• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maakt mij niet uit :'D veel plezier allemaal!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)
    Yes you are :'D Geeft niet hoor.
    Lieg niet! ;p

    Swizzle schreef:
    (...)Lieg niet! ;p


    Ik lieg echt niet. Ik vind het eigenlijk bijna nooit erg. En ieuwl, zombies die in je enkels bijten. Lekker :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ik lieg echt niet. Ik vind het eigenlijk bijna nooit erg. En ieuwl, zombies die in je enkels bijten. Lekker :'D
    Ahahah ja, als je de kop van een walker afhakt, dan is de 'hersenstam' nog actief (zoals ze in de serie uitleggen) haha

    Swizzle schreef:
    (...)Ahahah ja, als je de kop van een walker afhakt, dan is de 'hersenstam' nog actief (zoals ze in de serie uitleggen) haha


    Ja, maar omdat net in zombieland ook een mens in haar enkel gebeten werd. Die ene dude met zijn cowboy hoed doet me aan Billy Ray Cyrus denken, maar ook een een vreemde versie van Merle.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 21:14 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ja, maar omdat net in zombieland ook een mens in haar enkel gebeten werd. Die ene dude met zijn cowboy hoed doet me aan Billy Ray Cyrus denken, maar ook een een vreemde versie van Merle.
    Haha ja inderdaad! Maar in die film lopen die zombies echt ziekelijk snel ;o

    Swizzle schreef:
    (...)Haha ja inderdaad! Maar in die film lopen die zombies echt ziekelijk snel ;o


    Indeed. Die apocalyps zou ik niet overleven, denk ik...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ja, maar omdat net in zombieland ook een mens in haar enkel gebeten werd. Die ene dude met zijn cowboy hoed doet me aan Billy Ray Cyrus denken, maar ook een een vreemde versie van Merle.


    Haha, dat is Woody Harrelson, als je het zo spelt. Hij speelt Haymitch in The Hunger Games.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, dat is Woody Harrelson, als je het zo spelt. Hij speelt Haymitch in The Hunger Games.


    Ooh, dat verklaart waarom hij me zo bekend voorkomt!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Indeed. Die apocalyps zou ik niet overleven, denk ik...
    Ik vraag me af of ik er überhaupt wel een kan overleven.

    Swizzle schreef:
    (...)Ik vraag me af of ik er überhaupt wel een kan overleven.


    Meh, I'd probably die :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zou wel overleven, als ik niet te lui zou doen. En als ze niet zo snel zijn ja. x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zou wel overleven, als ik niet te lui zou doen. En als ze niet zo snel zijn ja. x'D
    Ik zou sowieso geen zelfmoord durven te plegen met de gedachte dat ik terugkom.

    Swizzle schreef:
    (...)Ik zou sowieso geen zelfmoord durven te plegen met de gedachte dat ik terugkom.


    Dat. Maar ik ben gewoon zo onhandig. Volgens mij veroorzaak ik mijn eigen dood dan door te struikelen of mijn wapen te laten vallen of zo :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Swizzle schreef:
    (...)Ik zou sowieso geen zelfmoord durven te plegen met de gedachte dat ik terugkom.


    Inderdaad... Want door mijn hoofd schieten durf ik toch niet.


    Your make-up is terrible