grappig. "It was the frist time I let a girl into my life. And she tried to eat me."
    Hahaha inderdaad ;P
    Ik vind het zooo geweldig hè...

    Ik wil vragen: gaat Andea nu met hem mee? Maar dat wil ik toch liever niet gespoild hebben. c:
    Looool. "There are no pinguins on the north pole."
    "You wanna feel how hard I can punch?"
    Ik moet stoppen met quoten, maar die film is zo grappig :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Ik wil vragen: gaat Andea nu met hem mee? Maar dat wil ik toch liever niet gespoild hebben. c:
    Looool. "There are no pinguins on the north pole."
    "You wanna feel how hard I can punch?"
    Ik moet stoppen met quoten, maar die film is zo grappig :'D

    Haha als je wilt dat ik spoil, dan doe ik dat.
    Als je het niet wilt, dan doe ik het niet ;p
    Noo niet stoppen! Ik vind het leuk!

    Gewoon niet meer spoilen. x'D


    Your make-up is terrible

    De film blijft een beetje hangen D: Nee, niet spoilen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    IK DOE HET NIET ;O
    ECHT NIET ;O
    PROMISE ;O

    Braaf zo c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov