• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    Shiiiit internet in de trein is traag D: En the Human Centipede is fucking nasty, maar ik heb toch allebei de delen gezien. :') En goeie Nikki, je hebt de grote boerderij-finale dus al gehad? Lol, ik besef me nu pas hoeveel ik wel niet gespoilt heb in die eerste post van mij in de RPG met mijn "Daryl is de groep verloren in de brand bij Hershell". Sawrry!


    Ja, haha, maar die aflevering had ik al eens zo half gekeken. Ik heb allerlei random afleveringen en stukken gezien op tv.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, haha, maar die aflevering had ik al eens zo half gekeken. Ik heb allerlei random afleveringen en stukken gezien op tv.

    Haha, vet random manier om te kijken wel lijkt me. Ene aflevering is iemand dood, de volgende is hij er weer enz. lol x) Hoe is het in Duisland? (:


    ars moriendi

    Je hebt best wel gespoild ja, maar ik vind het niet zo erg. Dan kan ik me al mentaal voorbereiden :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, vet random manier om te kijken wel lijkt me. Ene aflevering is iemand dood, de volgende is hij er weer enz. lol x) Hoe is het in Duisland? (:


    Hahaha, het is wel vaag ja. Ik wist echt niet welke aflevering nou wanneer was. x'D Maar nu wel, eindelijk haha.
    Het is hier... Nutteloos en zo. Ik zit in een boerderij in de sneeuw. 8D


    Your make-up is terrible

    Morrowind schreef:
    Je hebt best wel gespoild ja, maar ik vind het niet zo erg. Dan kan ik me al mentaal voorbereiden :'D

    LOL sorry, sorry, sorry, ik weet hoe hatelijk spoilers zijn :'D Maar ik dacht met mijn domme kop dat iedereen net als ik alle seizoenen al lang en breed had gezien, lolol.
    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, het is wel vaag ja. Ik wist echt niet welke aflevering nou wanneer was. x'D Maar nu wel, eindelijk haha.
    Het is hier... Nutteloos en zo. Ik zit in een boerderij in de sneeuw. 8D

    Vakantie met familie ofzo? =O


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Vakantie met familie ofzo? =O


    Neh, we zitten gewoon bij Mitchells vader. Die woont hier.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Neh, we zitten gewoon bij Mitchells vader. Die woont hier.

    Aaah zo. :33 Nja opzich wel romantisch samen in de sneeuw toch? 8D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aaah zo. :33 Nja opzich wel romantisch samen in de sneeuw toch? 8D


    Pfft, denk maar niet dat ik naar buiten ga hoor. 8D Ik heb al dagen koorts.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Pfft, denk maar niet dat ik naar buiten ga hoor. 8D Ik heb al dagen koorts.


    Beterschap ^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    De eerste horror die ik ooit gezien heb is ook gelijk de engste die ik ooit gezien heb :')
    The Ring

    Swizzle schreef:
    De eerste horror die ik ooit gezien heb is ook gelijk de engste die ik ooit gezien heb :')
    The Ring


    Damn, die heb ik ook nooit durven kijken, maar die staat ook nog op mijn lijstje :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Assassin schreef:
    (...)

    Pfft, denk maar niet dat ik naar buiten ga hoor. 8D Ik heb al dagen koorts.

    Bah, daar ben ik dus net vanaf. Beterschap! <3


    ars moriendi

    Swizzle schreef:
    De eerste horror die ik ooit gezien heb is ook gelijk de engste die ik ooit gezien heb :')
    The Ring


    Hm, die vond ik niet zo eng. The Grudge vond ik enger, haha.

    En bedankt voor de beterschap, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, die vond ik niet zo eng. The Grudge vond ik enger, haha.

    En bedankt voor de beterschap, ghehe.
    Haha misschien omdat ik hem gekeken heb toen ik 7 was? ;P
    Daarna heb ik hem niet meer gezien...

    Hahahaha ik heb echt heel hard moeten lachen om the ring, vooral toen die man een brandslang pakte om z'n vriendin uit te put te halen en op zijn bek pleurde. maar hij is eigenlijk best goed.. Niet heel eng vond ik.

    Beterschap Assasin !
    Ik ben ook half ziek vooral na woensdag is het erger geworden, was bij een concert en heb echt lopen schreeuwen daar hahah. Maar nu is mijn stem echt half weg ;o