• Hiii iedereen hier.
    Ik heb een verhaal met OneDirection, maar ik heb geen credits om mijn verhaal in de spotlight te zetten.
    Ik hoop dat er wat OneDirection fans zijn hier, die graag mijn verhaal willen lezen.
    Alvast bedankt,
    X
    Ps, ik hoop dat je er een leuke reactie neer zet ;)
    Pps, als je mijn verhaal wil lezen, klik dan gewoon op mijn naam.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “If you wait by the river long enough, the bodies of your enemies will float by.”

    Verkeerde subforum. Gemeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, kan ik niks aan doen, ik ben hier pas net nieuw dus kon ik dat niet weten ;$$


    “If you wait by the river long enough, the bodies of your enemies will float by.”

    DitMeisje schreef:
    Sorry, kan ik niks aan doen, ik ben hier pas net nieuw dus kon ik dat niet weten ;$$

    Oh, echt wel. Gewoon door het Forum Index lezen. Er staat heel duidelijk bij welk subforum voor wat is. Zelfs in de huisregels staat waar je moet promoten en de huisregels heb je moeten lezen toen je je aanmeldde. Maar goed, weet je dat weer voor de volgende keer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjewel.
    En ik ben hier nieuw, alweer
    Ik wilde meteen beginnen dus hield ik daar geen rekening mee. ;$$


    “If you wait by the river long enough, the bodies of your enemies will float by.”

    DitMeisje schreef:
    Dankjewel.
    En ik ben hier nieuw, alweer
    Ik wilde meteen beginnen dus hield ik daar geen rekening mee. ;$$

    Dan kun je verwachten dat er eventueel commentaar komt als er iets niet klopt. :Y) Ik raad je aan ze door te lezen, zal je zeker helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    > topic is verplaatst naar stories promoten =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja dat klopt, voor allebei!
    x


    “If you wait by the river long enough, the bodies of your enemies will float by.”